Gå til innhold

Har fått en uønsket beundrer eller "fan". Blir ikke kvitt vedkommende. Hva gjør jeg?


_BuseMannen_

Anbefalte innlegg

Vedkommende har ikke gjort noe ulovlig, og befinner seg på arbeidsplassen min. Jeg må altså forholde meg til faenskapen hver eneste arbeidsdag. 

Jeg vet ikke hvorfor vedkommende har festet seg på meg. Personen er også ganske ung og har sine problemer som gjør at personen har sympati fra kolleger. Kolleger jeg bør ha i det minste et nøytralt forhold til for å ha et greit miljø på jobb. 

Vedkommende synes at "alt" jeg gjør er superkult, og bruker hver eneste mulighet til å jobbe sammen med meg. Noe jeg ikke kan forstå for jeg bjeffer bare ordrer til personen når det er nødvendig. Og ofte, ber vedkommende, på en høflig måte, å holde kjeft. For vedkommende holder aldri kjeft. Jeg har ikke fått spise lunsjen min i fred på  månedsvis. 

Hvordan miste "heltestatusen" hos vedkommende? Jeg blir sprø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde bli kjent med vedkommende. Du høres litt ut som Ove, og Ove hadde veldig godt av å bli kjent med Parvaneh!! 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, VårKonto skrev:

Du burde bli kjent med vedkommende. Du høres litt ut som Ove, og Ove hadde veldig godt av å bli kjent med Parvaneh!! 

 

 

grøssningene mine fikk grøssninger

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spis buser foran vedkommende. 

Anonymkode: a2651...5c3

Gid om det var så enkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, _BuseMannen_ skrev:

grøssningene mine fikk grøssninger

 

Ja, elendig forslag 😅 

Kjøp en sånn sprayflaske, også bare sprayer du hen når hen er irriterende eller følger etter deg. Tipper du ikke trenger mange spray før hen har skjønt det. 

 

Irriterer det deg at jeg bruker ordet hen? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, VårKonto skrev:

Ja, elendig forslag 😅 

Kjøp en sånn sprayflaske, også bare sprayer du hen når hen er irriterende eller følger etter deg. Tipper du ikke trenger mange spray før hen har skjønt det. 

 

Irriterer det deg at jeg bruker ordet hen? 

Haha, det hadde vært herlig å kunne gjøre. Men dessverre er det forventet at jeg skal oppføre meg voksent.

Nei, du irriterer meg ikke. Du er jo lydløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder lunsjen din må det gå an å forklare at du trenger ro, og har behov for å sitte i fred i lunsjen. Hvis vedkommende likevel plager deg i lunsjen er det lov å bli sint.

Anonymkode: 2a9ac...73c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, VårKonto skrev:

Du burde bli kjent med vedkommende. Du høres litt ut som Ove, og Ove hadde veldig godt av å bli kjent med Parvaneh!! 

 

 

Ove?

Anonymkode: 128cc...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en sånn i kollektivet. Han kunne løpe etter meg på gata mens han ropte navnet mitt. Jeg startet bare å totalt ignorere han de gangene han gjorde det, og så dabbet det av etterhvert.

Anonymkode: 5b17b...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...