Gå til innhold

Prøver på et tredje og siste barn♥


Gjest Areca

Anbefalte innlegg

Hei og velkommen til min prøver-dagbok!

Jeg og min mann er begge 23 år. Vi møttes og ble kjærester i 2012 og har siden den gang flyttet sammen, giftet oss og fått to barn. Nå ønsker vi oss et tredje og siste barn og startet prøvingen i november 2019. 

Begge barna våres ble til på første forsøk, men denne gangen ser det ut til at det tar litt lengre tid. Jeg er ganske uregelmessig, så til tross for at det er litt over to måneder siden vi startet prøvingen, så begynner vi PP2 nå om et par dager.. Krysser fingrene for at det blir baby i 2020 ❤️

Endret av Areca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Vi er godt i gang med PP2 og dersom TR skulle kommet til en "normal" tid denne måneden, vil datoen være 15 februar. Sånn cirka i alle fall. Jeg kommer til å ta en test fra og med lørdag den 15, som da er om 9 dager. Dersom testen er negativ, noe den sannsynligvis er, så tar jeg en ny test hver lørdag frem til enten positiv test eller TR 😋

Endret av Areca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag er det den 15, og jeg har tatt en test som ikke overraskende var negativ. Veldig negativ.

Og det var jo forventet. Hadde det klaffet denne gangen hadde det nok vært for tidlig å teste for min del nå uansett, og har ikke kjent noen ting på kroppen som kunne tolkes som om noe var på gang heller.

Hver lørdag fremover, helt frem til mensen eller (forhåpentligvis) positiv test, kommer jeg til å ta en ny test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...