Gå til innhold

Jeg har vært «borti» verdens verste mann og føler for å advare


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg unner ingen damer å havne i klørne på denne mannen.. han burde virkelig ha en varseltrekant midt i panna. Han er gjennomført ond og uten empati og skrupler men han later selvfølgelig som det motsatte.. helt til uskyldige ofre (kvinner) faller i fella.. Gud hjelpe meg for en drittsekk han er. Mulig han har en mentalt lidelse for å klare å være så ond, jeg vet ikke. Skulle ønske jeg kunne gå ut med navn og bilde her men dessverre går jo ikke det. 
Men damer -vær forsiktig med hvem dere dater... hvis det går for fort frem, hvis han overøser dere med oppmerksomhet osv osv.. se opp for de røde flaggene. 

Anonymkode: a34f8...5ea

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kunne vært eksen min det. Jeg har lyst til å advare hans neste offer selv så slipper de et helvete uten like. 

Anonymkode: 61bd3...ab0

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her kan jo være hvem som helst. Om du vil komme med en reell advarsel må du nesten komme med noe mer konkret. Og eksempler på hva han har gjort. 

Alle vet at (nett)dating er en risiko. Finnes masse grusomme mennesker der ute. 

Anonymkode: 04d28...e21

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde finnes en nettside for det ja. 

Anonymkode: 63964...d7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er meningen med innlegget ditt, TS?? Du kan ikke advare mot noen ingen forstår hvem er, eller hva de skal advares mot....???

Anonymkode: f8204...841

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det burde finnes en nettside for det ja. 

Anonymkode: 63964...d7c

Problemet med en slik løsning er at det hadde blitt alt for enkelt å misbruke den..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som er veldig sjarmerende, pågåande, har høy selvtillit, viser mye initiativ etc. bør man være varsom med. Trenger ikke være negativt, men veldig ofte er dette menn man skal passe seg for.

Anonymkode: db8a8...129

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... jeg trodde eksen min var død, men det virker jo som om han driver på fremdeles...

Anonymkode: 14e7b...1ac

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg unner ingen damer å havne i klørne på denne mannen.. han burde virkelig ha en varseltrekant midt i panna. Han er gjennomført ond og uten empati og skrupler men han later selvfølgelig som det motsatte.. helt til uskyldige ofre (kvinner) faller i fella.. Gud hjelpe meg for en drittsekk han er. Mulig han har en mentalt lidelse for å klare å være så ond, jeg vet ikke. Skulle ønske jeg kunne gå ut med navn og bilde her men dessverre går jo ikke det. 
Men damer -vær forsiktig med hvem dere dater... hvis det går for fort frem, hvis han overøser dere med oppmerksomhet osv osv.. se opp for de røde flaggene. 

Anonymkode: a34f8...5ea

Hva ville han sagt om deg da?

Anonymkode: fab7b...68d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:


Men damer -vær forsiktig med hvem dere dater... hvis det går for fort frem, hvis han overøser dere med oppmerksomhet osv osv.. se opp for de røde flaggene. 

Anonymkode: a34f8...5ea

Dette kunne vært mannen min, men så er han bare verdens snilleste☺️ 
 

Nå har vi vært sammen i 10år, og har ennå ikke sett antydning til rødt flagg🤷‍♀️

Anonymkode: 34dd0...512

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...