Gå til innhold

Selge som klespakke eller enkeltplagg på Finn.no?


mammaemma

Anbefalte innlegg

Gjelder barneklær. Hva er best? Og hvorfor? 
Burde jeg selge klærne i klespakker eller legge ut ett plagg av gangen på Finn.no/tise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan bare snakke for meg selv og jeg kjøper gjerne klespakke. Har kjøpt enkelt plagg også hvis det er kvalitet og lite brukt, men da gjerne ulldresser. Så du kan gjøre begge deler om det er noen plagg du tenker du skal ha litt mer for, også lage en klespakke med andre ting som body, strømpebukse, bukse og gensere 😊 jeg tenkte jeg skulle prøve å rote fram alle klærne nå, begynner å bli dårlig plass her 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger enkelt og kjøper somregel enkelt. Alltid noe en ikke ønsker med i disse pakkene, det gidder jeg ikke. 

Opplevd alt for mange ganger at 40% av tøyet er bra og så dukker det opp alt for mye slitte plagg de har dumpet oppi for å bli kvitt. Irriterer meg for mye til at jeg gidder. 

Ulltøy selger og kjøper jeg samlet som regel. 

Anonymkode: 60eee...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kruspersilletaco

Jeg sorterer før salg. Ull i en pakke feks, siden det er dyrere. Vanlige dagligklær i en pakke, billig, yttertøy hver for seg, og helt spesielle klær (bunad/dress) hver for seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper kun klespakker, helst små-medium pakker med ca 10-20 plagg sånn at det kan sendes med megtildeg på døra. 

Utedresser og ulldresser kjøper jeg enkeltvis. 

Har solgt noen få nye plagg enkeltvis, men selger ikke en og en brukt body liksom.

Jeg er ikke interessert i merkeklær når det gjelder vanlig inneplagg av bomull, så ser helst etter klespakker til 200 kr og under. Nå sist kjøpte jeg en pakke med 8 bukser, noen jakker og gensere i str 86 for 100 kr. Bra for miljøet og lommeboka😊

Anonymkode: 56963...23f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gjerne selge enkeltvis, men jeg ville ikke lagt ut en annonse for hvert plagg. De annonsene hopper jeg bare over, for jeg gidder ikke å styre med å møte noen for ett plagg. Kjøper helst billige pakker, men annonser med flere plagg som er priset enkeltvis går også an.

Anonymkode: 26d6f...af0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gidder dom regel ikke kjøpe enkeltplagg. Gidder ikke møte opp et sted for ett plagg, eller betale for sending av det. Liker små pakker best. Men sørg uansett for å ta gode og detaljerte bilder, det er best uansett.  

Anonymkode: c1b77...58b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg har så sykt mye å selge og syntes det går altfor treigt å selge det. Samtidig tiltak å legge ut.. Får kanskje prøve litt forskjellig å se hva som går raskest..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakker sortert i størrelser (såklart) men gjerne også etter nøytalt og «kjønnsfarger»

Anonymkode: caf56...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg både kjøper og selger enkeltplagg + pakker. Men det går veldig trått med salget. Har hatt mest hell med ulltøy solgt enkeltvis. Vanlige klær blir jeg ikke kvitt, selv om det er fint og billig. Jeg har akkurat gitt masse til Fretex nå, etter å ha hatt annonse lenge. Men jeg har jo kjøpt det brukt og billig selv, så ingen krise. Når jeg har kjøpt pakker har folk ofte lagt med mer klær, og det har jeg gjort selv også,  det sier noe om at det er vanskelig å få solgt.

Anonymkode: 2724e...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, mammaemma said:

Problemet er at jeg har så sykt mye å selge og syntes det går altfor treigt å selge det. Samtidig tiltak å legge ut.. Får kanskje prøve litt forskjellig å se hva som går raskest..?

Det som går raskest er å selge veldig store pakker til lav pris. Da trenger du ikke styre veldig mye med gode bilder heller, om prisen er lav nok. Men det er jo ikke den måten du får igjen mest penger på selvsagt.

Anonymkode: 26d6f...af0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 annonser ute på finn nå med enkelt plagg.

1 plagg pr. Bilde med oppgitt pris og størrelse. Det tar litt tid å legge ut, men jeg selger fort for 300 kr + port selv om mange plagg ligger til 10-30 kr. 

Da får man kanskje 4 bukser for 100 kr som man ønsker å kjøpe sammenlignet med en buksepakke som inneholder 10 bukser for 150, og så liker man kanskje kun 6-7 stk av dem. Og er en skikkelig uheldig så har de frontet de 3 fineste buksene og så er resten ræl som brukes kun som skift i bhg. 

Mange gode klespakke å finne, men alt for mye ræl også. Spesielt når barna er komt i skolealder. 

Jeg selger ikke babytøy da, men ca. Fra 4 til 10 år. Fra 0-3 solgte jeg som store pakker, for det er ikke folk så interesserte i å betale for, og klespakker til små barn finner man så mye av. Gode klespakker til en 9 åringen f. Eks er ikke like lett og ofte mer slitt. 

 

Anonymkode: 60eee...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 3 annonser ute på finn nå med enkelt plagg.

1 plagg pr. Bilde med oppgitt pris og størrelse. Det tar litt tid å legge ut, men jeg selger fort for 300 kr + port selv om mange plagg ligger til 10-30 kr. 

Da får man kanskje 4 bukser for 100 kr som man ønsker å kjøpe sammenlignet med en buksepakke som inneholder 10 bukser for 150, og så liker man kanskje kun 6-7 stk av dem. Og er en skikkelig uheldig så har de frontet de 3 fineste buksene og så er resten ræl som brukes kun som skift i bhg. 

Mange gode klespakke å finne, men alt for mye ræl også. Spesielt når barna er komt i skolealder. 

Jeg selger ikke babytøy da, men ca. Fra 4 til 10 år. Fra 0-3 solgte jeg som store pakker, for det er ikke folk så interesserte i å betale for, og klespakker til små barn finner man så mye av. Gode klespakker til en 9 åringen f. Eks er ikke like lett og ofte mer slitt. 

 

Anonymkode: 60eee...33b

Det samme er min erfaring,at det mye som vi kommer til å bruke oppi klespakker så det kjøper vi aldri. Kjøper kun enkeltplagg for da får jeg det jeg ønsker.

Anonymkode: ac4ab...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...