Gå til innhold

Til dere menn: Er dette drømmekroppen en dame kan ha?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette drømmekroppen som de fleste menn ønsker en kvinne skal ha? 

Screenshot_20200118-022236_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 78c4d...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke svar på kroppspress poster! 

Rapportert. 

Hun er fotoshoppet btw så ikke et sunt eller realistisk ideal

Anonymkode: fa8fd...375

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer et ærlig svar !

 

Damen på bildet var flott, men hun er jo ikke "ekte"....En "ekte" dame ser jo ikke sånn ut!!

En ordentlig dame ser ut som om hun har levd et liv, hun har gjerne noen strekkmerker fordi hun har lånt ut magen sin til et nytt liv.....Hun har kanskje pupper som "henger" litt. Det er fordi hun har brukt kroppen sin til å gi næring til dette nye livet....Jeg..og kanskje andre heier på den ekte, fantastiske damekroppen, som tross alt er noe alle menn er utrolig glad i 😃

 

Damer :::::::::::::::

 

Vi heier på dere 😃

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ut som en tegneseriefigur.  Noen kvinner har kropper som ligner, dvs smal midje, lange bein og struttende pupper. Men man ser godt at bildet er shoppet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, litt tynne lår også liker jeg litt mer midje på damene. Ser ut som en 13 åring med silikon. Ellers var hun flott 👌

Anonymkode: a2bf0...ede

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser skikkelig svakelig ut. Ikke antydning til definerte muskler i armer, lår eller mage.

Dessuten ser hun ut som en tegneseriefigur med den latterlige fotoshoppingen, med det alt for smale livet sammen med uproporsjonalt stor rumpe og pupper.

Anonymkode: da0dc...fc2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppsform â la "Glamourmodeller" er det aller beste...Jenter med skikkelige, feminine former...

 

Hot Hot Hot !!!!

Anonymkode: 52e97...abc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, StanTheMan skrev:

Her kommer et ærlig svar !

 

Damen på bildet var flott, men hun er jo ikke "ekte"....En "ekte" dame ser jo ikke sånn ut!!

En ordentlig dame ser ut som om hun har levd et liv, hun har gjerne noen strekkmerker fordi hun har lånt ut magen sin til et nytt liv.....Hun har kanskje pupper som "henger" litt. Det er fordi hun har brukt kroppen sin til å gi næring til dette nye livet....Jeg..og kanskje andre heier på den ekte, fantastiske damekroppen, som tross alt er noe alle menn er utrolig glad i 😃

 

Damer :::::::::::::::

 

Vi heier på dere 😃

Hva med de som har strekkmerker uten å noen gang vært gravid? Er ikke de flotte også? De fleste kvinner har strekkmerker enda de ikke har født barn, ink meg selv. Og man er fortsatt like mye kvinne og verdig.

Anonymkode: 33e6c...344

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med de som har strekkmerker uten å noen gang vært gravid? Er ikke de flotte også? De fleste kvinner har strekkmerker enda de ikke har født barn, ink meg selv. Og man er fortsatt like mye kvinne og verdig.

Anonymkode: 33e6c...344

Strekkmerker er noe som hører med til kvinnekroppen. Og det er like sexy som både pupper, lår og en deilig vulva 😃

 

Ikke skam deg for noe så naturlig som noen strekkmerker. Det er helt naturlig 😃

 

...Og deilig 😃

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun er svært nærme perfeksjon for min del. Kanskje bittelitt slankere rumpe og lår, og så er det helt 100/100.

(Ja, jeg liker tynne damer uten muskler.)

Anonymkode: 3dbac...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg liker ikke rumpehullet på den jenta. Det er viktig med et pent rumpehull. 

Anonymkode: 561f7...40b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men TS....skal du sitte her og skaffe deg selv dårlig selvbilde?

Hva så om 99 av 100 menn sier ja? Er det sånn da at disse 99 er noe særlig flotte selv hvis du tenker hardt etter? Er dette utelukkende sexy og kjekke menn eller er nok en del av dem det stikk motsatte?

Du kan ikke slenge ut et bilde også sitte etterpå og føle deg dårlig fordi "average joe" sier at den dama er pen.

Anonymkode: a8328...5d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke noen fasit på hva som er en "perfekt kropp". Det virker mest som noe guttunger prater om på forum, ikke voksne menn i det virkelige liv. Liker en noenlunde normalvektig og sunn kropp, men innenfor den kategorien finnes det jo mye forskjellig som kan være fint. Det viktige er helheten og at dama fører seg på en måte som utstråler attraktivitet og det lille ekstra. En dame som går gjennom rommet på en fest med selvtillit og et stort, blendende smil får lett min oppmerksomhet, enten hun er tynn eller formfull, høy eller lav, mørk eller blond... 

- Mann

Anonymkode: 332b2...021

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyet som ser, men silikon drar mye ned her. Så har hun egentlig for lite av alt. Så nei. Drømmekroppen kommer på hun jeg blir forelsket i. Sist det skjedde hadde hun 15 kg for mye. Bedre sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...