Gå til innhold

Er det bare Beautyblender som duger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett billige etterligninger, men er de like gode?

Anonymkode: 89dde...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt en en gang som het Paula et eller annet, men den gikk ut. Tror den var fra Blivakker.   Hvis du skal kjøpe ny BB så kjøp den blå, den varer av en eller annen grunn mye lengre enn de aldre fargene.  Vasker min ca annenhver dag med zalo og det sliter jo.  Ikke kjøp den sorte heller, den er stivere og legger ikke sminken like fint. 

Endret av SupaWoman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, SupaWoman skrev:

Har brukt en en gang som het Paula et eller annet, men den gikk ut. Tror den var fra Blivakker.   Hvis du skal kjøpe ny BB så kjøp den blå, den varer av en eller annen grunn mye lengre enn de aldre fargene.  Vasker min ca annenhver dag med zalo og det sliter jo.  Ikke kjøp den sorte heller, den er stivere og legger ikke sminken like fint. 

Takk for tips 😊

Anonymkode: 89dde...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Kjøpte ein rimeleg type til 35 kr frå W7. Syns den er bra, foundationen vert jamn. Trur det var frå Blivakker. Dotra mi har den orginale BB men syns min var god då ho lånte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte religiøst BB til jeg prøvde real tech. sin "dupe". Produktet bygger seg ikke opp i svampen slik som det gjør med BB, og nå har jeg skiftet til den store versjonen av RT sin blender. Den er mye større og bruker nå kanskje max 1 minutt på foundation. Kan anbefale den nok.

 

https://www.kicks.no/real-techniques/makeup/makeup-borster/base/miracle-face-body-sponge

 

Anonymkode: 4c17a...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Beautyblender sine var helt elendig! Ble ødelagt med en gang, kakete foundation og sugde til seg all sminken. Synes f.eks. Har dårlig erfaring med Real Techniques sine og, da er ecotools sin mye bedre. Ellers har de noen gode på Vita også. 

Anonymkode: 6dc05...9f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt de fra real techniques. Både den vanlige oransje og den diamantformede synes jeg fungerer veldig bra. Har ikke prøvd beautyblender, men disse er ihvertfall bedre enn andre svamper jeg har prøvd 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 3.26, AnonymBruker skrev:

Brukte religiøst BB til jeg prøvde real tech. sin "dupe". Produktet bygger seg ikke opp i svampen slik som det gjør med BB, og nå har jeg skiftet til den store versjonen av RT sin blender. Den er mye større og bruker nå kanskje max 1 minutt på foundation. Kan anbefale den nok.

 

https://www.kicks.no/real-techniques/makeup/makeup-borster/base/miracle-face-body-sponge

 

Anonymkode: 4c17a...3f0

Den er ok men det tar en evighet å vaske, da den er mye mer kompakt enn BB.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...