Gå til innhold

Forbud på treningssenter..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..mot menn i tights burde innføres over hele landet ASAP! 
 

INGEN men er fine i tights! Dere ser latterlige ut!

Anonymkode: 09dfa...7b4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jeg helt enig i, og jeg er kvinne. Noe av det styggeste en mann kan gå i. Og nei, jeg er ikke interessert i damer. De burde også forby parfyme på senteret. Får utrolig vondt i hodet av andres parfymer.

Anonymkode: c7773...d1f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jeg helt enig i, og jeg er kvinne. Noe av det styggeste en mann kan gå i. Og nei, jeg er ikke interessert i damer. De burde også forby parfyme på senteret. Får utrolig vondt i hodet av andres parfymer.

Anonymkode: c7773...d1f

Ja, parfyme burde være forbudt.  Jeg blir både kvalm og tett i brystet av enkelte parfymer . 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal ikke menn få gå i tights når de trener?? Man trener på studio for å TRENE! Tror og håper de driter i hva du måtte mene om hva de har på seg. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..mot menn i tights burde innføres over hele landet ASAP! 
 

INGEN men er fine i tights! Dere ser latterlige ut!

Anonymkode: 09dfa...7b4

Ok.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg helt enig i, og jeg er kvinne. Noe av det styggeste en mann kan gå i. Og nei, jeg er ikke interessert i damer. De burde også forby parfyme på senteret. Får utrolig vondt i hodet av andres parfymer.

Anonymkode: c7773...d1f

Ok.

Det spørs om jeg skal gå i en ennda trangere en neste gang.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, emilie123 skrev:

Ja, parfyme burde være forbudt.  Jeg blir både kvalm og tett i brystet av enkelte parfymer . 

Ja. Selv gamle menn med tre dagers svette og som fiser er å foretrekke som sidemann. Men man vil selvfølgelig slippe begge deler. 

parfyme har absolutt ingenting der å gjøre.

Anonymkode: c7773...d1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Ok.

Ok.

Det spørs om jeg skal gå i en ennda trangere en neste gang.

Huffda. Håper den i det minste ikke er gjennomsiktig.

Anonymkode: c7773...d1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tights har ingen funksjon! Men fine damer med tights ohhh, blir kåt øyeblikkelig. Ja, det må bli forbudt for menn!!!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huffda. Håper den i det minste ikke er gjennomsiktig.

Anonymkode: c7773...d1f

De blir det når de strekkes litt. Only for you my friend. ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Krissi91 skrev:

Hvorfor skal ikke menn få gå i tights når de trener?? Man trener på studio for å TRENE! Tror og håper de driter i hva du måtte mene om hva de har på seg. 

Enig. Man er ikke på treningssenteret for å se fin ut. La folk gå i hva de vil så lenge de ikke går rundt med ståpikk og gnir på folk er det vel greit 

Anonymkode: f3730...a46

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

De blir det når de strekkes litt. Only for you my friend. ;) 

😫🙈

Anonymkode: c7773...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, kalaush skrev:

Og tights har ingen funksjon! Men fine damer med tights ohhh, blir kåt øyeblikkelig. Ja, det må bli forbudt for menn!!!  

Synes det er et greit plagg når jeg løper og trener knebøy. Faktisk ingen plagg som er bedre til akkurat det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde en gikk på treningssenter for å trene jeg, ikke for å vise frem siste mote og sjekke opp folk av det motsatte kjønn.

Anonymkode: c7a83...62b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På mitt senter er det tredemøller foran sykler og ellipsemaskiner. Jeg satt og syklet da en kar i tights går på mølla foran meg, jeg kikker opp etter en intens runde på sykkelen og ser rett inn ballene hans inne i tightsen og dunker frem og tilbake for hvert steg... ærlig talt.

Anonymkode: ffd60...903

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På mitt senter er det tredemøller foran sykler og ellipsemaskiner. Jeg satt og syklet da en kar i tights går på mølla foran meg, jeg kikker opp etter en intens runde på sykkelen og ser rett inn ballene hans inne i tightsen og dunker frem og tilbake for hvert steg... ærlig talt.

Anonymkode: ffd60...903

Du trenger jo ikke å se på det hvis du ikke vil. Men som oftest så roper de høyest de som burde holdt kjeft.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader. Krenk krenkesen. Dere er små mennesker ass. Tenk litt på det. 

Anonymkode: 62ff4...ed2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tights er best når det skal trenes knebøy ol.  Shorts eller vanlige treningsbukse vil skli ned av rumpa og stramme over lårene.

Kunne ikke brydd meg mindre hva menn har på seg når de trener.

K47

Anonymkode: d6c9a...56e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Du trenger jo ikke å se på det hvis du ikke vil. Men som oftest så roper de høyest de som burde holdt kjeft.

Jeg bruker ikke klær som viser omriss av brystvorter eller underlivet mitt, jeg hadde satt pris på å ikke få gyngende baller som utsikt. Og jeg holder ikke kjeft, for jeg tar ikke feil her. 

Anonymkode: ffd60...903

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke denne erfaringen. Jeg trener fast på et treningssenter og bruker tights fast. Flere ganger har jeg faktisk lagt merke til at kvinner har kikket ekstra på bulen i tightsen min. Med tights kan man se konturene av min penis. Mitt inntrykk er at når så mange kvinner på treningssenteret sender stjålne blikk mot penisen og ballene mine så er det et pirrende syn for dem. 

Anonymkode: e0e3f...5a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte av dere burde holde dere unna treningssenter fremfor å prøve å endre på alle andre som er der. Selv om dere i eget hode er verdens navle.

Anonymkode: f6afd...d98

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...