Gå til innhold

Til dere som nesten ikke har øyebryn og tegner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere gode tips evt bilde på hvordan dere tegner og det ser naturlig og fint ut? Jeg har prøvd YouTube men altså alt ser enkelt ut der, og når man prøver ser blir alt skjevt.

jeg var dum i min ungdom og nappet alt for mye hår. Det har resultert i at hårene ikke vokser ut. Vel det vokser ut en her og der. Men det vokser aldri så mye at de fyller seg opp til å bli fyldige. Og jeg er ikke noen racer på å tegne. og nei jeg har ikke penger til å ta tatovering eller microblading. 
 

 

Anonymkode: 2ec90...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nesten bare øve, finnes ingen lettvinte måter å få det fint på. 

Anonymkode: 13a52...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gjort det selv - har i overkant mye bryn, men jeg har sett det finnes maler som du kan bruke. Du legger på en type kollasj og tegner etter den. Kunne det vært noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo, men... brynene er skjeve i utgangspunktet. Dvs hvis jeg skal bruke en mal for å få de like, og tegne, så vil deT ble noe hår som er på utsiden som ikke blir pent. Dette vil jeg jo ikke ta bort for d er noen dager jeg går i kjelleren og ikke orker å sminke meg og da går jeg ute som en skjev et eller annet.

Anonymkode: 2ec90...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes så mange hardt tegnede bryn og det ser så kunstig og lite pent ut. 

Anonymkode: af579...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å farge brynene? Det fanger opp små lyse hårene og får det til se fyldigere. 

Anonymkode: b66f1...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også usymmetriske bryn nærmest uten hår fra midten og utover. Her tegner jeg opp «ramme» som eg fyller i med farge (øverste firkant).På resten av brynet tegner jeg inn streker/hår (nederste forkant). 

0C54C734-DB13-4690-A5FB-F2882F8E81E8.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Hilde1302 skrev:

Jeg har også usymmetriske bryn nærmest uten hår fra midten og utover. Her tegner jeg opp «ramme» som eg fyller i med farge (øverste firkant).På resten av brynet tegner jeg inn streker/hår (nederste forkant). 

0C54C734-DB13-4690-A5FB-F2882F8E81E8.jpeg

Dette ser jo bra ut. Sånt får jeg bare ikke til. 😧 jeg prøver og prøver buhu

Anonymkode: 2ec90...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette ser jo bra ut. Sånt får jeg bare ikke til. 😧 jeg prøver og prøver buhu

Anonymkode: 2ec90...148

Kanskje du kan dra til en brynsylist og få hun til å hjelpe deg å finne en form som passer deg? Jeg bruker foresten Mac eyebrow styler i fargen sylized. Takk foresten ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hilde1302 skrev:

Kanskje du kan dra til en brynsylist og få hun til å hjelpe deg å finne en form som passer deg? Jeg bruker foresten Mac eyebrow styler i fargen sylized. Takk foresten ☺️

Jeg har samme type som den bare et annet merke. Ja kanskje jeg bør søke hjelp 🥺 hater sånt hehe . Men takk for råd da 🙂

Anonymkode: 2ec90...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker brynskygge eller hva det heter(minner om øyenskygge).. Er med en kost der en er tykkere enn den andre enden. Blir veldig fornøyd.. Begynner alltid litt svakt og prøver meg frem... Bare følge brynene og der det evt skulle være hår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, jeg har naturlige bryn. Og de er skjeve! Det er fordi ansiktet ikke er symmetrisk eller identisk på de to sidene. Så jeg tror litt skjevhet vil få det til å se faktisk mer ekte ut. Om du skjønner? 

Anonymkode: 76dd4...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...