Gå til innhold

Jeg vil date gøy og useksuelt men ikke la han føle seg friendzonet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er kjekk, men jeg vet ikke om jeg vil trives med å ha pult han før jeg er mer kjent med verdiene og holdningene hans, hele personligheten. 

I fylla driter jeg i det, men det er så kjipt å tenke faen hva loka jeg med! etterpå... Jeg vil bli godt kjent først. 

Anonymkode: 2f9d0...6b8

Du vil ikke ha ham, så du kaster bort tiden hans, sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må gjøre det du er komfortabel med, men går det månedsvis og du er fortsatt ikke interessert i intimitet, kan det godt være han gir opp og går. Du må gi og ta, og slik du beskriver det virker det bare som du tar.

Anonymkode: e8b26...d39

Bare tar,  bare fordi jeg ikke vil gi fitta mi? Ehhhhh

Anonymkode: 2f9d0...6b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må gjøre det du er komfortabel med, men går det månedsvis og du er fortsatt ikke interessert i intimitet, kan det godt være han gir opp og går. Du må gi og ta, og slik du beskriver det virker det bare som du tar.

Anonymkode: e8b26...d39

Bare tar fordi jeg ikke vil gi fitta mi? Ehhhhh har ikke menn noe mer positivt å få ut av jenter untatt sex? Fint det ikke er deg jeg dater da som ikke setter pris på meg å mitt selskap å støtte å omsorg

Anonymkode: 2f9d0...6b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, I Grosny skrev:

Han er mest sannsynlig ute etter langtidskjæreste,helst med livsløpskvalitet for familiebygging. Dersom han er kosete så kan din kose-skepsis være et signal om at forholdet ikke vil gi han den kosen han ønsker seg.

Du har allerede funnet ut om han er grei utenfor senga. Den jobben er fullført. Da gjenstår egentlig bare å finne ut om dere fungerer på kosenivå.

Jeg møtte dama i flere uker før vi gikk til sengs, men allerede på første date kjælte jeg litt med nakken hennes og kjente at hun likte det. Da ble jeg sikker på at hun var kosete nok og likte hendene mine. Derfor var jeg trygg på kos, og ingenting hastet.

 

Ja vi begge er ute etter langtids kjæreste og jeg kan ikke vite etter fire dater om han er husband material. Alle gutter er snille og fra sin beste side i starten så du tar feil når du sier at jobben med å bli kjent utenfor senga er fullført. Jeg vil bli kjent med han bedre enn overfladisk bekjent nivå.  

Jeg er en kosekjæreste men aldri i verden om jeg syns det er fint eller greit at en mann jeg møter for første gang koser meg i nakken osv som du beskriver. Jeg hadde ikke følt meg comfy med det nå heller , kjenner jo han knapt men vet at mange går fort frem i sexprosessen og forventer det. Han har ikke prøvd det enda men jeg vil unngå at han prøver det med det første. 

Anonymkode: 2f9d0...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja vi begge er ute etter langtids kjæreste og jeg kan ikke vite etter fire dater om han er husband material. Alle gutter er snille og fra sin beste side i starten så du tar feil når du sier at jobben med å bli kjent utenfor senga er fullført. Jeg vil bli kjent med han bedre enn overfladisk bekjent nivå.  

Jeg er en kosekjæreste men aldri i verden om jeg syns det er fint eller greit at en mann jeg møter for første gang koser meg i nakken osv som du beskriver. Jeg hadde ikke følt meg comfy med det nå heller , kjenner jo han knapt men vet at mange går fort frem i sexprosessen og forventer det. Han har ikke prøvd det enda men jeg vil unngå at han prøver det med det første. 

Anonymkode: 2f9d0...6b8

Du trenger ganske mye tid for å bli fysisk og mentalt komfortabel. Vær åpen med mannen om det, og bruk mye tid sammen nå slik at denne prosessen ikke trekker for mye i langdrag. Møt han helst mer enn to ganger i uka. Kjenn på hvordan det er å ta på hverandre og holde rundt hverandre, og i beste fall; nyt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare tar fordi jeg ikke vil gi fitta mi? Ehhhhh har ikke menn noe mer positivt å få ut av jenter untatt sex? Fint det ikke er deg jeg dater da som ikke setter pris på meg å mitt selskap å støtte å omsorg

Anonymkode: 2f9d0...6b8

For å i det litt på spissen. Det er bare to ting heterofile menn kan få av ei dame som de ikke kan få av sin mannlige bestekamerat, nemlig sex og barnefamile. Tar du bort det så snakker vi bare om kameratforhold (ingen liten ting det heller).

For min del så opplever jeg også at samtalene når jeg og min kjære tar på hverandre er mer behagelige enn hvis vi ikke har kroppskontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har bare hatt en partner, og han er jeg gift med idag. Det finnes sånne menn der ute altså 😉

 

Anonymkode: 6336c...576

Du er heldig. Skulle ønske det var min situasjon.

Anonymkode: 7f9e0...1f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, I Grosny skrev:

For å i det litt på spissen. Det er bare to ting heterofile menn kan få av ei dame som de ikke kan få av sin mannlige bestekamerat, nemlig sex og barnefamile. Tar du bort det så snakker vi bare om kameratforhold (ingen liten ting det heller).

For min del så opplever jeg også at samtalene når jeg og min kjære tar på hverandre er mer behagelige enn hvis vi ikke har kroppskontakt.

Ja og kvinner er for dårlige å bli venner med da? Det er fra vennskap de mest stabile og lange forholdene utvikler seg. 

Anonymkode: 2f9d0...6b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja og kvinner er for dårlige å bli venner med da? Det er fra vennskap de mest stabile og lange forholdene utvikler seg. 

Anonymkode: 2f9d0...6b8

Det er vel litt variabelt vil jeg tro. Nå er jeg i ett forhold på ellevte året som ser ut til å ha livsløpskvalitet. Det begynte som et fysisk kjærlighetsforhold, og ble veldig fort nært vennskap også.  Vennskapet, samhold og lagbygging er veldig viktig, og både vennskap og fysisk nærhet er avgjørende for at et forhold skal være godt på lang sikt. Kos kan forsterke samholds- og lagfølelsen. Gjensidig respekt er også noe jeg mener at må være til stede.

Du bruker lenger tid en folk flest på å "komme i mål" seksuelt. Det har sine fordeler og ulemper, og du må jobbe litt for å vinne nok tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, I Grosny skrev:

Det er vel litt variabelt vil jeg tro. Nå er jeg i ett forhold på ellevte året som ser ut til å ha livsløpskvalitet. Det begynte som et fysisk kjærlighetsforhold, og ble veldig fort nært vennskap også.  Vennskapet, samhold og lagbygging er veldig viktig, og både vennskap og fysisk nærhet er avgjørende for at et forhold skal være godt på lang sikt. Kos kan forsterke samholds- og lagfølelsen. Gjensidig respekt er også noe jeg mener at må være til stede.

Du bruker lenger tid en folk flest på å "komme i mål" seksuelt. Det har sine fordeler og ulemper, og du må jobbe litt for å vinne nok tid.

Ganske mye tid 4 dater hmmm????

Joda kjærlighet og nærhet er viktig,  men det er jeg ikke komfortabel med å ha med alle. Etter 4 dater kjenner jeg han tusen ganger dårligere enn kollegaer jeg har jobbet med i flere år eller klassekamerater jeg har festet med og hatt dype fylla prater med mange ganger,  men det betyr ikke at jeg vil kose og dele kroppen min med de. 

Respekt ja ofcourse, så hvorfor er det ikke vanlig å ha respekt for kroppen til jenter? Ikke at han har vært noe creepy men du snakker som om jeg ikke viser han respekt ved å ligge med han? Det er vel mer som sånne incel gutter ser på seg selv...? Hmmmm 

Han er opptatt av indre verdier som jeg er og tråden trenger ikke vris om til et moralsk dilemma egentlig for jeg bare lurte på hvordan jeg kan unngå hjemmedates og situasjoner som kan bli pressende og forventende til sex? En ting er at han håper det snart kan passe seg kanskje, men han kommer jo ikke til å begynne å fingre meg midt under bowling spillet ute heller :)

Anonymkode: 2f9d0...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske mye tid 4 dater hmmm????

Joda kjærlighet og nærhet er viktig,  men det er jeg ikke komfortabel med å ha med alle. Etter 4 dater kjenner jeg han tusen ganger dårligere enn kollegaer jeg har jobbet med i flere år eller klassekamerater jeg har festet med og hatt dype fylla prater med mange ganger,  men det betyr ikke at jeg vil kose og dele kroppen min med de. 

Respekt ja ofcourse, så hvorfor er det ikke vanlig å ha respekt for kroppen til jenter? Ikke at han har vært noe creepy men du snakker som om jeg ikke viser han respekt ved å ligge med han? Det er vel mer som sånne incel gutter ser på seg selv...? Hmmmm 

Han er opptatt av indre verdier som jeg er og tråden trenger ikke vris om til et moralsk dilemma egentlig for jeg bare lurte på hvordan jeg kan unngå hjemmedates og situasjoner som kan bli pressende og forventende til sex? En ting er at han håper det snart kan passe seg kanskje, men han kommer jo ikke til å begynne å fingre meg midt under bowling spillet ute heller :)

Anonymkode: 2f9d0...6b8

Du misforstår. Respekt er noe annet, noe som  jeg mener skal til for å ha et godt forhold. Respekt kan være at dere synes bra om hverandre f.eks med tanke på vett og vurderingsevne. Respekt er at man ikke synes den andre er dårligere enn seg selv.

Du skal vente med sex til det er riktig, men det jeg prøver å si er at om det går for lang tid uten kyss og klem, uten fysisk nærhet, så kommer mistanken om at du ikke er ute etter sex og kos og at tiltrekningen er for svak. Du trenger ikke gi han mye, men om du klemmer han og han kjenner at du nyter det, så vil han føle at den fysiske tiltrekningen er der, og da kan han date deg i enda flere uker.

Målet for nesten all dating er kos, og man trenger å tro på målet, at det er realistisk.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, I Grosny skrev:

Du misforstår. Respekt er noe annet, noe som  jeg mener skal til for å ha et godt forhold. Respekt kan være at dere synes bra om hverandre f.eks med tanke på vett og vurderingsevne. Respekt er at man ikke synes den andre er dårligere enn seg selv.

Du skal vente med sex til det er riktig, men det jeg prøver å si er at om det går for lang tid uten kyss og klem, uten fysisk nærhet, så kommer mistanken om at du ikke er ute etter sex og kos og at tiltrekningen er for svak. Du trenger ikke gi han mye, men om du klemmer han og han kjenner at du nyter det, så vil han føle at den fysiske tiltrekningen er der, og da kan han date deg i enda flere uker.

Målet for nesten all dating er kos, og man trenger å tro på målet, at det er realistisk.

Skjønner, det ga mer klarhet i måten du ordla deg på nå. Takk for at du tok deg tid til det! 

Jeg har ikke noe i mot hei og hadet klemmer,  heller ikke en seiersklem etter en bowlingrunde, eller tydelig flørting of humor.  Men jeg kjenner jeg vil vektlegge mer den gode praten, stille mer personlige spørsmål under middagene enn å rette fokus på samfunn og aktuelle hendelser som vi gjør nå, kanskje etterhvert også om sex, hva man legger i det, preferanser osv. Bare sånn casual noen linjer om det i en tilfeldig prat og ikke som en kravstor eller klein greie. Hvis det i det hele tatt er mulig? 

Jeg vil vite mer om alle hans sider, hvordan han er når han er stresset, om han er gavmild eller ego i senga, om han bare er sjarmør i begynnelsen men blir bitter raskt, osvosv. Å ligge med noen for meg er erklæringen på at man vil gå i et forhold (med mindre sexen er dårlig) og før jeg vet det så vil jeg unngå å føle meg presset til det.

Anonymkode: 2f9d0...6b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner, det ga mer klarhet i måten du ordla deg på nå. Takk for at du tok deg tid til det! 

Jeg har ikke noe i mot hei og hadet klemmer,  heller ikke en seiersklem etter en bowlingrunde, eller tydelig flørting of humor.  Men jeg kjenner jeg vil vektlegge mer den gode praten, stille mer personlige spørsmål under middagene enn å rette fokus på samfunn og aktuelle hendelser som vi gjør nå, kanskje etterhvert også om sex, hva man legger i det, preferanser osv. Bare sånn casual noen linjer om det i en tilfeldig prat og ikke som en kravstor eller klein greie. Hvis det i det hele tatt er mulig? 

Jeg vil vite mer om alle hans sider, hvordan han er når han er stresset, om han er gavmild eller ego i senga, om han bare er sjarmør i begynnelsen men blir bitter raskt, osvosv. Å ligge med noen for meg er erklæringen på at man vil gå i et forhold (med mindre sexen er dårlig) og før jeg vet det så vil jeg unngå å føle meg presset til det.

Anonymkode: 2f9d0...6b8

Det virker ikke som du har gitt veldig mye, iallfall ikke fysisk nærhet på de fire første datene. Hvilket tyder på at han kan være raus, at han kan gi uten å forvente noe tilbake.

Det som er vesentlig nå er om dere liker å bruke tid sammen. Hvis dere gjør det, så gir det jo mersmak :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner, det ga mer klarhet i måten du ordla deg på nå. Takk for at du tok deg tid til det! 

Jeg har ikke noe i mot hei og hadet klemmer,  heller ikke en seiersklem etter en bowlingrunde, eller tydelig flørting of humor.  Men jeg kjenner jeg vil vektlegge mer den gode praten, stille mer personlige spørsmål under middagene enn å rette fokus på samfunn og aktuelle hendelser som vi gjør nå, kanskje etterhvert også om sex, hva man legger i det, preferanser osv. Bare sånn casual noen linjer om det i en tilfeldig prat og ikke som en kravstor eller klein greie. Hvis det i det hele tatt er mulig? 

Jeg vil vite mer om alle hans sider, hvordan han er når han er stresset, om han er gavmild eller ego i senga, om han bare er sjarmør i begynnelsen men blir bitter raskt, osvosv. Å ligge med noen for meg er erklæringen på at man vil gå i et forhold (med mindre sexen er dårlig) og før jeg vet det så vil jeg unngå å føle meg presset til det.

Anonymkode: 2f9d0...6b8

Jeg blir oppgitt når jeg leser alle råd og svar her inne... folk er jo helt skada når det kommer til relasjonsbygging! 
 

Også er det så jævla typisk kg: sexen er dårlig, dump!

vet dere, jeg har ALDRI vært borti eller møtt ekte mennesker som har dumpet noen pga sexen og alle jeg har møtt har kun brydd seg om personlighet, utseendet og andre ting! Jeg har heller aldri vært borti en mann som blir sur om han ikke får noe, kun hvis han er en useriøs taper fra badoo. Jeg gikk ganske lenge før jeg låg med noen av mine ekser. Det er viktig å finne ut av ting og se om man matcher før man ligger med vedkommende og eller flytter sammen osv. Der gjør mange feil og velger feil partner, ender opp ulykkelige. Men jeg ser ofte at menn fortere blir betatt eller hva det er og de bare MÅ ha dama de liker før de blir ordentlig kjent og passer sammen. Så går forelskelsen eller betattheten over etter noen måneder og han unngår henne, ignorerer henne, gir faen i om hun blir overfalt på gaten, er sulten på besøk hos han, avviser henne når hun vil ha sex. Hun blir slitsom og en gal eks eller kjerring, han blir mer drittsekk og skyr henne som pesten. Gir opp mannfolk. Dere har sikkert sett filmene dødlig attraksjon osv? Er alltid damer sånt skjer med. Da er det kanskje ikke så rart mange damer venter med sex, når man knytter seg sånn til mannfolket man liker fra før av og i de fleste tilfeller, der de ikke kjenner hverandre godt nok eller finner ut av ting, der de hoppet til køys før de traff familien, flyttet sammen eller erklærte forholdet på facebook. Der stikker mannfolket og mister lyst og interesse, det er liksom et mønster som går igjen med mange kvinner. Så det er verre å være dame enn disse patetiske mannfolka her på kg som er bitre og krever at damene bare skal dele ut fitta si og tar sex som en selvfølge. Buhuu ingen vil ligge med stakkars mannfolket, men kvinnen blir latterliggjort og kritisert fordi hun ble lurt og bedratt, noe som er langt verre og burde vært straffbart.

Anonymkode: df355...2d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

for jeg bare lurte på hvordan jeg kan unngå hjemmedates og situasjoner som kan bli pressende og forventende til sex?

Jeg skjønner deg godt. Men hva med å forsøke å finne en middelvei? Treffes hjemme hos en av dere for å spise middag før dere går i teateret/kino/stand up. 

Anonymkode: 9b728...437

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...