Ciara Skrevet 13. september 2008 Forfatter #4981 Del Skrevet 13. september 2008 Sikkert bedre enn min uansett Men jeg har begynt å trene på Sats nå, og er fornøyd med tiltaket. Har prøvd pilates for første gang, og liker det veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 13. september 2008 #4982 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg testet også pilates en gang, men det var visst ikke helt for meg. Er litt for rastløs, så jeg kjedet meg etter kort tid . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 13. september 2008 #4983 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg testet også pilates en gang, men det var visst ikke helt for meg. Er litt for rastløs, så jeg kjedet meg etter kort tid . Jeg også. Jeg trenger nok litt mer fart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4984 Del Skrevet 19. september 2008 http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article2228876.ece Lurer på hva som får slikt til å skje. Om man kan snakke om ondskap, og i så fall, om det er en ond handling eller et ondt menneske det er snakk om. At både gjerningsmann og offer engang har vært uskyldige spedbarn, at de har vokst opp og endt slik. Og begge familier er sannsynligvis like ute av seg. Jeg klarer ikke å få mening i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. september 2008 #4985 Del Skrevet 20. september 2008 Fryktelig. MEn dessverre er jeg ikke forbauset, bare trist. Ang. Pilates: Jeg har også god erfaring med Sats-timene på det punktet. Og rygg og nakke hadde godt av det. Jeg er for lite systematisk til å trene med apparater, men både Pilates og mage/rygg-timene på Sats har i perioder vært ålreite for mitt vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. september 2008 Forfatter #4986 Del Skrevet 20. september 2008 Ja, til uke er det mer Pilates, og jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. september 2008 Forfatter #4987 Del Skrevet 20. september 2008 I kveld er det rødvin, brownies og reprise på Den engelske pasienten - en film jeg ikke har sett på mange år. Husker at den gjorde inntrykk forrige gang, så jeg gleder meg til å se den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4988 Del Skrevet 28. september 2008 Denne helgen er mannen utenbys, så jeg har vært alene i heimen. Men har hatt masse hyggelig besøk med dertil hyggelige viner. Har plantet litt til, og nå har jeg bestilt peon som skal plantes Nå har jeg begynt å lese La den rette komme inn av John Ajvide Lindquist. Liker den veldig godt så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. oktober 2008 #4989 Del Skrevet 2. oktober 2008 Innom for å oppdatere meg etter hjemkomsten, men her var det stille, så jeg regner med at du er opptatt ute i det virkelige liv. En til deg, hva du nå enn driver med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #4990 Del Skrevet 2. oktober 2008 Opptatt, ja! Jesus. Det er helt vilt på jobb nå. Men til gjengjeld går arbeidsdagen så det suser! Leser også mye bøker for tiden, så jeg har snart et lass med anmeldelser her Hvordan går det med deg, Fakse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. oktober 2008 #4991 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gleder meg til anmeldelser! Går veldig fint med meg. Leser jeg også, om en ikke i samme tempo som deg. Men jeg holder på med en bok nå som jeg nok kommer med anmeldelse på om ikke lenge, liker den veldig godt. Handler om Bhutan, mitt drømmereisemål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4992 Del Skrevet 3. oktober 2008 Bhutan, du? Riktignok er jeg godt over gjennomsnittlig bereist og reiseglad, men Bhutan har aldri streifet meg som reisemål. Hva har de der som man må se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. oktober 2008 #4993 Del Skrevet 4. oktober 2008 Mange reiser dit for naturen sin del, men for min del er er det nok minst like mye den unike kulturen som frister. Landet har vært isolert så lenge at de rett og slett er noen særinger. Jeg har bla. skrevet oppgave om Bhutan et par ganger på skolen, og har vært facinert siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #4994 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tror jeg skal lese meg opp på Bhutan Her i huset har jeg nettopp betalt et lass med regninger. Litt trangt denne måneden, for vi har pusset litt opp på kjøkkenet. Men sånn er det, og det er verdt det! Neste måned er økonomien tilbake til normalen samtidig som at kjøkkenet er strøkent Har som sagt masse anmeldelser som venter, nå er problemet heller at det er så mange at jeg ikke vet hvor jeg skal starte. Skal straks begynne på Kjærstads siste, gleder meg til det. Mannen på sin siste gleder seg til siste Pondus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 7. oktober 2008 #4995 Del Skrevet 7. oktober 2008 Pondus er ikke så dumt det helller da Hvilke fliser ble det på veggen over kjøkkenbenken? Mener å huske at du vurderte veldig mange alternativer, både i realistisk og urealistisk prisklasse . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. oktober 2008 #4996 Del Skrevet 9. oktober 2008 Noen her inne som har hørt om årets Nobeprisvinner Jean-Marie-Gustave le Clézio? Føler meg litt uopplyst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. oktober 2008 #4997 Del Skrevet 9. oktober 2008 Skal straks begynne på Kjærstads siste, gleder meg til det. Mannen på sin siste gleder seg til siste Pondus A propos tegneserier, ellevåringen fikk noe som ser ut som et uhyre festlig Simpsonshefte på engelsk til bursdagen sin. Foreløpig har jeg bare lest forordet som liksom er skrevet av Flanders. I all sin velvillighet advarer han selvsagt mot det meste av innholdet (som er horrorpreget), men innpakket i en vennlighet som overgår det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 9. oktober 2008 #4998 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei, hei.. Hilser i dagboka di for første gang (tror jeg?) Neste måned er økonomien tilbake til normalen samtidig som at kjøkkenet er strøkent Høres herlig ut Har som sagt masse anmeldelser som venter, nå er problemet heller at det er så mange at jeg ikke vet hvor jeg skal starte. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #4999 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvilke fliser ble det på veggen over kjøkkenbenken? Mener å huske at du vurderte veldig mange alternativer, både i realistisk og urealistisk prisklasse . Ikke overraskende endte vi opp med fliser i en realistisk prisklasse Det ble grå krystallmosaikk - det blir kjempefint Noen her inne som har hørt om årets Nobeprisvinner Jean-Marie-Gustave le Clézio? Føler meg litt uopplyst... Nei, hvem har hørt om nobelprisvinnerne, egentlig? Minnes Imre Kertesz for noen år siden Men jeg har nå kjøpt meg en bok av le Clézio, Gullfisken. Den ser veldig interessant ut Og hvis det blir en stor leseropplevelse, så er jo ingenting bedre enn å bli introdusert for noe nytt. Leste at mannen har skrevet seksti (!) bøker totalt, så i så fall er det nok å ta av A propos tegneserier, ellevåringen fikk noe som ser ut som et uhyre festlig Simpsonshefte på engelsk til bursdagen sin. Foreløpig har jeg bare lest forordet som liksom er skrevet av Flanders. I all sin velvillighet advarer han selvsagt mot det meste av innholdet (som er horrorpreget), men innpakket i en vennlighet som overgår det meste. Jeg elsker the Simpsons Hei, hei.. Hilser i dagboka di for første gang (tror jeg?) Høres herlig ut Gleder meg. Hyggelig, AnneShirley! Kommer tilbake med omtaler i løpet av helgen. Hvem er du og hva leser du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. oktober 2008 #5000 Del Skrevet 10. oktober 2008 God helg, Ciara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå