Gå til innhold

Hvilken øyekrem? The Ordinary


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å bruke the ordinary, men det ser ikke ut til at de har en øyekrem for fukt. Er det jeg som bare ikke finner den? 

Ser de har en med koffein, men jeg vil også ha en som lover fuktighet :) 

Anonymkode: c512f...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har begynt å bruke the ordinary, men det ser ikke ut til at de har en øyekrem for fukt. Er det jeg som bare ikke finner den? 

Ser de har en med koffein, men jeg vil også ha en som lover fuktighet :) 

Anonymkode: c512f...e24

Om du skal bruke the ordinary må du belage deg på å supplere med andre produkter, de har ikke ett fullstendig regime slik jeg ser det. Det koffein serumet for øynene er uttørrende så man trenger fukt i tillegg. Kjøp fra et annet merke ☺️. Det samme gjelder hydrerende toner, den toneren de har er en syre og burde bare brukes innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyegelen fra TO er uttørkende og kan ikke brukes under sminke, Den lager rare rynker under øynene når den tørker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ingen av dere som har tips til en øyekrem jeg kan bruke? Det er selvsagt ikke nødt til å være fra The Ordinary, jeg bare nevnte det siden det er det merket jeg bruker, og det er fint om de ulike produktene komplementerer hverandre og fungerer sammen. 

Anonymkode: c512f...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er ingen av dere som har tips til en øyekrem jeg kan bruke? Det er selvsagt ikke nødt til å være fra The Ordinary, jeg bare nevnte det siden det er det merket jeg bruker, og det er fint om de ulike produktene komplementerer hverandre og fungerer sammen. 

Anonymkode: c512f...e24

Selv bruker jeg en øyekrem fra avene sin physiolift serie på kvelden. Den er veldig god. På dagtid bruker jeg en fra Mizon sin collagenserie. Mizon er koreansk, er usikker på om du får tak i den på norske nettbutikker. Men husker jeg brukte en fra Emma.s som jeg likte godt. Den her noe med sensitive eyes, kjøpes på vita til rundt 200 kroner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en god ansiktskrem trenger du ikke øyekrem, det er bare markedsføring som påstår at det er nødvendig. Finn en ansiktskrem som er parfymeri og passer din hud så er du good to go, feks er CeraVe sine kremer gode 

Anonymkode: 746f9...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raptuza

Brukar heller ikkje øyenkrem, men gjorde det for ein del år sidan. Syns eg blei verre /meir linjer rundt augo når eg brukte det. Det kom seg når eg berre brukte ansiktskrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...