nostalgia Skrevet 20. desember 2005 #481 Del Skrevet 20. desember 2005 Hehe, men du er medsjef i likhet med alle andre, så dette store problemet må vi få løst Vel... jeg synes jo din løsning var veldig god jeg da, så jeg skal ikke si et kvekk jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 21. desember 2005 #482 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Kan ikke vi lese først den ene også den andre boka da? Så er det ikke så farlig hvilken som egentlig leder? Endret 21. desember 2005 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 #483 Del Skrevet 21. desember 2005 Kan ikke vi lese først den ene også den andre boka da? Så er det ikke så farlig hvilken som egentlig leder? ← jo... det er jeg enig i - vi kan f. eks velge 3 bøker av gangen, for 3 måneder fremover - da får jo også alle god tid til å skaffe seg bøkene og lest dem... Og så velger vi på nytt når de er lest (da er det gjerne nye mer intressante bøker på markedet også) A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #484 Del Skrevet 21. desember 2005 God idé - skal vi bare si at vi leser de tre første på lista over de neste tre månedene? Og da starter vi altså med Gulldronning, perledronning. Da skal jeg kjøpe den i morgen og lese i jula I dag er jeg veldig fornøyd med meg selv. Fikk en utfordring på jobben som jeg gruet meg til å ta, men jeg klarte meg så bra Er stolt av meg selv, faktisk, og det er en gooood følelse Det er en så stor lettelse når man takler noe man har gruet seg til veldig bra. Og siden jeg hadde vært så flink, kjøpte jeg meg en cd til Det ble den siste cden til Ryan Adams, jeg liker ham så godt. Og denne cden er kjempebra så langt. Gleder meg til å høre mer. I morgen er siste jobbedag før jeg tar juleferie. Drar bort på fredag. Og julegavene er ordnet, så nå kan jeg faktisk bare slappe av. Nå er jeg lykkelig altså! :-D Og snart kommer sambo hjem og vi skal spise pizza. Bra dag Hvis du liker Central Reservation, Anette, må du kjøpe Trailer Park etterhvert. Det er Beth Ortons første cd, og den er også utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 #485 Del Skrevet 21. desember 2005 God idé - skal vi bare si at vi leser de tre første på lista over de neste tre månedene? Og da starter vi altså med Gulldronning, perledronning. Da skal jeg kjøpe den i morgen og lese i jula I dag er jeg veldig fornøyd med meg selv. Fikk en utfordring på jobben som jeg gruet meg til å ta, men jeg klarte meg så bra Er stolt av meg selv, faktisk, og det er en gooood følelse Det er en så stor lettelse når man takler noe man har gruet seg til veldig bra. Og siden jeg hadde vært så flink, kjøpte jeg meg en cd til Det ble den siste cden til Ryan Adams, jeg liker ham så godt. Og denne cden er kjempebra så langt. Gleder meg til å høre mer. I morgen er siste jobbedag før jeg tar juleferie. Drar bort på fredag. Og julegavene er ordnet, så nå kan jeg faktisk bare slappe av. Nå er jeg lykkelig altså! :-D Og snart kommer sambo hjem og vi skal spise pizza. Bra dag Hvis du liker Central Reservation, Anette, må du kjøpe Trailer Park etterhvert. Det er Beth Ortons første cd, og den er også utrolig bra ← Ja!! Da skal jeg kjøpe Gulldronning, perledronning også - gleeeeder meg til å lese den!! Du har god grunn til å være fornøyd med deg selv, Ciara!! Og bare så det er sagt: det finnes ikke tvil i mitt sinn om at du kan klare store utfordringer Jeg har tenkt på å kjøpe Ryan Adams CD også, men har blitt litt i tvil når jeg har gått på nett og hørt "snutter"... men, hvis du anbefaler såååå (frem med listen igjen) Jeg skal absolutt kjøpe Trailer Park av Beth Orton... jepp-jepp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 #486 Del Skrevet 21. desember 2005 Skal vi si det slik at ingen har lov til å poste et ord om Gulldronning, perledronning FØR 1. februar da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. desember 2005 #487 Del Skrevet 21. desember 2005 Oj! Her skjer det ting! Jeg får ikke skaffet Gulldronning, perledronning før jul. Synes ingen posting før 1. februar høres ut som en god ide. Jeg er egentlig ikke så ivrig på å lese denne boken, men jeg skal gjøre det.. Kanskje jeg får meg en positiv overraskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #488 Del Skrevet 21. desember 2005 Hehe, ja! Men du skal ikke se bort fra at jeg leser boka i en fei og røper slutten for dere når dere har femti sider igjen... Håper du får deg en positiv overraskelse, Lilypie Så blir det Brooklyn Follies etterhvert, men så lenge klarer du kanskje ikke å vente? Takk for at du har tro på meg, Anette Jeg har tro på deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. desember 2005 #489 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg skal spare Brooklyn Follies for deres skyld Gratulerer med vel utført utfordring, Ciara! Det er ingenting som er så deilig som å føle at man mestrer noe. Jeg fikk en flott gave fra sjefen min i dag og masse rosende ord. Begynte i en ny jobb for ca 3 mnd siden, og det var utrolig tilfredsstillende å få anerkjennelse for at jeg har gjort en god jobb. Ikke så lett å vite hvordan man gjør jobben når man er ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 #490 Del Skrevet 21. desember 2005 Hehe, ja! Men du skal ikke se bort fra at jeg leser boka i en fei og røper slutten for dere når dere har femti sider igjen... Håper du får deg en positiv overraskelse, Lilypie Så blir det Brooklyn Follies etterhvert, men så lenge klarer du kanskje ikke å vente? Takk for at du har tro på meg, Anette Jeg har tro på deg også ← Røper slutten?? pffffffffffffffffffftttthhhh!! Jeg har i motsetning til Lilypie stoooore forventning til Gulldronning, perledronning!! Gleder meg!! :hoppe: Takk, Ciara... du e så søt atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #491 Del Skrevet 21. desember 2005 Jøss, det var litt av et kompliment fra Lilypie! Hun sparer siste bok av sin yndlingsforfatter for å vente på oss! Slikt vet en bokdame å sette pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. desember 2005 #492 Del Skrevet 21. desember 2005 Jepp, Ciara. Jeg skal spare den! Jeg er så overentusiastisk (er det et ord :klø: ) over at dere også vil lese den! Jeg har den nemlig liggende, men har en sær vane med bøker jeg gleder meg til... Klarer ikke begynne å lese før det har gått en tid. Tar frem boken nå og da, blar litt i den og lukter på den. Jeg er nok litt snodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 #493 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg skal spare Brooklyn Follies for deres skyld Gratulerer med vel utført utfordring, Ciara! Det er ingenting som er så deilig som å føle at man mestrer noe. Jeg fikk en flott gave fra sjefen min i dag og masse rosende ord. Begynte i en ny jobb for ca 3 mnd siden, og det var utrolig tilfredsstillende å få anerkjennelse for at jeg har gjort en god jobb. Ikke så lett å vite hvordan man gjør jobben når man er ny. ← Så bra, Lilypie!! Det er godt med ros & fine sjefer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 #494 Del Skrevet 21. desember 2005 Jepp, Ciara. Jeg skal spare den! Jeg er så overentusiastisk (er det et ord :klø: ) over at dere også vil lese den! Jeg har den nemlig liggende, men har en sær vane med bøker jeg gleder meg til... Klarer ikke begynne å lese før det har gått en tid. Tar frem boken nå og da, blar litt i den og lukter på den. Jeg er nok litt snodig ← Jeg også elsker lukten av nye, uleste bøker - og vissheten om at der, rett foran meg er en historie som alltid kommer til å være med meg... om jeg liker den eller ikke - litt magisk synes jeg Brooklyn Follies... kan den leses på engelsk eller? *håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 #495 Del Skrevet 21. desember 2005 Hva blir rekkefølgen nå da? :klø: Gulldronning, perledronning Brooklyn Follies Kompani Orheim eller Gulldronning, perledronning Kompani Orheim Brooklyn Follies :klø: nå skal jeg lage middag... jeg kommer tilbake senere og sjekker hva dere kloke hoder har funnet ut!! BuhByeeee!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. desember 2005 #496 Del Skrevet 21. desember 2005 Tror rekkefølgen er ditt forsalg nummer to, Nostalgia. Brooklyn Follies er ikke kommet i norsk utgave enda, så da blir det vel til at vi leser den engelske :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 #497 Del Skrevet 21. desember 2005 Ja, jeg sjekket i sted, kunne ikke finne den på norsk heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #498 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg skal spare Brooklyn Follies for deres skyld Gratulerer med vel utført utfordring, Ciara! Det er ingenting som er så deilig som å føle at man mestrer noe. Jeg fikk en flott gave fra sjefen min i dag og masse rosende ord. Begynte i en ny jobb for ca 3 mnd siden, og det var utrolig tilfredsstillende å få anerkjennelse for at jeg har gjort en god jobb. Ikke så lett å vite hvordan man gjør jobben når man er ny. ← Gratulerer med gave fra sjefen! Jeg kan tenke meg at du er veldig samvittighetsfull Dessverre er det likevel ikke alle sjefer som vet å sette pris på flittige ansatte, så jeg synes dette var flott gjort av sjefen din også Jepp, Ciara. Jeg skal spare den! Jeg er så overentusiastisk (er det et ord :klø: ) over at dere også vil lese den! Jeg har den nemlig liggende, men har en sær vane med bøker jeg gleder meg til... Klarer ikke begynne å lese før det har gått en tid. Tar frem boken nå og da, blar litt i den og lukter på den. Jeg er nok litt snodig ← Det liker jeg også, så da jeg med i snodig-klubben Har som sagt stadig en hyllemeter med uleste bøker (og i dag ble den lenger ), og jeg liker å se på dem. Håper jo stadig at den perfekte boka er blant dem. Uleste bøker er forventninger The Brooklyn Follies kommer ikke på norsk før i mars, og jeg leser den gjerne på engelsk. Da er den jo dessuten billigere også Vet dere forresten hva boka skal hete på norsk? Brooklynske blamasjer... Er glad vi skal lese den på engelsk, tittelvalget er jo helt pinlig, synes jeg. "Brooklynsk" er dårlig norsk, "blamasjer" er et arkaisk ord som få bruker. Forferdelig Kjøpte første lesesirkelbok i dag, så nå skal Gulldronning, perledronning leses i jula Nå har jeg juleferie Har pakket inn alle gavene, og nå skal jeg bare støvsuge og ordne litt her i leiligheten og pakke kofferten, og så drar vi på juleferie i morgen. Tilbake andre eller tredje juledag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. desember 2005 #499 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg stikker innom for å ønske dere alle en riktig god jul Blir borte fra KG en ukes tid. Kos dere og nyt julefreden. Vi sees på nyåret. Lilypie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #500 Del Skrevet 22. desember 2005 Takk for det, Lilypie - i like måte! Da tar jeg juleferie. Kommer til å savne dere og KG, men har likevel store planer om en super jul Ha en fantastisk jul alle sammen, håper dere koser dere masse og spiser mye julekaker og godteri. Også håper jeg selvfølgelig dere får noen supre bøker til jul Stoooor juleklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå