Gå til innhold

Skal kjøpe cirkle k koppen, bør jeg kjøpe standardkoppen eller premiumkoppen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det verdt prisen å kjøpe premiumkoppen istedenfor standardkoppen? Hva mener dere? 

Anonymkode: 3d885...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud! Hvilken kopp du skal kjøpe må du da bestemme selv.

Anonymkode: f7ded...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud! Hvilken kopp du skal kjøpe må du da bestemme selv.

Anonymkode: f7ded...c69

Jeg er usikker på hvem jeg bør kjøpe, premiumkoppen har jo 110 ml mer volum enn standardkoppen og holder mye lenger på varmen mens standardkoppen er 200 kr billigere. 

Det jeg lurer på er om noen vet om det er verdt å betale 200 ekstra for å få premiumkoppen 

Anonymkode: 3d885...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du vurdere hvor mye kaffe du trenger og ta valget basert på det. Er standardkoppen for liten tar du premium. Er premiumkoppen for stor, tar du standarskoppen.

Anonymkode: 386d2...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du vurdere hvor mye kaffe du trenger og ta valget basert på det. Er standardkoppen for liten tar du premium. Er premiumkoppen for stor, tar du standarskoppen.

Anonymkode: 386d2...21a

Har aldri hatt kaffeavtale før, men tror ikke premiumkoppen vil bli for stor egentlig, men er veldig i tvil om det er verdt hele 200 kroner mer enn standardkoppen. 

Har fått ny jobb som sjåfør, derfor jeg nå velger å kjøpe avtalen da det er enkelt. 

Anonymkode: 3d885...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kaffen til cirkle k god eller bør jeg kanskje heller kjøpe en kopp hos en annen skjede? 

Anonymkode: 3d885...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er kaffen til cirkle k god eller bør jeg kanskje heller kjøpe en kopp hos en annen skjede? 

Anonymkode: 3d885...e82

Haha 🙈

Anonymkode: df846...232

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er usikker på hvem jeg bør kjøpe, premiumkoppen har jo 110 ml mer volum enn standardkoppen og holder mye lenger på varmen mens standardkoppen er 200 kr billigere. 

Det jeg lurer på er om noen vet om det er verdt å betale 200 ekstra for å få premiumkoppen 

Anonymkode: 3d885...e82

Jeg synes standardkoppen er passe stor. Ofte jeg drikker opp en kopp, og fyller den opp igjen før jeg drar fra bensinstasjonen. Du kan jo også ha med termos og fylle koppen flere ganger. 😉 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er kaffen til cirkle k god eller bør jeg kanskje heller kjøpe en kopp hos en annen skjede? 

Anonymkode: 3d885...e82

Jeg synes den er god, og så kan du velge mellom flere typer (cappuccino, kaffe latte, vanlig kaffe, varmt vann til te, kakao) og div. tilsetninger.

Anonymkode: 095db...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...