Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lurt dette er?  tenker da på Vodka som jo inneholder mye kalorier men 0 g karbohydrater, og hvis man da blander dette med sukkerfri brus, kan det da funke eller vil det tilføres karbohydrater på en eller annen måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær forsiktig med alkohol når du går på lavkarbo. Du tåler garantert mye mindre, spesielt under ketose. Jeg ble dritings på 3 drinker med vodka og usukret brus da jeg var på lavkarbo diett. Før tålte jeg mye mer. Det ødelegger nødvendigvis ikke dietten, men det kan ødelegge kvelden og dagen derpå. 

Anonymkode: 2dce5...10c

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær forsiktig med alkohol når du går på lavkarbo. Du tåler garantert mye mindre, spesielt under ketose. Jeg ble dritings på 3 drinker med vodka og usukret brus da jeg var på lavkarbo diett. Før tålte jeg mye mer. Det ødelegger nødvendigvis ikke dietten, men det kan ødelegge kvelden og dagen derpå. 

Og så gir du mye lettere f i alle gode forsetter og går på en kjempesmell i kakedisken på Deli De Luca kl 04 på natta...🙈😄

Anonymkode: 45d86...179

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så gir du mye lettere f i alle gode forsetter og går på en kjempesmell i kakedisken på Deli De Luca kl 04 på natta...🙈😄

Anonymkode: 45d86...179

Hehe, spot on 🙂 

Skrevet
15 timer siden, putaz skrev:

Noen som vet hvor lurt dette er?  tenker da på Vodka som jo inneholder mye kalorier men 0 g karbohydrater, og hvis man da blander dette med sukkerfri brus, kan det da funke eller vil det tilføres karbohydrater på en eller annen måte?

Ikke utsett kroppen din for alkohol i heletatt. Dette kommer ikke til å fungere bra.

Kutt alkoholen helt, er mye fra alkoholfritt i dag.

Anonymkode: 75838...2fb

• Liker 1
Skrevet

hvis det største problemet er å tåle mindre er det jo ikke noe problem🙃

Skrevet

Kjør på, null stress ☺

Skrevet

Jeg hører mange si at de tåler så lite alkohol før de kjenner det på lavkarbo. Jeg har spist LCHF i 10 år og jeg merket aldri noe til at toleransen ble endret. Jeg var ikke ute de første årene da, så det kan være derfor. At jeg ikke drakk på LCHF i starten av kostholdsendringen. Jeg tåler i alle fall samme mengde alkohol nå på veldig lite karbohydrater som før på mye karbohydrater. 

Anonymkode: b039d...529

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...