AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #1 Del Skrevet 19. januar 2020 Løper mye om dagen, og begynner å bli lei av musikken jeg har. Er helt avhengig av musikk med mye trykk i. For eksempel: Debonaire - Dope Free Tibet - Vini Vici Remix Black Skinhead - Kanye West Ca. alt av Rammstein Noen som har forslag. Løper mye 6-minuttersintervaller. Anonymkode: 96430...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #2 Del Skrevet 19. januar 2020 Perfekt løpemusikk! 😊 Rammstein ❤❤ Hva med Slipknot? Jeg har noen sanger fra Prodigy (gamle) og soundtracket til the Matrix på min treningsliste. Satyricon også. Og gammel hip hop fra 90-tallet. Du kan faktisk søke etter musikk på beats pr minute, eller prøve adrenaline workout listen på Spotify. Anonymkode: 9f768...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 19. januar 2020 #3 Del Skrevet 19. januar 2020 Ikke alt like hardt, men bra rytme: Horse the band med Sex Raptor Sepultura med Phantom Self Super Furry Animals med The Man Don´t give a Fuck System of a Down med Toxicity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #4 Del Skrevet 19. januar 2020 Dimmu borgir: puritania, interdimensional summit, progenies of the great apocalypse Children of bodom: bed of razors, touch like an angel of death Eminem: one shot 2 shot Crystal castles: baptism Anonymkode: 5ec71...3fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #5 Del Skrevet 19. januar 2020 In Flames hører jeg på når jeg løper intervaller. Anonymkode: 950b0...991 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 19. januar 2020 #6 Del Skrevet 19. januar 2020 Hører på mye jeg aldri ville hørt på ellers, EDM, rap, numetal og slikt. Aner ikke hvorfor. I tillegg mye Volbeat, Rammstein, Disturbed, Tom Petty, Rise Against, Offspring, Misfits. Av og til velger jeg en av de utallige treningslistene som finnes på Spotify for variasjonens skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 20. januar 2020 #7 Del Skrevet 20. januar 2020 Her er noen av mine favoritter: Five finger death punch: Menace/Lift me up/Under and over it Volbeat: Slaytan + Doc Holliday Volbeat: Evelyn - 2010 demo (viktig at det er demoen) Drowning Pool: Bodies Danko Jones: I think bad thoughts Run liberty run: Titanium Rob Zombie: Scum of the earth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 20. januar 2020 #8 Del Skrevet 20. januar 2020 Dette er ikke hundre prosent den sjangeren du etterspør, men i nabolaget, tror du kan like det. En favoritt når jeg skal ha treningsmusikk som har et jagende driv i seg: Nine Inch Nails - The hand that feeds (photek straight remix) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå