Gå til innhold

Kraftig hårvekst der nede, mannen liker det ikke(bilder)?!😔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser hovedargumentet for å beholde hårene er at dere er "voksne", og voksne har hår. Voksne må akseptere at partner har masse hår. 

Altså. La meg bare si det at grad av hårvekst eller hårvedlikehold har ingenting med fysisk eller psykisk alder å gjøre! Tidenes dårligste motargument for å gå rundt som en urskog. 

Anonymkode: c2f24...683

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Bare fordi jeg er ærlig og aldri anonym? Hva er ditt brukernavn da?

Det var hyggelig ment, ikke som noen tøffelanklage. Hvis jeg hadde vært ute etter en elsker hadde jeg gått for noen med dine holdninger fordi jeg har funnet ut at jeg må være absolutt trygg på at partneren min synes jeg er bra nok som jeg er for å ha glede av å være intim. Hvis jeg må gjøre noe med kroppen min som jeg ikke har lyst til for å være bra nok så blir det bare trasig.

Jeg beklager men jeg er litt for sjenert til å opplyse om brukernavn når jeg allerede har skrevet om kjønnshåret mitt i denne tråden.

Anonymkode: 849ff...026

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånn mørk og kraftig behåring ala Ts. Er voksen og gift. Har prøvd å være glattbarbert, mannen likte det først. Men det ble med forsøket 😅

En ting er kløe og røde prikker; verre var det at jeg ble klam og at det faktisk ble raskere stygg lukt der nede. Hårene er antagelig med på å holde det luftig. Ble klam selv om jeg brukte truser i naturfiber. Så at det er mer hygienisk og delikat uten hår er ikke min erfaring nei.

Greit at man kan stusse det som vokser vilt, det gjør jeg ikke for mannen sin del men for å føle meg vel i ex fellesdusjer. 
 

Mannen min klager ikke over vond lukt eller smak, han sier derimot at jeg smaker godt. For noen år siden sluttet jeg også å vaske meg nedentil med såpe, bruker bare (masse) vann. Etter at jeg sluttet å bruke dr. Greve sier han at det paradoksalt nok lukter/smaker mye bedre 😉
 


 

 

Anonymkode: ab36a...b83

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂

Anonymkode: ac94e...7be

Var det morsomt? Jeg klør noe så sinnsykt når jeg bare stusser litt. Når jeg fjerner alt blir jeg også helt grusomt oljete og fæl, føler meg drit ekkel. Ikke minst er det helt grusomt smertefullt når hårene vokser ut igjen. Helt grusomt! Kanskje det hadde vært mindre smertefullt om jeg vokset, og hårene ikke ble «kuttet» av og får den litt skarpe tuppen. Men alle de andre negative tingene jeg personlig opplever med å ikke ha hår, det er ikke verdt det, jeg liker busken min 💙

Endret av Ariana807
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Ariana807 skrev:

Var det morsomt? Jeg klør noe så sinnsykt når jeg bare stusser litt. Når jeg fjerner alt blir jeg også helt grusomt oljete og fæl, føler meg drit ekkel. Ikke minst er det helt grusomt smertefullt når hårene vokser ut igjen. Helt grusomt! Kanskje det hadde vært mindre smertefullt om

jeg vokset, og hårene ikke ble «kuttet» av og får den litt skarpe tuppen. Men alle de andre negative tingene jeg personlig opplever med å ikke ha hår, det er ikke verdt det, jeg liker busken min 💙

Flott holdning! 👍👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var hyggelig ment, ikke som noen tøffelanklage. Hvis jeg hadde vært ute etter en elsker hadde jeg gått for noen med dine holdninger fordi jeg har funnet ut at jeg må være absolutt trygg på at partneren min synes jeg er bra nok som jeg er for å ha glede av å være intim. Hvis jeg må gjøre noe med kroppen min som jeg ikke har lyst til for å være bra nok så blir det bare trasig.

Jeg beklager men jeg er litt for sjenert til å opplyse om brukernavn når jeg allerede har skrevet om kjønnshåret mitt i denne tråden.

Ok, det tar jeg som et kompliment. Ja, det er viktig og betryggende for meg å vite at dama føler seg bra. Jeg beklager også hvis du synes jeg var kvass. Jeg liker deg selv om du er anonym, og jeg tror du er et godt medmenneske💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slet med mye hår utenfor bikinilinja og tok laserbehandling. Nå vokser det omtrent ingenting utenfor, og ellers nedentil så vokser det MYE mindre og saktere. Er to år siden jeg ble ferdig med behandlingen. Tok 9 - 10 laserbehandlinger totalt. Deilig å slippe å stresse så sykt hver gang jeg skal på stranda osv... 

Laser funker best om man har mørke og tykke hår. Jeg var veldig skeptisk! Men resultatene har vært helt fantastiske. Ble kvitt problemet for alltid. Men gjør grundig research først. For ikke alle klinikker har like bra lasermaskin. (Og forbered deg på at det gjør ganske vondt!)

Anonymkode: 498e4...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2020 den 20.43, Lama_Drama skrev:

En mann som henger seg opp i bagateller, som forsøker å endre kvinnes kropp og som gir henne dårlig selvtillit. Ikke mye å ta vare på, til tross for unger og hus.

Du lever opp til nicket ditt, Lama-Drama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Ser ingen kjønnshår i det hele tatt jeg!!?

Anonymkode: 3ddfd...e7e

Bildet ble slettet av moderator..

Anonymkode: bdce2...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bildet ble slettet av moderator..

Anonymkode: bdce2...658

En skikkelig brazilian wax med andre ord.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, visp said:

En skikkelig brazilian wax med andre ord.

😂👍

Ts

Anonymkode: bdce2...658

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 9.24, AnonymBruker skrev:

Du gjør en hederlig innsats nå for tittelen "kvinneguidens førsteelsker".

Anonymkode: 849ff...026

 

Anonymkode: ac94e...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Er jo ikke et eneste hårstrå å se her jo 

Anonymkode: fb226...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2020 den 21.45, AnonymBruker skrev:

Min personlige erfaring er at jeg føler meg renere når jeg er helt glatt enn når jeg har hår. Dess mer hår, dess mer uhygienisk føler jeg meg, og dess mer lukter det. Men alle har jo ulik erfaring og ulike meninger, det er vel helt greit det?

Anonymkode: 6e99a...7fa

"Jeg føler"

Følelser overgår ikke fakta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2020 den 21.59, AnonymBruker skrev:

Det blir mer lukt av hår enn uten hår. Det er da en kjensgjerning. Jo mer hår man har jo mer lukt blir det, og jo mer må man vaske området. 

Anonymkode: c2f24...683

Barbering skaper mikroskopiske rifter som gjør at det blir flere bakterier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 1/16/2020 at 8:13 PM, AnonymBruker said:

Så lenge det er du som er den utvalgte til å være hans seksualpartner, så synes jeg du skal oppfylle hans ønske på dette. Menn er veldig visuelle. Tror det betyr mer for ham enn det er plagsomt for deg.

Anonymkode: ac4e0...26c

Ta med deg klubba og gå tilbake til hula de du 😝

Anonymkode: 885ed...589

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Får ikke sett bilder her lenger tydeligvis,men har sett damer med mer hårvekst enn det høres ut som det er snakk om her.. Så slapp av,det er helt normalt

Anonymkode: fb226...e62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2020 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Bytt mann... Klarer ikke å tenke annet enn at de som vil ha helt hårløs mus er skap-pedofile. Voksne mennesker har kjønnshår. Sånn er det bare.

Hva man vil gjøre med kjønnshårene sine for sin egen del er en annen sak. Om du blir sår så kan jeg anbefale elektrisk ladyshaver. Ble spedalsk når jeg brukte høvel, med ladyshaver så er det en helt ny verden.

Anonymkode: 318b9...779

Da mener du at alle damer som glattbarberer seg er pedofile og eller? For en dum kommentar du kommer med. Så hvis en mann barberer kjønnshårene sine fordi dama vil han skal gjøre det, så er vel de og skap-pedoer og eller? Forstår at du muligens har Norges største krattskog i trusa, men å legge alle over samme fjøl er å dra det litt for langt. Smaken er som baken, delt! Noen damer elsker å se ut som et ugjennomtrengelig einekratt, mens andre nyter å se venusberget sitt uten å måtte lete etter det i krattet!! Et annet problem med einerkratt er at det har en lei tendens til å stinke urin og avføring, det er motbydelig (snakker av erfaring, mistet lysten på henne momentant). 
Tenker nok at mannen din (hvis du har en da) elsker å se på glattbarberte mus når du ikke er i nærheten.
Jeg ville ikke gått ned mellom bena på ei som så ut som har et stort kratt mellom bena, vet ikke om jeg ville sluppet junior ned dit engang i frykt for å miste han til kratt trollet!
Et kvinnfolk som tenker som deg "bytt mann", fortjener ikke å ha en mann! Hvis musa di er viktigere enn han som elsker deg, da er du ikke verdig å ha en mann! Det gjelder alle som sier "bytt mann" eller "bytt kone"!

Anonymkode: b9c5c...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes man bør ha det som man vil, men da bør man også være innforstått med at noen feks ikke vil slikke. Mange syns hår i munnen er ekkelt. Forståelig. 

Samtidig tenker jeg at det det så stort problem å pynte seg litt for mannen? Stusse litt? Ta bikinilinjen? Litt det samme som at kanskje noen tenner mer om partner har litt fine klær eller noe som viser former, enn alltid joggebukse liksom. Gjelder begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...