Jump to content
AnonymBruker

"Synsk" venninne sa jeg burde dumpe kjæresten

Recommended Posts

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere? 

Anonymkode: 31443...a36

19

Anonymkode: 7a40a...7c0

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han prater mye om hu?

Da hadde jeg sagt rett ut at det er tydelig at han er svak for henne, og siden hun vil at du skal dumpe han...

Er det noe de har snakket om?

Isåfall kan dere få hverandre.

Hardt mot hardt!

Anonymkode: abc40...528

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

19

Da forlater du begge nå.

Så kan du si det, når folk spør.

"Nei han og eksvenninna mi gikk bak ryggen min. Tenkte søpla fortjente hverandre"

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han prater mye om hu?

Da hadde jeg sagt rett ut at det er tydelig at han er svak for henne, og siden hun vil at du skal dumpe han...

Er det noe de har snakket om?

Isåfall kan dere få hverandre.

Hardt mot hardt!

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da forlater du begge nå.

Så kan du si det, når folk spør.

"Nei han og eksvenninna mi gikk bak ryggen min. Tenkte søpla fortjente hverandre"

Må jo først finne ut om det faktisk skjer noe bak min rygg. Vil ikke være for rask til å gjøre noe, men vil heller ikke at hennes "spådom" skal bli virkelighet hvis kjæresten min liker henne. Så tror jeg må gjøre noe snart

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Må jo dumpe noen. Leste du ikke førsteinnlegget?

Beklager, dump dem begge, de fortjener bedre enn deg ;)

Anonymkode: 1ec8b...0da

Lipyros

Smart av henne å få ham single på den måten 😂 Så hun for seg at han skulle blir sammen med henne etterpå også eller? 😉 Jeg hadde fortalt det til kjæresten. Litt for at vi kunne le av det sammen og litt for å kunne si at han skal begrense kontakten der 

Annonse

AnonymBruker

For ei venninne. Hadde sagt til henne at hun og synskheten hennes kan dra til h......

Anonymkode: be596...659

AnonymBruker
19 minutter siden, Lipyros skrev:

Smart av henne å få ham single på den måten 😂 Så hun for seg at han skulle blir sammen med henne etterpå også eller? 😉 Jeg hadde fortalt det til kjæresten. Litt for at vi kunne le av det sammen og litt for å kunne si at han skal begrense kontakten der 

Han kommer sikkert ikke til å tro at hun har sagt noe sånt, men tenker å fortelle ham likevel ja.

AnonymBruker

...fordi hun "så" at han kommer til å være utro. De har en god tone og jeg mistenker at hun liker ham. Han har begynt å snakke om henne hele tiden.  Skal jeg dumpe henne, ham eller begge?

Jeg ville dumpet denne "venninnen" som påstår at hun viss nok er "klarsynt" kjerring...      

Anonymkode: 3696f...580

AnonymBruker

Dump henne hvis du er sikker på hun liker han, prøver å kontakte han og føler hun bare vil sabotere for dere. Evn spør hun rett ut om hun liker han og har eller vil ha en greie med han? Kan jo hende hun hinter om utroskapet fordi hun har deltatt i det og syns du fortjener bedre enn han, men ikke tør å si det til deg at hun selv var med

Anonymkode: 43aa1...79a

AnonymBruker

Jeg tror de allerede har noe på greie. Han er nok betatt av henne om at han snakker så masse om henne, og hun håper at du skal dumpe han så det er fritt frem for henne..

Anonymkode: 29974...a61

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

...fordi hun "så" at han kommer til å være utro. De har en god tone og jeg mistenker at hun liker ham. Han har begynt å snakke om henne hele tiden.  Skal jeg dumpe henne, ham eller begge?

Om du vil ikke tatt medisinsk rår fra henne anbefaller at du tar deg sammen og ikke gjør noe dumt. 

Anonymkode: 828d8...8f3

AnonymBruker

Dump henne hvis du er sikker på hun liker han, prøver å kontakte han og føler hun bare vil sabotere for dere. Evn spør hun rett ut om hun liker han og har eller vil ha en greie med han? Kan jo hende hun hinter om utroskapet fordi hun har deltatt i det og syns du fortjener bedre enn han, men ikke tør å si det til deg at hun selv var med

Anonymkode: 43aa1...79a

Jeg skal først spørre henne om å spå vårt vennskap, det tror jeg blir interessant. For de som ikke har lest alt jeg har skrevet: nei, jeg tror selvsagt ikke på "klarsyntheten" hennes. Jeg tror hun er interessert i kjæresten min. Hun har prøvd seg flere ganger på ham og gjør det fortsatt etter samtalen vi hadde, så tviler på at hun synes synd på meg og prøver å rette opp...

Jeg tror de allerede har noe på greie. Han er nok betatt av henne om at han snakker så masse om henne, og hun håper at du skal dumpe han så det er fritt frem for henne..

Anonymkode: 29974...a61

Det er det jeg vil finne ut av.

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du vil ikke tatt medisinsk rår fra henne anbefaller at du tar deg sammen og ikke gjør noe dumt. 

Anonymkode: 828d8...8f3

Dumt som i...?

Annonse

AnonymBruker

Det er bare å dumpe henne

Anonymkode: 306a7...0a6

AnonymBruker

Så hva skjedde

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hva skjedde

Møtte henne igjen i dag. Som vanlig var hun opptatt av hvor kjæresten min var og hva han driver med så jeg fikk egentlig veldig lyst til å bare spørre henne rett ut om hun er interessert i ham, men det gjorde jeg ikke. Jeg spurte om hun kunne spå vennskapet vårt (takk for tipset) og det hun sa bekreftet det jeg hadde trodd. Hun synes sikkert det var litt rart at jeg spurte, for hun vet at jeg ikke liker når hun kommer med de spådommene sine helt uoppfordret (noe som skjer litt for ofte i det siste). Uansett gikk hun og låste seg inn på badet (hun sier at det bare fungerer når hun er alene) og da hun kom ut fortalte hun at  det snart skjer en forandring i vennskapet vårt. Da jeg spurte hva det var, sa hun at det var vanskelig å se tydelig, men hun så i hvert fall at forandringen til slutt kom til å føre til noe bra for en av oss. Gjett hva jeg tenkte når jeg hørte det?? Akkurat. Da jeg spurte hva hun mente med det, sa hun at auraen min står i veien (eller noe i den duren), men at det uansett er en dårlig dag for spåing, så det hun sa kan være litt feil. Altså bare masse tull. Så nå må jeg finne ut hva som er galt med kjæresten min siden han synes hun er sååå interessant og eventuelt om han liker henne. Og om det skjer noe mellom dem. Bryr meg ikke om hun finner denne tråden hvis hun henger på kvinneguiden. Da får hun i hvert fall sett hvor latterlig hun høres ut. 

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møtte henne igjen i dag. Som vanlig var hun opptatt av hvor kjæresten min var og hva han driver med så jeg fikk egentlig veldig lyst til å bare spørre henne rett ut om hun er interessert i ham, men det gjorde jeg ikke. Jeg spurte om hun kunne spå vennskapet vårt (takk for tipset) og det hun sa bekreftet det jeg hadde trodd. Hun synes sikkert det var litt rart at jeg spurte, for hun vet at jeg ikke liker når hun kommer med de spådommene sine helt uoppfordret (noe som skjer litt for ofte i det siste). Uansett gikk hun og låste seg inn på badet (hun sier at det bare fungerer når hun er alene) og da hun kom ut fortalte hun at  det snart skjer en forandring i vennskapet vårt. Da jeg spurte hva det var, sa hun at det var vanskelig å se tydelig, men hun så i hvert fall at forandringen til slutt kom til å føre til noe bra for en av oss. Gjett hva jeg tenkte når jeg hørte det?? Akkurat. Da jeg spurte hva hun mente med det, sa hun at auraen min står i veien (eller noe i den duren), men at det uansett er en dårlig dag for spåing, så det hun sa kan være litt feil. Altså bare masse tull. Så nå må jeg finne ut hva som er galt med kjæresten min siden han synes hun er sååå interessant og eventuelt om han liker henne. Og om det skjer noe mellom dem. Bryr meg ikke om hun finner denne tråden hvis hun henger på kvinneguiden. Da får hun i hvert fall sett hvor latterlig hun høres ut. 

Fantastisk. Har aldri hørt noe så dumt i mitt liv😂Det er jo tydelig at hun selv ikke aner hva hun snakker om 

Anonymkode: abe69...3d7

Guest Quokka
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal det bety? Hahaha