Gå til innhold

Å føle seg fint i tights på trening, er vel lov det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser mange her inne ser på det som fy at menn ser på kvinner mens de trener.

Hvorfor er det fy? Å stirre leeenge er en ting, men forstår jo at menn vil se på oss kvinner :) 

Føler meg sexy i tights selv, har trent aktivt i 2år nå. Kjempefornøyd med rumpe og hofter nå, så da gjør det meg ingenting å vise meg frem i knebøy eller andre øvelser. Å vite at menn ser på meg er bare gøy.

Det handler om egen usikkerhet at man ikke tåler å bli sett på.

Anonymkode: 97d0a...75a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint for deg. Selv ønsker jeg ikke å bli glodd på når jeg trener. Har på meg tights og stram overdel for bevegelighetens del, og fordi det er varmt på senteret, ikke for å oppfordre til kåte blikk. 

Er ikke usikker, men ønsker å kunne konsentrere meg om egen trening, og ikke menn som glor. "Sexy" er ikke noe jeg forbinder med trening. 

Anonymkode: ad90e...8b2

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enda ikke helt trygg på styrketrening. Tenker derfor fort at jeg gjør noe feil når jeg blir stirret på. Blir redd for at de skal gå bort til meg for å gi meg «råd». Foretrekker at folk fokuserer på seg selv og ikke andre. 

Anonymkode: 7b5b1...9c5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser mange her inne ser på det som fy at menn ser på kvinner mens de trener.

Hvorfor er det fy? Å stirre leeenge er en ting, men forstår jo at menn vil se på oss kvinner :) 

Føler meg sexy i tights selv, har trent aktivt i 2år nå. Kjempefornøyd med rumpe og hofter nå, så da gjør det meg ingenting å vise meg frem i knebøy eller andre øvelser. Å vite at menn ser på meg er bare gøy.

Det handler om egen usikkerhet at man ikke tåler å bli sett på.

Anonymkode: 97d0a...75a

Ok det er din mening. Representerer ikke alle vår andres mening. Jeg syns ikke det er gøy når menn ser på kroppen min.  Det handler ikke om usikkerhet, men om at menn når som helst er kapable til å voldta og det kan føles truende. I mildeste fall syns jeg det er respektløst å bli sett på som sexobjekt av fremmede når jeg gjør helt vanlige ting, bare la meg være et menneske liksom 😮

Anonymkode: 686cf...f64

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del går det helt fint om jeg får noen blikk på meg. Men når enkelte virkelig «stirrer», det hater jeg. Hvertfall hvis de er gamle! 

Jeg må ærlig si at jeg føler meg ganske så fin i treningsklær. Jeg har både stor rumpe og sixpack og jeg går ofte med kort treningsgenser... Jeg er stort sett fornøyd med meg selv. Men jeg hater fortsatt når folk virkelig stirrer, men går fint med noen blikk++.

Det er ikke alltid jeg legger merke til andre rundt meg heller egt. Jeg er mest opptatt av treningen.


 

Anonymkode: decb1...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok det er din mening. Representerer ikke alle vår andres mening. Jeg syns ikke det er gøy når menn ser på kroppen min.  Det handler ikke om usikkerhet, men om at menn når som helst er kapable til å voldta og det kan føles truende. I mildeste fall syns jeg det er respektløst å bli sett på som sexobjekt av fremmede når jeg gjør helt vanlige ting, bare la meg være et menneske liksom 😮

Anonymkode: 686cf...f64

Gud hjelpes du har trøbbel stakkar. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fint for deg. Selv ønsker jeg ikke å bli glodd på når jeg trener. Har på meg tights og stram overdel for bevegelighetens del, og fordi det er varmt på senteret, ikke for å oppfordre til kåte blikk. 

Er ikke usikker, men ønsker å kunne konsentrere meg om egen trening, og ikke menn som glor. "Sexy" er ikke noe jeg forbinder med trening. 

Anonymkode: ad90e...8b2

Nå er ikke jeg på så masse studio, men ute i marka og på topptur så treffer jeg en del damer. De glor de også lik vi menn gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli sett litt på er helt greit, det tar jeg som et kompliment. Å bli beglodd derimot, og nærmest avkledd med blikket, er ikke noe stas. Det finnes en mellomting. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok det er din mening. Representerer ikke alle vår andres mening. Jeg syns ikke det er gøy når menn ser på kroppen min.  Det handler ikke om usikkerhet, men om at menn når som helst er kapable til å voldta og det kan føles truende. I mildeste fall syns jeg det er respektløst å bli sett på som sexobjekt av fremmede når jeg gjør helt vanlige ting, bare la meg være et menneske liksom 😮

Anonymkode: 686cf...f64

Du har jo store mentale problemer.

Anonymkode: 97d0a...75a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at om en kler seg åletrangt, gjennomsiktig og sexy på trening helt bevisst så må en tåle å bli glodd på også.  Det er jo derfor kvinner kler seg slik.  Er jo ikke så vanskelig å ta på seg klær som ikke er 3 nummer for små.  Da er jo problemet løst. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser mange her inne ser på det som fy at menn ser på kvinner mens de trener.

Hvorfor er det fy? Å stirre leeenge er en ting, men forstår jo at menn vil se på oss kvinner :) 

Føler meg sexy i tights selv, har trent aktivt i 2år nå. Kjempefornøyd med rumpe og hofter nå, så da gjør det meg ingenting å vise meg frem i knebøy eller andre øvelser. Å vite at menn ser på meg er bare gøy.

Det handler om egen usikkerhet at man ikke tåler å bli sett på.

Anonymkode: 97d0a...75a

Synes det er veldig prisverdig at du er ærlig her, i motsetning til mange av dine tightssøstre på gymmet. Som påstår de kun tenker komfort hvordan de går kledd på trening. Selvfølgelig vil kvinner kle seg i den beste tightsen for å se sexy ut på gymmet. De passer til og med på hvilket undertøy de har under tightsen. 😀 Og måten de kikker på seg selv i speilene på gymmet, på rumpa deres og andre kroppsdeler, sier at de har lyst å føle seg sexy på trening. Noen til og med sminker seg. 
For ordens skyld synes jeg det er ikke noe galt at kvinner vil føle seg sexy på treningssenteret. Jeg stirrer ikke, men nyter synet av alle sexy kvinner på gymmet. 

Anonymkode: a7330...b27

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, jeg er hvertfall lei av kvinner på trening som ser ned på menn. Tror alle er voldtektsmenn, noen tåler jo ikke å bli sett på. Kaller menn ekkle griser bare pga de sender deg et blikk.

Er naturlig at menn og kvinner ser på hverandre! 🙂 

Anonymkode: 97d0a...75a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SupaWoman skrev:

Jeg tenker at om en kler seg åletrangt, gjennomsiktig og sexy på trening helt bevisst så må en tåle å bli glodd på også.  Det er jo derfor kvinner kler seg slik.  Er jo ikke så vanskelig å ta på seg klær som ikke er 3 nummer for små.  Da er jo problemet løst. 

Jeg hadde på meg langrennsklær (og absolutt ikke hverken åletrangt eller for smått, men faktisk veldig vide klær) da en mann spurte om han kunne få sleike ræva mi. 

Så nei, kvinner blir fortsatt seksuelt trakkassert av ekle menn selv med helt normale og ikke trange klær. 

Anonymkode: 531c1...533

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde på meg langrennsklær (og absolutt ikke hverken åletrangt eller for smått, men faktisk veldig vide klær) da en mann spurte om han kunne få sleike ræva mi. 

Så nei, kvinner blir fortsatt seksuelt trakkassert av ekle menn selv med helt normale og ikke trange klær. 

Anonymkode: 531c1...533

Åh, generalisering på bakgrunn av enkelthendelser. Intelligent. Ja, det finnes idioter. Nei, de er ikke representative for andre enn idiotkategorien.Samme kategori som du tilhører.

Anonymkode: 98a65...2b7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SupaWoman skrev:

Jeg tenker at om en kler seg åletrangt, gjennomsiktig og sexy på trening helt bevisst så må en tåle å bli glodd på også.  Det er jo derfor kvinner kler seg slik.  Er jo ikke så vanskelig å ta på seg klær som ikke er 3 nummer for små.  Da er jo problemet løst. 

Ærlig talt, hvorfor i all verden skal jeg tåle å bli glodd på fordi jeg har på meg stramme klær? Mitt klesvalg har ingenting med andres manglende folkeskikk å gjøre. 
 

Skjønner jo at noen kanskje ser en ekstra gang. Men å stå å glo er ikke greit.  

Anonymkode: 7b5b1...9c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting mot det. Må gjerne glo så mye man vil, men vis meg respekt nok til å se meg i øynene når vi snakker sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å føle seg fin er en ting og ikke noe gæli med det, men om du strutter med vilje og poserer og er ei skikkelig ufyselig dolle er du irriterende, mer enn stirrende menn.

Anonymkode: ec788...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt, hvorfor i all verden skal jeg tåle å bli glodd på fordi jeg har på meg stramme klær? Mitt klesvalg har ingenting med andres manglende folkeskikk å gjøre. 
 

Skjønner jo at noen kanskje ser en ekstra gang. Men å stå å glo er ikke greit.  

Anonymkode: 7b5b1...9c5

Nei men da får du prøve å ha på deg noe annet da.  Blir litt som å  vifte med tusenlapper gjennom byens gater også etterpå klage over at du ble ranet.   Det er ikke god folkeskikk å rane folk men det skjer jo ganske ofte. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, generalisering på bakgrunn av enkelthendelser. Intelligent. Ja, det finnes idioter. Nei, de er ikke representative for andre enn idiotkategorien.Samme kategori som du tilhører.

Anonymkode: 98a65...2b7

Hvor har jeg skrevet at alle menn er ekle? Du må ha misforstått innlegget. 

Anonymkode: 531c1...533

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, SupaWoman skrev:

Nei men da får du prøve å ha på deg noe annet da.  Blir litt som å  vifte med tusenlapper gjennom byens gater også etterpå klage over at du ble ranet.   Det er ikke god folkeskikk å rane folk men det skjer jo ganske ofte. 

Ja for det er selvfølgelig alltid kvinnens feil om hun blir seksuelt trakkassert eller voldtatt, og hver gang det skjer bør hun gå inn i seg selv og se på klesvalget sitt fordi det er jo det som må være problemet på samme vis som å "vifte med tusenlapper på byen". 

Du har tydeligvis aldri blitt behandlet som et stykke kjøtt og opplevd reel redsel for å bli voldtatt. Jeg har opplevd at biler med menn har stoppet ved fortauet når jeg har brukt jeans og parkas som gikk til knærne og likevel fått beskjed her inne av folk som ELSKER victimblaiming at det må ha vært fordi jeg viste fram leggene mine gjennom jeansen under parkasen, og at man selvagt ikke kan klandre menn for å kun tenke med pikken sin og ikke evner til å kontrollere seg selv og sin kåthet og at kvinner selvsagt bare må akseptere å bli utsatt for vold og trakkassering fordi det er jo heeeelt greit at man skal måtte være livredd for å bli utsatt for ymse bare man går ut døra bare fordi at man tilfeldigvis har en vagina. 

 

Anonymkode: 531c1...533

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...