Gå til innhold

Serier du ikke gadd/orket å se ferdig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
On 1/15/2020 at 4:44 PM, AnonymBruker said:

Friends, The big bang theory.

Anonymkode: 59161...300

:hakeslepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2020 den 13.53, AnonymBruker skrev:

Narcos: slitsomt med spansk, mye unødvendig nakenhet. 

How to get away with murder: en kjedelig såpeopera som er for lik Greys anatomi.

Anonymkode: 7d840...03e

Game of thrones. Ble for avansert for meg. For mye å sette seg inn i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.1.2020 den 14.25, Lill3My skrev:

OITNB - så tre sesonger, men syntes det ble dårligere og dårligere og ramla også litt av da det gikk sø lang tid mellom sesongene. Mistet interessen.

Samme her. Begynte å se sesong 6 men syntes den sesongen var kjedelig. Syns de kunne avsluttet etter de måtte ut av det gamle fengslet og flyttes til andre fengsler

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2020 den 22.23, Bente1234 skrev:

Dark... tysk men mulig jeg får ånden over meg og ser resten en gang

En av de beste seriene jeg har sett! Mye som skjer hele tiden da, så du må virkelig følge med. Men herlighet for en genial og vellaget serie! Aldri sett maken.

Får satse på at du får ånden over deg en dag ;)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Affair. 

Synes de første 2/3 sesongene var bra, men følte det var en avslutning der. Plutselig fikk jeg vite at det var flere sesonger 🙈 

Younger. Egentlig en koselig serie, men tror ikke jeg gidder å se nyeste sesong. 

Anonymkode: 983e5...fec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luyfer - utrolig mye Krim og detektiv opplegg som jeg ikke er noe fan av. Mange unødvendig episoder og er utrolig kjedelig i lengden 😖 

Startet med den pga. Jeg liker overnaturlige filmer, men den serien fanget bare ikke interessen min. 

Anonymkode: e208c...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange jeg aldri har surret meg til å se ferdig. 

Lost, house of cards, veep, big bang theory, oitnb, castle, pretty little liars, game of thrones (kom aldri inn i det, strikker mye🙈), true detective, stranger things, breaking bad, the affair, once upon a time, house, greys anatomy. Garantert flere serier jeg har begynt på, men ikke husker. Noen liker jeg egentlig, men så blir jeg ferdig med en sesong på en strømmetjeneste og glemmer at jeg så på den. 

Anonymkode: 31921...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are

Game og thrones.  Makan til trist , voldelig og umoralsk serie skal man lete lenge etter. Jeg ble fysisk kvalm av å se den. Burde vært forbudt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Jon Are skrev:

Game og thrones.  Makan til trist , voldelig og umoralsk serie skal man lete lenge etter. Jeg ble fysisk kvalm av å se den. Burde vært forbudt.

Helt enig! 
En helt forferdelig serie. At folk kan se på den og finne den underholdene, er over min fatteevne. 

Anonymkode: e7339...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! 
En helt forferdelig serie. At folk kan se på den og finne den underholdene, er over min fatteevne. 

Anonymkode: e7339...76c

Godt å høre at jeg ikke er den eneste. Jeg misliker direkte skuespillerne som har valgt frivillig å være med i en sånn forferdelig serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Billions. Den svenske skuespillerinna irriterte meg grenseløst.

Anonymkode: 9947a...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greys anatomy! Så noen episoder fra sesong 1 men ble aldri hekta på den serien,imotsetning til Privat praksis som også er sykehusserie å den elsker jeg!

Supernatural! Prøvde å se noen episoder av den også men likte den ikke. 

Anonymkode: 6f77d...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Blacklist - Veldig bra start, men serien ble ekstremt kjedelig mot slutten av tredje sesong. Hører folk si at den blir bra igjen rundt sesong 5, men vet ikke om det er verdt å se sesong 4 for det om.

 

Outlander - Ingen av hovedkarakterene fenger noe særlig, og handlingen er så tilfeldig og merkelig. Sett nesten to sesonger. 

Anonymkode: 15c89...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...