Gå til innhold

Spise mer når man trener?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener 3-4 ganger i uken, noen ganger kan det bli opptil 5 ganger. Har merket at jeg har blitt mer sulten nå som jeg har fått mer muskler. Men er det vanlig å spise mer da? Føler jeg spiser så mye? men jeg er jo sulten 😛 

Anonymkode: 1f2dd...785

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du går opp i muskelmasse vil forbrenningen din øke. Så ja, det er helt normalt at du er mer sulten og dermed spiser mer

Anonymkode: 022c2...911

Skrevet

5 kilo ekstra muskelmasse forbrenner omtrent 30-50 kalorier mer i døgnet, enn tilsvarene vekt i fett, så du trenger ikke spise mye mer de dagene du ikke trener. Når du trener kan du spise tilsvarende ekstra som det du har forbrent på trening hvis du vil ha stabil vekt. 

Anonymkode: 48972...e2d

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trener 3-4 ganger i uken, noen ganger kan det bli opptil 5 ganger. Har merket at jeg har blitt mer sulten nå som jeg har fått mer muskler. Men er det vanlig å spise mer da? Føler jeg spiser så mye? men jeg er jo sulten 😛 

Anonymkode: 1f2dd...785

Spørsmålet er jo om du MÅ trene 5 ganger i uken, tren minst mulig er tipset. Ikke tren unødig bare for å jage endorfiner.

Anonymkode: 807fb...d41

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er jo om du MÅ trene 5 ganger i uken, tren minst mulig er tipset. Ikke tren unødig bare for å jage endorfiner.

Anonymkode: 807fb...d41

WHAT?? Trene minst mulig? Hva begrunner du det med egentlig? 😐 

Anonymkode: d6e90...46b

• Liker 1
Skrevet

Hvis målet er å bygge muskler eller bli sterkere - kjør på ! 😀

Anonymkode: f5418...800

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...