Gå til innhold

Gift ved første blikk 2020

udiskutert

Anbefalte innlegg

På 20.3.2020 den 16.04, AnonymBruker skrev:

Endelig har Tina møtt en mann som er enda mer usikker på seg selv, enn det hun er selv, ja. Endelig en å være nedlatende mot, og som godtar det. En som forandrer seg slik hun vil ha han, som hopper når hun sier hopp! Snurpete kjærring som heller burde ha fokusert på å jobbe MYE med seg selv, enn å gifte seg med noen. 

Anonymkode: f1a4c...97e

Helt enig! Og hun har nok holdt på med menn tidligere som ikke lar seg herske med, men de har oppdager hvordan hun er og vil ikke ha henne. Så nå når hun endelig møter en som ikke sier i mot og som hun faktisk får lov å forme, så er det ikke gøy. For nå innser hun hvilke typer som vil være sammen med henne og det passer ikke hennes tankegang. Hun har nok skyhøye krav til en mann. Hun vil nok ha en som alltid er enig med henne, men likevel viser motstand. Og det er helt umulig å være slik...

Anonymkode: c5d21...657

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at mange av deltakerne ikke er så ærlige som de burde være når de søker og etterhvert blir intervjuet. Man må jo være 100% ærlig og innrømme sine svake og mindre sjarmerende sider når det er snakker om noe så viktig som ekteskap. Det er ikke et jobbintervju der man skal framstå som et supermenneske. Er utseende viktig så bør man si det selv om man kan oppfattes overfladisk. Liker man ikke menn som ikke tar plass så påpek det osv. 

De fleste mennesker ser nok på som seg selv som veldig tolerant og eventyrlysten, men svært få er det når det kommer til valg av livsledsager. Vi må slutte å overvurdere oss selv.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ella1 skrev:

Jeg tror at mange av deltakerne ikke er så ærlige som de burde være når de søker og etterhvert blir intervjuet. Man må jo være 100% ærlig og innrømme sine svake og mindre sjarmerende sider når det er snakker om noe så viktig som ekteskap. Det er ikke et jobbintervju der man skal framstå som et supermenneske. Er utseende viktig så bør man si det selv om man kan oppfattes overfladisk. Liker man ikke menn som ikke tar plass så påpek det osv. 

De fleste mennesker ser nok på som seg selv som veldig tolerant og eventyrlysten, men svært få er det når det kommer til valg av livsledsager. Vi må slutte å overvurdere oss selv.

Det er en del tester de går igjennom... alt kan man ikke fange opp. Er mye bak prosessen i å finne en match som ikke vises på TV.  

Anonymkode: e0da8...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger Dplay en uke foran eller er det bare det at programmet blir sluppet tidligere samme dag? Det egentlige spørsmålet er: når kan vi diskutere slutten; i dag/kveld eller neste mandag? 

Anonymkode: c6c00...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ligger Dplay en uke foran eller er det bare det at programmet blir sluppet tidligere samme dag? Det egentlige spørsmålet er: når kan vi diskutere slutten; i dag/kveld eller neste mandag? 

Ligger en uke forran. Men siste episode sendes vel på tvi dag? Eller er det to igjen? Jeg har ikje Dplay. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste episode ble sendt i dag for de med premium dplay. Sendes vel først for alle neste mandag. Triste saker.

Anonymkode: 5cf64...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Siste episode på Dplay idag. Resultatet ble som forventet for alle parene. Det jeg reagerte mest på i siste episode var hvordan Kristoffer slang gaven til Linn på kjøkkenbenken. Er det mulig? Ble flau på hans vegne. 

Hadde vært litt søtt om BH og Tina hadde funnet sammen igjen....men, det er bare en ønsketenkning vil jeg tro.

Anonymkode: f43ee...b88

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Stakkars Linn, godta å bli «satt på vent» av Kristoffer... hun fortjener så mye bedre. Fikk bedre inntrykk av Tina i denne episoden enn de foregående, bra hun tok ansvar. Fatter ikke at han klarte å innbille seg at det likevel kunne være et håp.

Skulle likt og vært flue på veggen når det raste for Johnny og Marina, jeg lurer fremdeles på hvordan Johnny egentlig er. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Syns det skjedde mye i siste episode! Var først glad over Johnny og Marina, før det tydeligvis raste. Synd at Johnny ikke klarte bittelitt mer på samtalefronten, tror de hadde blitt et bra par. Men jeg tenker Marina vet godt hva som fungerer for henne. 

Tina og BH fikk avsluttet på en veldig fin måte. Jeg syns folk her har vært altfor strenge med henne, sammenlignet med hvordan Isabel var mot André så har jo Tina vært en engel. Syns hun har taklet BH på en veldig god måte, hun har prøvd å pushe han litt, og vært tydelig når han ikke skjønner hvor landet ligger. Syns det så ut som BH både hadde gått ned i vekt og hadde det mye bedre. Å flytte til Oslo ser jeg på som kjempepositivt for han. Håper han har skjønt at det å jobbe litt med seg selv vil hjelpe han veldig med å finne en partner. Heier på deg BH!

Linn og Kristoffer har jeg fremdeles troen på, men Linn må passe seg for å ikke bli selvutslettende. Kristoffer er nok en person som trenger mye tid, og det at hun trakk seg tilbake var nok det som skulle til. Hvis noen vet om de er sammen nå må de gjerne si i fra, er nysgjerrig!

Anonymkode: c493c...fb9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Hvorfor er det kjempepositivt at BH flytter til Oslo? Blir man et bedre og freshere menneske av å bo akkurat der? 🤔

Anonymkode: c3bc0...6e4

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:
  Reveal hidden contents

Hvorfor er det kjempepositivt at BH flytter til Oslo? Blir man et bedre og freshere menneske av å bo akkurat der? 🤔

Anonymkode: c3bc0...6e4

Spoiler

Jeg tenker han har veldig godt av å bo litt mer i byen, gå mer ut og treffe folk. Ingenting vondt om Spydeberg, men det er vel lettere for han å være sosial og treffe nye mennesker i Oslo. I Spydeberg vil jeg tro de fleste vennene hans er etablert med barn. 

Anonymkode: c493c...fb9

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke resultatet enda, men synes uansett Kristoffer er like ufyselig som i starten.. Vet ikke hvor mye psykolog som er i bildet før man blir "godkjent", men enten har castingen hatt et ekstremt dårlig år, eller så har Kristoffer vært en utrolig god skuespiller i hele prosessen. Så stakkarslig og følelsesmessig avstumpet menneske er det lenge siden jeg har sett... 

Anonymkode: 5cb14...5ee

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke resultatet enda, men synes uansett Kristoffer er like ufyselig som i starten.. Vet ikke hvor mye psykolog som er i bildet før man blir "godkjent", men enten har castingen hatt et ekstremt dårlig år, eller så har Kristoffer vært en utrolig god skuespiller i hele prosessen. Så stakkarslig og følelsesmessig avstumpet menneske er det lenge siden jeg har sett... 

Anonymkode: 5cb14...5ee

Enig! 

Dessuten KUNNE de ha funnet menn som var litt mer normalt pene utseendemessig, ikke slike slasker som ser ut som hovedinteressene er å drikke øl og å klø seg i ræva på sofaen mens de gamer wow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje på tide å bytte ut "ekspertene" når det år etter år klarer å bomme så til de grader på matchingen.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man selv har et lavt selvbilde, så er en relasjon med Kristoffer døden. Fullstendig følelsesmessig avstumpet, gir ingen bekreftelse eller reaksjoner på ting man gjør. Styrker bare tanken og ''stemmene'' i hodet som sier at man ikke er god nok, og at alt man gjør er feil.

Anonymkode: f20d8...0f0

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MadameDeRosa skrev:

Enig! 

Dessuten KUNNE de ha funnet menn som var litt mer normalt pene utseendemessig, ikke slike slasker som ser ut som hovedinteressene er å drikke øl og å klø seg i ræva på sofaen mens de gamer wow.

Det gjelder damene også da, de er ingen glansbilder de heller. Utseendemessig matcher alle parene. 

Anonymkode: 29433...5d7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder damene også da, de er ingen glansbilder de heller. Utseendemessig matcher alle parene. 

Anonymkode: 29433...5d7

Syns alle damene er ansikt pene.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med dere og alt det utseende maset egentlig? Er dere tenåringer som sitter å ser på Instagram og blogger hele dagen? Disse folkene som er med i programmet ser HELT normale ut! 

Anonymkode: f8062...d8c

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor jeg ikke får sett det på dplay? Ble det ikke sendt på TV igår?

Anonymkode: f9e43...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er det med dere og alt det utseende maset egentlig? Er dere tenåringer som sitter å ser på Instagram og blogger hele dagen? Disse folkene som er med i programmet ser HELT normale ut! 

Anonymkode: f8062...d8c

Det er basic biologi. Utseende har mest å si i starten. De som er med er sikkert "normale", men ikke spes. attraktive + at de fleste er veldig kjedelige.

Jeg og min kone var ihvertfall slanke og noenlunde attraktive når vi traff hverandre. Nå etter 12 er en annen historie....

Anonymkode: 0e53b...e0c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...