Gå til innhold

Kjæresten vil jeg skal slette en fra jobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei plutselig ut av det blå vil kjæresten min at jeg skal slette en fra jobben fra sosiale medier? Syntes dette er helt absurd, og hun har heller ingen grunn til å bry seg? Nå vil hun at jeg skal slette denne personen fra sosiale medier, ellers er vi ferdige? Hva tenker dere?

Anonymkode: 86a82...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk det er bare kvinner som har lov til å ha venner av det motsatte kjønn.

Anonymkode: 38d86...6a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente :) og kjæresten min er jente

Anonymkode: 86a82...a69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente :) og kjæresten min er jente

Anonymkode: 86a82...a69

Da burde du iallefall få lov 😂

Anonymkode: f38d5...635

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å vite hva som ligger bak, så syns jeg dette virker både umodent og teit. Det antyder også overfor henne som slettes, at hun har gjort noe upassende. Meget flaut, og jeg hadde tenkt mitt, om det var jeg som ble sletta ut av det blå.

Anonymkode: 3e43b...d42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da hører du vel på henne? Jeg nøler ikke med å betrygge min partner på de måtene han trenger, om det er å slette en han mener flørter med meg, eller hva det er 

Anonymkode: ab83b...60c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da velger du ut ei fra vennelisten hennes som du krever at hun sletter først.

Regner med at du ikke har gjort noe galt med denne kollegaen, så jeg hadde nektet. Hvis det er du som har skrevet før om dramaqueen-dama di, så synes jeg heller at du skal sette foten ned og ikke akseptere slik kontrollerende oppførsel!

Anonymkode: 9e4d4...cf1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da velger du ut ei fra vennelisten hennes som du krever at hun sletter først.

Regner med at du ikke har gjort noe galt med denne kollegaen, så jeg hadde nektet. Hvis det er du som har skrevet før om dramaqueen-dama di, så synes jeg heller at du skal sette foten ned og ikke akseptere slik kontrollerende oppførsel!

Anonymkode: 9e4d4...cf1

Jeg stemmer for at det skal være tilfeldig, så det i beste/verste fall kan bli moren 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja da hører du vel på henne? Jeg nøler ikke med å betrygge min partner på de måtene han trenger, om det er å slette en han mener flørter med meg, eller hva det er 

Anonymkode: ab83b...60c

Det er sikkert bare punkt 1 på Dramarama-lista over ting som "bør" gjøres 

Anonymkode: 83291...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert bare punkt 1 på Dramarama-lista over ting som "bør" gjøres 

Anonymkode: 83291...f5b

Nei på respekt-for-kjæresten og betrygge lista  :) Usikkerhet og jobbflørter er det som skaper drama. 

Anonymkode: ab83b...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei på respekt-for-kjæresten og betrygge lista  :) Usikkerhet og jobbflørter er det som skaper drama. 

Anonymkode: ab83b...60c

Så om kjæresten vil du skal slette deg som bruker på sosiale medier for å betrygge ham/henne så er det greit? Kutte ut å ha mobil? Kutte ut å ha jobb? Hvor går grensen for å betrygge en usikker kjæreste?
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... jobbflørter er det som skaper drama. 

Anonymkode: ab83b...60c

Flørter ts med vedkommende? Hvor står det? 

Anonymkode: 83291...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Heisenberg skrev:

Så om kjæresten vil du skal slette deg som bruker på sosiale medier for å betrygge ham/henne så er det greit? Kutte ut å ha mobil? Kutte ut å ha jobb? Hvor går grensen for å betrygge en usikker kjæreste?
 

Hvorfor dra ting til det ekstreme? Har ikke sagt noe i den duren.  Grensen går på å slette bekjente av motsatt kjønn som man uansett ikke har noen interesse av. Det er ingen hensikt i å ha kollega på facebook utenom å være hyggelig. Hva er viktigst, respektere kjærestens følelser og posisjon eller være Facebook venn med en kollega eller mannlig bekjent man ikke har noen interesse av?

Anonymkode: ab83b...60c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor dra ting til det ekstreme? Har ikke sagt noe i den duren.  Grensen går på å slette bekjente av motsatt kjønn som man uansett ikke har noen interesse av. Det er ingen hensikt i å ha kollega på facebook utenom å være hyggelig. Hva er viktigst, respektere kjærestens følelser og posisjon eller være Facebook venn med en kollega eller mannlig bekjent man ikke har noen interesse av?

Anonymkode: ab83b...60c

Fordi jeg lurer på hvor du setter grensen for hva slags type kontrollerende adferd du er villig til å finne deg i for å bevare husfreden. 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Grensen går på å slette bekjente av motsatt kjønn som man uansett ikke har noen interesse av. 

Anonymkode: ab83b...60c

Jeg har interesse av å opprettholde kontakt med gode kolleger. På min jobb foregår tom noe av jobbplanlegginga i Some, og definitivt mye av det sosiale. Det betyr ikke at jeg harver over kollegene i lunsjen. 

Anonymkode: 83291...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei plutselig ut av det blå vil kjæresten min at jeg skal slette en fra jobben fra sosiale medier? Syntes dette er helt absurd, og hun har heller ingen grunn til å bry seg? Nå vil hun at jeg skal slette denne personen fra sosiale medier, ellers er vi ferdige? Hva tenker dere?

Anonymkode: 86a82...a69

Da får du velge hva som er viktigst for deg, kollega eller kjæresten ..

 

 

 

Anonymkode: 689e4...1fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hun ikke med en begrunnelse?

Hadde kjæresten ønsket at jeg skulle slette noen fra sosiale media så måtte han iallefall begrunnet hvorfor han ønsket det. "Bare fordi" hadde ikke vært ett godt nok svar.

Men om kollegaen din har en flørtende tone å bombardert deg med meldinger etter jobb, så hadde jeg skjønt hvorfor kjæresten din ønsker at du skal sette klarere grenser. Men om det bare er for at hun er pen og du har henne på vennelisten, uten å vie henne mer eller mindre oppmerksomhet enn andre kollegaer eller venner. Så hadde jeg nok trygget henne mest mulig, men ikke slettet kollegaen om grunnen for ønsket var psykelig sjalusi som var grunnlaget. Da er det viktig at hun jobber med seg selv, og hadde nok strukket meg langt for å hjelpe henne, men ikke gitt etter for urimelige ting.

Endret av FluffyJuggernaut
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får du velge hva som er viktigst for deg, kollega eller kjæresten ..

Anonymkode: 689e4...1fe

Hvorfor ikke safe seg? Slutte i jobben? Slutte å jobbe? Kan låses inne i et bur under senga så hun må oppføre seg. 

Anonymkode: 83291...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke safe seg? Slutte i jobben? Slutte å jobbe? Kan låses inne i et bur under senga så hun må oppføre seg. 

Anonymkode: 83291...f5b

Mulig du mener det er en god løsning.... Ikke jeg.

 

Anonymkode: 689e4...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...