Gå til innhold

Ferdig med julegaven for 2020😁


Gjest Forumhei

Anbefalte innlegg

Jeg tenker ikke på jul før tidligst, september, helst ikke før i starten av november😂 Det er derimot flott for deg at du er ferdig👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så frustrerende med alle de som kjøper gaver på kupp nå i januar, det er oss i kassa det går utover når mottakeren prøver å bytte etter jul og får beskjed om at det ikke går eller at varer er var sist vinter og nå er på 70%..... ikke alle blir like blide på oss når de får beskjed..

Anonymkode: 475a8...629

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvordan gaver kjøper du?

Hvordan gaver? Seriøst? Det er like vondt å lese som "hvem gaver".

Anonymkode: ee85e...d04

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så frustrerende med alle de som kjøper gaver på kupp nå i januar, det er oss i kassa det går utover når mottakeren prøver å bytte etter jul og får beskjed om at det ikke går eller at varer er var sist vinter og nå er på 70%..... ikke alle blir like blide på oss når de får beskjed..

Anonymkode: 475a8...629

Ja uff, tenk å ikke få byttet gaven sin, for den har man brukt mye penger på sjøl:/

Anonymkode: cfb95...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på en måte ferdig med 1 julegave, fikk en ting jeg ikke likte som jeg vet at passer til noen andre, så den blir pakket inn på nytt. Re-gifting, rett og slett 😊, aldri noen som finner ut av det heller. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen min fikk lego som han ikke intressert i,det blir fin gave til fetteren hans på 5 år i julegave. Selvsagt uåpnet.

Anonymkode: 43182...44a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når julegaver føles som et ork. Er det bedre å gi faen. Det har jeg mer eller mindre gjort. Kjøper til barn. Ikke mange i familien det. Barn/ungdommer er spontane så det kjøpes på nett i desember. Det er også en løsning😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja uff, tenk å ikke få byttet gaven sin, for den har man brukt mye penger på sjøl:/

Anonymkode: cfb95...535

Så det handlet om å bli ferdig med julegaver, ikke det faktumet å gi noe noen får brukt for? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hmmmmmm skrev:

Når julegaver føles som et ork. Er det bedre å gi faen. Det har jeg mer eller mindre gjort. Kjøper til barn. Ikke mange i familien det. Barn/ungdommer er spontane så det kjøpes på nett i desember. Det er også en løsning😁

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert godt å være ferdig så tidlig. For min del venter jeg til nærmere desember. Jeg kjenner tydeligvis ikke familien min og vennene mine så godt som ts, for jeg vet ikke hva som er aktuelt for dem å ønske seg til neste jul allerede. Uansett går jeg sjeldent i butikker, jeg liker heller ikke det i desember. Jeg handler mange gaver på nett.

Anonymkode: 02ef1...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om det du kjøpt, har mottakeren kjøpt selv i mellomtiden? Kjedelig hvis det en får ikke er noe man har bruk for, og man heller ikke får byttet! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper stort sett matgaver til voksne, det kan ikke kjøpes så lang tid i forveien.

Ungene kjøpervi fra ønskelista til. Må kjøpes nært jul da. Slett ikke sikker hun som er 4 i januar ønsker seg det samme i desember når hun er 5😉.

Kan du fortelle hva du har kjøpt så vi andre kan forstå?

Anonymkode: 781d8...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Forumhei
11 minutter siden, Amberleaf skrev:

Hva om det du kjøpt, har mottakeren kjøpt selv i mellomtiden? Kjedelig hvis det en får ikke er noe man har bruk for, og man heller ikke får byttet! 

Kjøper gjerne safe ting, som fancy trenings tøy osv🤓

får aldri nokk av deg😊

sporty familie 💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, tror du hi ville kjøpt bedre gaver i desember? Det er da samme faen hvilken månede man kjøper gaver. 

Anonymkode: 1bddd...afb

Absolutt! Da har alle mulighet til å faktisk si hva de ønsker seg. Greit at man kan finne gaver som treffer godt i forhold til personens personlighet, men sjansen er stor for at samme menneske kanskje tenker ut noe han/hun faktisk trenger eller ønsker seg senere enn i januar. 

Anonymkode: b06bd...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt beskjed at i år får alle pengegaver, utenom foreldre og besteforeldre. Cash is king. Drit lei jula og gave styret så har kjøpt masse fint stæsj til innpakning på ebay, så får det dekke over hvor upersonlig gavene er. 

Brukte rundt 20.000 i fjor og det beløpet skal halveres i år fordi jeg blir kvalm av meg selv, og det er totalt unødvendig. 

Anonymkode: 9133b...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er veldig smart, hverfall til de du vet samler på div ting. Søsteren min samler på julemorgen serviset, fikk kjøpt to tallerkener til redusert pris. Pakket o silkepapir og lagt til siden. Hun får og noe fra Rosendahl som hun trenger.

Kjøpt ullundertøy til mannen på flott tilbud.

Det er smart om man VET at det er ting de ønsker seg fra år til år. Men ikke ellers. 

Anonymkode: 5f276...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Crocs_

Jeg skal ikke kjøpe gaver neste år, så slipper å stresse med det uansett. Blir virkelig kvalm av alt dette overforbruket, og alle salgskampanjene nå. Har vi ikke kjøpt nok i julen, liksom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja uff, tenk å ikke få byttet gaven sin, for den har man brukt mye penger på sjøl:/

Anonymkode: cfb95...535

Du skjønte ikke poenget du, vi som jobber i butikkene får kjeft av en rekke kunder som prøver å bytte gaver de har fått til jul som er kjøpt på billigsalg nesten for et år siden og da kan de enten ikke få byttet eller får veldig lite verdi på varen. Og ja det er faktisk folk som kjefter på oss pga av dette. Oss er vi som jobber i butikk.

Anonymkode: 475a8...629

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Forumhei skrev:

Ferdig med julegaven for 2020😁!

alt er handlet inn, på tilbud nå i januar.

Det var ingen mennesker på sentere også🥳

Jeg vet det er rart men for meg som har sosial angst er det en lettelse å slipe senter og mas i desember😅

Uff, kan ikke fordra når folk gjør det. Ha litt respekt å tenk på at kanskje folk vil bytte det de får. 

Mine svigerforeldre er slik, vi får så mye tull og drit hver eneste jul. Istedenfor å gi oss en ordentlig gave, så får vi masse ting som ikke kan byttes 🙄 Går rett i søppelet ellers gis vekk. 

Anonymkode: 72cd7...74c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...