Gå til innhold

Evner eller naturlig forklaring?


Tenkesalig

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ny her og klokken er 02:45, men jeg satt og så på X-Men: Dark Phoenix (ikke til å anbefales), og plutselig kom jeg på en hendelse for en stund siden.

Mamma og jeg satt i bilen og jeg skulle fikse med musikk, men musikken hakket hele tiden og derfor ble jeg veldig sint. Av en eller annen grunn begynte jeg å skrike (antageligvis frustrert over verden - og ja, jeg har nok sinneproblemer), men greia er, at da jeg skrek så gikk på en måte stemmen min inn i radioen, så stemmen min ble til ekko som kom fra radioen. 
 

Veldig rart, og moren min og jeg ble helt fortumlet naturligvis og lo egentlig bare av det hele i ettertid og tulla om at «jeg har superkrefter», men jeg tenker nå at det er i grunn veldig rart? 

Det har bare skjedd en gang, men mamma har alltid sagt at jeg er høysensitiv - føler mye, fra verden og mennesker, så kanskje det av en eller annen absurd grunn er en sammenheng der, eller så er jeg helt på bærtur. 

Og jeg lurer på om noen kan ha en forklaring på dette? Om det er noe elektronisk eller om det er et fenomen, jeg vet ikke, skyt ut.

Mvh jente 19. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Tenkesalig skrev:

Ikke noen fornærmelse det. 

Snåsamannen ringte nå,han ble fornærma,ja.

Anonymkode: 54442...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går til psykolog så er nok ikke det nei, men la du merke til at det kanskje ikke er spørsmålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg kaller den akkurat nå for "Autistisk skriking" pga en reim som nekter å gi seg (den er ny)

Men når jeg får lurt inn ett annet kjønn i bilen så må jeg jo kalle den PussyWagon 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...