Gå til innhold

Noen som kan GANNE eller utøve litt VODO?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til å få kastet en forbannelse over en person som har ødelagt livet mitt. Er det noen her som har krefter til å gjøre det? ei venninne av meg GANNA en kollega av meg fordi han gjorde arbeidsdagen kjip for meg, og det virka 😀 Derfor vil jeg gjerne få det utført på en som virkelig fortjener det.

Anonymkode: 81855...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger hjelp til å få kastet en forbannelse over en person som har ødelagt livet mitt. Er det noen her som har krefter til å gjøre det? ei venninne av meg GANNA en kollega av meg fordi han gjorde arbeidsdagen kjip for meg, og det virka 😀 Derfor vil jeg gjerne få det utført på en som virkelig fortjener det.

Anonymkode: 81855...960

Hvis du tror på dette... Hvem bestemmer om vedkommende fortjener det da? Tror du vedkommende som du vil gjøre dette mot mener det er fortjent?

Anonymkode: 87222...4e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuelt misbruk av meg som barn. Vil si at han sikkert inne i sitt hode vet at han fortjener en forbannelse.

Anonymkode: 81855...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du få tilbake igjen av å utføre forbannelse på andre? Et barnslig pek og utøve hevn på den måten. Voks opp...
 

Anonymkode: 6c0c2...3b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Seksuelt misbruk av meg som barn. Vil si at han sikkert inne i sitt hode vet at han fortjener en forbannelse.

Anonymkode: 81855...960

Hva med å anmelde vedkommende til politiet istedenfor? Om ikke annet for å unngå at vedkommende gjør det samme mot andre.

Jeg er lei meg for at  du har blitt utsatt for seksuelt misbruk, det er vel noe av det absolutt verste som kan skje og jeg har full forståelse for ditt behov for å straffe vedkommende, men la politiet gjøre det. Kanskje du redder noen andre ❤

Anonymkode: d88b6...c09

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts.... tror du på karma? Gi det heller fra deg til karma i stedet, mye mer effektivt og mindre konsekvenser for deg.

Anonymkode: 736b1...c20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å leke seg med slike avstraffingsmetoder kommer til å slå tilbake på den som gjør det. La det være. 

Anonymkode: c1dcf...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...