Gå til innhold

Forelsket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så forelsket, og det gjør så vondt. Jeg er 38 år, har ikke følt det sånn på lenge. Det er ren smerte. I tillegg så jeg a star is born, alene på en lørdag. Nå føler jeg meg helt som dritt. 
Jeg skjønner at det aldri kommer til å bli noe mer enn sex med meg og han. Så vondt. Jeg vil bare ha han. Ser han også hver dag, så klarer ikke kutte han heller. Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 5a143...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stoppe å se kjærlighets filmer (aldri hørt om den, men antar at det er det?) 

Stoppe å ha sex med han 

Anonymkode: 7bde0...8e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går over. Garantert! Selv om det innimellom føles ut som om du kommer til å dø. Jeg har også vært så forelska, for min del handlet det også om et hekt. Føler med deg, men det blir bedre etter hvert om/hvis du skulle kutte han ut 

Anonymkode: f8dc4...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan du har det, har as we speak innsett og våknet ordentlig etter et eviglangt vondt hekt. Det er bare å bruke tiden til hjelp, og å prøve i det lengste å unngå kontakt av noe slag. Du skriver at du ser ham hver dag, men du trenger kanskje ikke prate med ham eller oppsøke ham? Og når tankene kretser om ham, så prøv å snu fokuset til deg selv og ikke hvor fin han er/var, eller hvor mye du savner ham. For du savner vel enda mer å ha det skikkelig bra? Jeg gjør det iallefall, og tenker at jeg må se på det fra den vinkelen heller enn å kultivere savnet og ønsket om noe som aldri skjer. 

Stor klem ❤️

Anonymkode: 5d896...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hvordan du har det, har as we speak innsett og våknet ordentlig etter et eviglangt vondt hekt. Det er bare å bruke tiden til hjelp, og å prøve i det lengste å unngå kontakt av noe slag. Du skriver at du ser ham hver dag, men du trenger kanskje ikke prate med ham eller oppsøke ham? Og når tankene kretser om ham, så prøv å snu fokuset til deg selv og ikke hvor fin han er/var, eller hvor mye du savner ham. For du savner vel enda mer å ha det skikkelig bra? Jeg gjør det iallefall, og tenker at jeg må se på det fra den vinkelen heller enn å kultivere savnet og ønsket om noe som aldri skjer. 

Stor klem ❤️

Anonymkode: 5d896...712

Tusen takk for svar. Jeg har jo helt sikkert hatt det sånn før, og kommet meg ut av det da (men det glemmer man jo). Problemet er jo at han har ikke sagt noe om at jeg ikke kan få han på sikt, og da er det jo et ørlite håp som jeg ikke vil ødelegge. Men føler jo at det ikke blir noe, og da er det best å få meg ut av denne hekten, jeg har det ikke bra når jeg tenker på han hele tiden. Jeg savner virkelig å ha det bra. Men har det jo best når jeg er med han. Men ikke så bra etterpå. Vi jobber sammen, men ikke så tett at vi egentlig trenger å prate sammen. Jeg skal ta rådet ditt og prøve å unngå å oppsøke han. Det er vanskelig da, når alt jeg vil er å prate med han.

Anonymkode: 5a143...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være ærlig med han og si det som det er. Jeg gjorde det. Han sa da at d ikke ville bli noe mer. D ble stille lenge 7 mnd og nå er han tilbake med litt annen innstilling til saken plutselig... men får se litt an hvordan jeg skal gjøre videre. Han får vise seg verdig først.

Anonymkode: 39b78...d49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er jo at han har ikke sagt noe om at jeg ikke kan få han på sikt, og da er det jo et ørlite håp som jeg ikke vil ødelegge. Men føler jo at det ikke blir noe, og da er det best å få meg ut av denne hekten, jeg har det ikke bra når jeg tenker på han hele tiden.

Men det er da ikke en hekt om han ikke er mye av og på i en uforutsigbar syklus. Da handler dette mer om at du ikke tørr å spørre rett ut, det må du faktisk gjøre. Da får du et svar ja eller nei! Blir det ja eller nei og han fremdeles er av og på? Da kan du kalle det en hekt ikke før. Nå kan han gå rundt og tro at alt er vel og bra! Mens du har det veldig vondt.

Anonymkode: 298cd...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er da ikke en hekt om han ikke er mye av og på i en uforutsigbar syklus. Da handler dette mer om at du ikke tørr å spørre rett ut, det må du faktisk gjøre. Da får du et svar ja eller nei! Blir det ja eller nei og han fremdeles er av og på? Da kan du kalle det en hekt ikke før. Nå kan han gå rundt og tro at alt er vel og bra! Mens du har det veldig vondt.

Anonymkode: 298cd...a08

Svarene på dette kan man av og til vite uten å spørre. Det ligger mye svar i ord og handling. Så jeg vet svarene. Det er bare en teoretisk mulighet for at det kan bli noe i fremtiden. Ikke nå, da hadde jeg visst det.

Anonymkode: 5a143...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svarene på dette kan man av og til vite uten å spørre. Det ligger mye svar i ord og handling. Så jeg vet svarene. Det er bare en teoretisk mulighet for at det kan bli noe i fremtiden. Ikke nå, da hadde jeg visst det.

Ok da er det bare en ting som gjelder, du må bestemme deg om du vil ta risken på å vente og se, eller om du skal avvikle det rimelig kjapt! Det er ikke et hekt, det er et valg. Du vet svarene, problemet med hekt er at man ikke vet noe som helst, det endrer seg fra dag til dag fra uke til uke av og på!

Anonymkode: 298cd...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...