Gå til innhold

Jeg er ikke sjuk. Jeg er bare en Frper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en frper. Gjengen min  har du her

 

5791FEA8-913F-4F15-91E9-66A4E1DEAE19.jpeg

Anonymkode: af91d...027

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg reiser rundt i Norge og er veldig populær. Det spiller ingen rolle om man har peiling på noe som helst for det er lett å trekke velgere når man spiller på fremmedfrykt.

Anonymkode: af91d...027

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trengte en unnskyldning for å trekke oss ut av regjeringen. Derfor lager vi bråk om et barn som kommer til Norge. Vi er ikke rasister men liker ikke brune barn.

Anonymkode: af91d...027

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi trengte en unnskyldning for å trekke oss ut av regjeringen. Derfor lager vi bråk om et barn som kommer til Norge. Vi er ikke rasister men liker ikke brune barn.

Anonymkode: af91d...027

Ja større flause å innse hvor få som liker Frp og miste posisjonen etter valg,  enn å trekke seg ut nå og skylde på uskyldige barn. Haha tragikomisk parti 

Anonymkode: 49aec...21f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi trengte en unnskyldning for å trekke oss ut av regjeringen. Derfor lager vi bråk om et barn som kommer til Norge. Vi er ikke rasister men liker ikke brune barn.

Anonymkode: af91d...027

Du glemmer vel deler av historien? Hun er ikke mye uskyldig hun som kommer sammen med barna... Rasisme har ingenting med denne saken å gjøre. I dette tilfellet er jeg enig med dem som er svært skeptiske til å hente hjem terrorister. Med vårt straffenivå vil hun være ute i samfunnet etter noen måneder, og da kan ingen av oss vite hva som skjer. Slike mennesker er en fare, og du kan være sikker på at barna vil få god opplæring av både henne og andre likesinnede.

Anonymkode: 5d98d...189

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde vel fått med Breivik og Manshus i det bildet også?

Anonymkode: acf81...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Du glemmer vel deler av historien? Hun er ikke mye uskyldig hun som kommer sammen med barna... Rasisme har ingenting med denne saken å gjøre. I dette tilfellet er jeg enig med dem som er svært skeptiske til å hente hjem terrorister. Med vårt straffenivå vil hun være ute i samfunnet etter noen måneder, og da kan ingen av oss vite hva som skjer. Slike mennesker er en fare, og du kan være sikker på at barna vil få god opplæring av både henne og andre likesinnede.

Anonymkode: 5d98d...189

Om det ikke handler om hudfargen så er det jo spesielt at FrP ikke protesterte mot alle millionene som ble brukt for å hente Joshua French hjem til Norge. Er vel ikke noe bedre å dra til Afrika for å drepe enn å dra til midtøsten? 

Da vi hentet hjem IS-mødrene så reddet vi i hvert fall uskyldige barn. Med Joshua French reddet vi kun en morder og leiesoldat. 

Anonymkode: be5c8...ba8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det ikke handler om hudfargen så er det jo spesielt at FrP ikke protesterte mot alle millionene som ble brukt for å hente Joshua French hjem til Norge. Er vel ikke noe bedre å dra til Afrika for å drepe enn å dra til midtøsten? 

Da vi hentet hjem IS-mødrene så reddet vi i hvert fall uskyldige barn. Med Joshua French reddet vi kun en morder og leiesoldat. 

Anonymkode: be5c8...ba8

Joshua French har aldri vært en terrorist som har vært villig til å drepe alt som kan krype og gå. Ikke at det har noen relevans for denne tråden, men Kripos var til stede i Kinshasa med både rettsmedisiner, krimtekniker og taktiske etterforskere som konkluderte med at Moland tok sitt eget liv. Rettssaken i Kongo var en farse som handlet om å tilrøve seg midler fra Norge. French satt vel fengslet åtte år i Kongo, i et fengsel som ikke overhodet kan sammenlignes med norske forhold. IS-kvinnen som har kommet hit vil bli løslatt etter måneder, og får da fortsette indoktrineringen av sine barn på norsk jord.

Mange av IS-krigerne som ble fengslet etter at de kom tilbake til Norge er allerede løslatt. Det betyr at det kan bli et miljø/nettverk av hjemkomne terrorister her i landet, noe som er en farlig utvikling.

Anonymkode: 5d98d...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye bra med FrP, men de er for pysete. Tror de ble for opptatt med å få være med å styre, og sluttet å bry seg om hva de egentlig ønsket med politikken sin. 

For meg er det meget vesentlig at et parti jeg ønsker å støtte, faktisk er handlekraftig og sørger for å kommunisere budskapet sitt på best mulig måte ut til folket. Ofte blir FrP misforstått og mistolket. Mye av grunnen er nok at de er dårlige til å kommunisere budskapet sitt frem. Folk reagerer mer på hvordan FrP'ere ser ut og på hvilke måte de sier noe på, enn hva dem faktisk sier.

Noe å tenke over for enhver.

Endret av Sidabmao
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en idiotisk tråd, garantert fra en sjuk ap velger.......godt å vite at de ikke kommer tilbake til makta,en gjeng med snyltere.

Anonymkode: 82261...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...