Gå til innhold

KVISER PÅ SKULDRENE!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La merke idag at jeg har kviser på skuldrene. Det ser lite pent ut og det gjør vondt. Hvordan kan jeg bli kvitt dem? Og hva kan det skyldes?😟

Anonymkode: 0fead...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Langt hår og såperester fra hårvask?

Anonymkode: 46b2d...44e

Kanskje det.. Jeg skal være nøye med å skylle grundig av kroppen hver gang jeg dusjer heretter, så får jeg se om kviseproblemet bedrer seg 😕 Skal i bryllup om halvannen måned til, så kvisene må vekk!

Anonymkode: 0fead...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig plaget med kviser på skuldre og rygg. Det som hjalp meg var rett og slett å bytte shampo og balsam :)

Bruker nå en fra Apotek1 som er uten parabener og silikoner. Den heter «OGX»👏🏻 

Anonymkode: ef534...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt samme problemet og det skyldes at jeg hadde balsamrester på ryggen. Så jeg vasket håret ferdig, satte det opp med en hårklype, vasket kroppen for å så gå ut av dusjet og pakke håret inn i handkle uten at det var nær kroppen👍🏻😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var veldig plaget med kviser på skuldre og rygg. Det som hjalp meg var rett og slett å bytte shampo og balsam :)

Bruker nå en fra Apotek1 som er uten parabener og silikoner. Den heter «OGX»👏🏻 

Anonymkode: ef534...3f1

 

4 minutter siden, Thjelp skrev:

Jeg hadde litt samme problemet og det skyldes at jeg hadde balsamrester på ryggen. Så jeg vasket håret ferdig, satte det opp med en hårklype, vasket kroppen for å så gå ut av dusjet og pakke håret inn i handkle uten at det var nær kroppen👍🏻😊

Takk for svar dere! 😊  Lurer på om det kanskje kan skyldes balsamen jeg? Skiftet balsam i forrige uke.. Skal kjøpe «OGX» og se om det løser problemet! 

Anonymkode: 0fead...242

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...