Gå til innhold

Hvordan sex går galt. Fokus er helt feil.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg hadde blitt lei meg hadde du gjort sånn mot meg. Jeg hadde lett avbrutt for å hente deg inn igjen for så prøve på nytt. Sammen skal vi gå elskovens vakre sti omgitt av orgasmens nytelse som strømmer igjennom oss.

Jeg forstår det, og det hadde nok han gjort også, uten å nøle. 

Jeg synes det er litt flaut egentlig, og vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg skal prøve å slutte med det. Helt. Virkelig forsøke. 

Takk for klar tale! 

Anonymkode: c05c5...4e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du verden! Jeg håper at du leste mer om psykologi enn den ene boka.

Skrev jeg ikke at det var min første lærebok i psykiatri?
 

Det hjelper ikke at du er ekstremt ordrik, utflytende og repetitiv. Inntrykket av en usedvanlig og kronisk selvopptatthet bare forsterkes, jo mer du skriver.

Anonymkode: 35393...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrev jeg ikke at det var min første lærebok i psykiatri?
 

Det hjelper ikke at du er ekstremt ordrik, utflytende og repetitiv. Inntrykket av en usedvanlig og kronisk selvopptatthet bare forsterkes, jo mer du skriver.

Anonymkode: 35393...ce3

Det er fremdeles helt urelevant for temaet. Til og med helt urelevant for meg personlig. 

Om du ønsker å opprette en tråd om navlebeskuende sexfikserte og selvopptatte mennesker, så gjør gjerne det. 

Anonymkode: c05c5...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er fremdeles helt urelevant for temaet. Til og med helt urelevant for meg personlig. 

Om du ønsker å opprette en tråd om navlebeskuende sexfikserte og selvopptatte mennesker, så gjør gjerne det. 

Anonymkode: c05c5...4e1

Trenger ikke, du har jo gjort det selv og det med stor demonstrativ kraft:)))

Anonymkode: 35393...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke, du har jo gjort det selv og det med stor demonstrativ kraft:)))

Anonymkode: 35393...ce3

Les flere bøker om psykologi før du går i gang med å tolke folk er du grei, og bidra i tråder der du ønsker å bidra til temaet, og skal du virkelig bli psykolog bør du bli nysgjerrig. På alt og alle. Åpent nysgjerrig. 

Å være selvgod, bedreviter, konkludere fort og heftig, vri og vende ting til at du er smartere enn andre og "vinner", det er ikke egenskaper som tyder på at her har vi en med gode egenskaper til å bli psykolog. 

Det er absolutt helt greit at du synes dette om meg. For min del kan vi gjerne si at du har helt rett, bare denne tåpelige og urelevante dialogen mellom oss to kan slutte her. Du liker ikke meg. Det er helt greit som jeg allerede har skrevet. Du trenger ikke å like verken meg eller temaet. Jeg foretrekker faktisk at du ikke liker meg, for jeg liker ikke deg heller. 

Du liker ikke slike som meg, og jeg liker ikke slike som deg. Verden går likevel videre. 

 

Anonymkode: c05c5...4e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...