Gå til innhold

Overvektig: hvilke utfordringer opplever du i sexlivet ditt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eventuelt hvilke opplever du med sterkt overvektig partner?

Jeg er selv sterkt overvektig, (kvinne), og har kun erfaring med doggy de siste par årene. Opplever også at det er mye i veien for å komme til til vanlig for partner. Han elsker det, ikke noe med det, men det blir liksom litt "trøtt" i lengda også. Andre råd eller tips til å få "fart" i sexlivet?

Anonymkode: a9be8...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir fortere sliten. Det er vanskelig å ha sex med han liggende bak meg. Ellers får vi til det meste 😛 håper alt blir lettere jo lettere jeg selv blir 😅

Anonymkode: fe891...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke akkurat bli kastet like lett rundt som en lett person, og kan oppleve at visse stillinger krever en lengre penis for å være skikkelig gode pga jeg har god størrelse på rumpen. Det er egentlig det. Står ikke på å få til stillinger, utholdenhet, mykhet, og å komme til her selv om jeg er godt overvektig. Kun doggy hadde vært kjedelig, altså. 

Anonymkode: f1a8d...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vært litt opp og ned i vekt, å jeg kan ikke lyve heller, 69 stilling og at hun rir var lettere når hun var mindre, dette gjør disse stillingene uteblir i sexlivet 

Anonymkode: ff964...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å trene og gå ned i vekt fungerer. Bedre utholdenhet er da et stooort pluss! Sexen er så klart bedre med variasjon av stillinger osv. 

Anonymkode: 1e555...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke overvektig men hadde en partner som var det og magen hans var i veien og lagde sånn ekkel lyd når han tok meg bakfra og ble klamt fordi magen hang over

Anonymkode: eedd4...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kona la på seg en del i den siste graviditeten så har det ikke hatt noe særlig å si for sexen sin del. Eneste er vel d at hun har fått lavere selvtillit grunnet økende vekt. En stilling som faktisk er blitt bedre er doggy, for før kom jeg for langt inn og nå som hun har en større rumpe er ikke det et problem.

Anonymkode: 4326d...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en mann som var 70 kg overvektig. Han ønsket helst bare misjonær, men han klarte ikke å holde vekta si oppe, så all hans vekt ble lagt på meg, nå er jeg liten, så jeg slet jo både med å puste, og det kjentes ut som ribbeina skulle knuses. Jeg ville helst ri, da det var det enkleste, og jeg slapp å bli most. Så følte det bare ble en kamp om hvilken stilling vi skulle. Selv da jeg fortalte at jeg både slet med å puste og fikk vondt, så ville han fortsatt ha sex i misjonær. Så jeg dumpet han.

Anonymkode: ba0a6...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Er ikke blant de største, men har nok en 30-40 kilo for mye. Bærer de heldigvis godt. 

Anonymkode: c1c82...639

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8-10 kg før mye, merker ingenting. Samboer syns det er deiligere nå❤️

Anonymkode: 00ccf...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 kg overvektig, eneste hinder er dårlig kondis for min del om jeg skal ri. 

Anonymkode: e7ced...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er overvektig og møter egentlig ikke noen hinder. Men jeg har fibro da, så er i overkant stiv i kroppen. Må sitte på en spesiell måte når jeg skal ri, hvis ikke føles det ut som jeg knekker i to😂 

Anonymkode: 66702...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70

Er vel 30 kilo overvektig, men trener og er i god form. Har ingen utfordringer egentlig. Aldri vært noe mål for meg å bli kastet rundt. Doggy er best, men går veldig fint med misjonær, ri og oral. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...