Gå til innhold

Ari Behns siste timer, Durek trøstet Martha og Kongen utslitt


Ann Mo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick
Just now, Mariluu said:

Skjønner ikke hva de mener om at "han var hos han da han avsluttet livet". Var faren der? 

Det betyr nok bare at han var i nærheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mariluu skrev:

Skjønner ikke hva de mener om at "han var hos han da han avsluttet livet". Var faren der? 

Det betyr at faren var på besøk hos ham juleaften og juledag. Tipper at familien ønsker ikke at folk skal spekulere i at siden han var for dårlig til å dra på feiring til kongefamilien, ble han bare overlatt til seg selv i julen. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, parmanoia skrev:

Spekulativ overskrift. 

Ja, denne var rimelig grusom.

Man tror faren var sammen med han, da han avsluttet livet.

Jeg har ikke lest Se og Hør bladet, men jeg vil tro at faren ikke satt sammen med han da selvmordet skjedde. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Ann Mo skrev:

Ja, denne var rimelig grusom.

Man tror faren var sammen med han, da han avsluttet livet.

Jeg har ikke lest Se og Hør bladet, men jeg vil tro at faren ikke satt sammen med han da selvmordet skjedde. 

De satt sikkert ikke sammen, men det er det Se & Hør legger opp til å hinte om og at vi må finne ut av om det virkelig var sånn, og dermed kjøpe det søppelbladet. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, parmanoia skrev:

De satt sikkert ikke sammen, men det er det Se & Hør legger opp til å hinte om og at vi må finne ut av om det virkelig var sånn, og dermed kjøpe det søppelbladet. 

Forferdelig stygt gjort mot foreldrene som har mistet sin sønn. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ann Mo skrev:

Forferdelig stygt gjort mot foreldrene som har mistet sin sønn. 

Vet du om foreldrene har godkjent dette? Alle blåser ut om hvor forferdlig se og hør er, men dere formidler det og kommentere det likevel. Du kan heller ikke påstå at det er stygt mor foreldrene, hvis du ikke vet om de har godkjent det!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ludden skrev:

Vet du om foreldrene har godkjent dette? Alle blåser ut om hvor forferdlig se og hør er, men dere formidler det og kommentere det likevel. Du kan heller ikke påstå at det er stygt mor foreldrene, hvis du ikke vet om de har godkjent det!

Det er sant. Jeg vet ikke om foreldrene har godkjent denne overskriften. 

Men jeg har sett flere ganger kommentarer i media om at mennesker godkjenner intervjuer, men media bruker overskrifter objektene ikke ønsker for intervjuene. Og at dette oppleves krenkende. (Som er forståelig nok for de som blir fremstilt feil i store overskrifter vedrørende de.) 

Endret av Ann Mo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ann Mo skrev:

Det er sant. Jeg vet ikke om foreldrene har godkjent denne overskriften. 

Men jeg har sett flere ganger kommentarer i media om at mennesker godkjenner intervjuer, men media bruker overskrifter de ikke ønsker for intervjuene. 

Ja.....men det er unntakene, og ikke regelen.I denne saken har nok se og hør sitt på det tørre,vil jeg tro.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som tror faren var akkurat der da det skjedde? Jeg synes det er fint å høre at ikke ari var helt alene julaften og førstedag. Kanskje det er det de vil ha ut også, ved å gi intervju, at de stilte opp og at ari ikke var alene.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

https://www.seher.no/kjendis/aris-pappa---jeg-fant-ham/72022417#_ga=2.158410554.1847513877.1567798173-1524584649.1567798173

- Ari var ikke alene da han valgte å avslutte livet. Det virket som om Ari hadde funnet en slags ro den siste dagen, fortsetter Olav.

Altså, hva er det han egentlig sier her? Hvordan skal man tolke dette? 

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Janzypants skrev:

https://www.seher.no/kjendis/aris-pappa---jeg-fant-ham/72022417#_ga=2.158410554.1847513877.1567798173-1524584649.1567798173

- Ari var ikke alene da han valgte å avslutte livet. Det virket som om Ari hadde funnet en slags ro den siste dagen, fortsetter Olav.

Altså, hva er det han egentlig sier her? Hvordan skal man tolke dette? 

 

Enten som at Ari ikke var alene da han fattet avgjørelsen om å ta sitt eget liv (det kan ha skjedd noe før hendelsen). Eller at faren var til stede da sønnen tok sitt eget liv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingenting som er viktigere for ei sånn blekke enn at folk napper det med seg og betaler.
Vil tro det ofte brukes noen små(?) løgner eller saker klint opp til hverandre visuelt så folk skal narres til å se sammenhenger som ikke nødvendigvis er der. Ikke ulikt dagsavisene med mye farger på forsidene.

Ganske sikker på jeg kan telle på et par fingre hvor mange ganger jeg har kjøpt dette...over 30 år.
Men det har hendt vesentlig oftere at jeg har rukket å bla litt på et venteværelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...