Gå til innhold

Noen som har fått beskjeder fra "den andre siden"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen latterliggjøring og trolling fra nonbelievers takk.  Ikke hers med folk i krise. 

Lurer på om noen her har fått noen beskjed, besøk, tegn, drøm eller noe fra avdøde på den andre siden?

Evn om du har brukt medium hvordan foregikk det og hva het han/hun? 

Anonymkode: 31d16...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En gang drømte jeg at Storfyrstinne Maria Nikolajevna av Russland som var det tredje barnet til Tsar Nicholas II av Russland. ba meg skjerpe meg å slutte med det tullet. 

Dette er flere år siden. Selvsagt var dette bare en drøm og ikke noen beskjed fra den andre siden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplevd flere ganger uten at jeg vil utdype her mere 😊

Anonymkode: d0d84...31a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde i lang tid etter at min bestemor døde, å ha mareritt om at hun døde/var dø, noe som stemte, men var like vondt hver gang.. sikkert en slags sorgprosess.

Men en natt, så drømte jeg at hun kom til meg i drømmen min. Sa navnet mitt, og sa "det går bra nå" og ga meg en god klem. Etter det så hadde jeg aldri slike mareritt ❤

Så litt overtroisk som jeg er, så innbiller jeg meg at hun tok kontakt med meg for å trøste meg 🥰

Anonymkode: 66b78...f98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en avdød i en drøm da..  De sies jo at en ofte besøker astral verdenen i drømmene sine, hvor noen døde kan befinne seg. 

Anonymkode: 7d9ff...bda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde «besøk» av to tidligere klassekamerater, som begge døde i ulykker flere år tidligere, da jeg lå på sykehuset og ingen visste om jeg kom til å overleve. Jeg våknet ei natt av at noen sto ved senga. Jeg visste at jeg kjente dem, men hadde en følelse av at det var noe som ikke stemte. Den ene sa: «Det er for tidlig». Den andre nikket og gjentok «for tidlig». Så sovnet jeg igjen. 
Et par dager seinere fikk jeg vite at sykdommen hadde «snudd» akkurat den natta. Og da husket jeg også hvem som hadde vært på besøk.

Anonymkode: cd222...af9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2020 den 21.12, AnonymBruker skrev:

Ja fra farmor

Anonymkode: d6faf...cb5

Hvordan foregikk det?

På 14.1.2020 den 21.17, AnonymBruker skrev:

Opplevd flere ganger uten at jeg vil utdype her mere 😊

Anonymkode: d0d84...31a

Jeg respekterer det om du ikke vil utdype men ville blitt veldig glad om du ville dele. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en avdød i en drøm da..  De sies jo at en ofte besøker astral verdenen i drømmene sine, hvor noen døde kan befinne seg. 

Anonymkode: 7d9ff...bda

Hva skjedde i drømmen, fikk du noen beskjeder? Kjente du han fra før?

Anonymkode: 31d16...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Opplevde i lang tid etter at min bestemor døde, å ha mareritt om at hun døde/var dø, noe som stemte, men var like vondt hver gang.. sikkert en slags sorgprosess.

Men en natt, så drømte jeg at hun kom til meg i drømmen min. Sa navnet mitt, og sa "det går bra nå" og ga meg en god klem. Etter det så hadde jeg aldri slike mareritt ❤

Så litt overtroisk som jeg er, så innbiller jeg meg at hun tok kontakt med meg for å trøste meg 🥰

Anonymkode: 66b78...f98

Så fint! ❤ Det var det jeg opplevde også og er grunnen til at jeg skriver her. 

Jeg tok det som et farvel og en trøst. Men håper så utrolig det kommer flere besøk i drømmene eller i virkeligheten. Jeg snakker med alle fugler og spør og sier de må komme nærmere hvis det er riktig person. Hvis noen har tips om et flinkt medium så er jeg interessert i det også for å få en kommunikasjon. 

Anonymkode: 31d16...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde «besøk» av to tidligere klassekamerater, som begge døde i ulykker flere år tidligere, da jeg lå på sykehuset og ingen visste om jeg kom til å overleve. Jeg våknet ei natt av at noen sto ved senga. Jeg visste at jeg kjente dem, men hadde en følelse av at det var noe som ikke stemte. Den ene sa: «Det er for tidlig». Den andre nikket og gjentok «for tidlig». Så sovnet jeg igjen. 
Et par dager seinere fikk jeg vite at sykdommen hadde «snudd» akkurat den natta. Og da husket jeg også hvem som hadde vært på besøk.

Anonymkode: cd222...af9

Så fint de tok seg turen! Var du våken og klar da, sliten og groggy men våken, eller var det i søvnparalyse? Husket du ikke besøket før senere når du fikk vite endringen i helsetilstanden? Følte du noe frykt av å se de, og bare følte du ut hva energien og evn skyggene hvem det var eller så du de tydelig?

Jeg vil gjerne ha besøk. Var redd for spøkelser før men nå ønsker jeg de velkommen, og har satt frem en ekstra stol foran tven tilfelle mormor vil komme å strikke foran tven igjen en kveld :) Forstår man de nære  eller kan de komme tilbake skremte og frustrerte og lukke dører og skape utro fordi de er sure eller ikke har det godt på den andre siden, eller ikke får formidlet det de vil si?! 

Anonymkode: 31d16...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det har jeg opplevd.

Jeg har også vært hos et medium, jeg hadde ikke sagt noe på forhånd om det var dame/mann ung/gammel jeg ønsket "kontakt" med. Helt utrolig, men alt hun sa stemte. Jeg skrev ned alt da jeg kom hjem så jeg ikke skulle glemme hva hun sa. Tar det fram og leser det innimellom.

Anonymkode: fcfa9...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemora mi lukker alltid døra på kjøkkenet om natta når vi er der, hardt og! (bruker huset som hytte) problemet er bare at vi har tatt bort den døra 😬 

går ofte folk på lofte her. Hører det godt i taket når vi sitter i stua. Vi kaller han for Steinar 😁 en gang pappa passa huset når vi var på feire (soverom på lofte) våknet han av at noen drog han i tåa 🙈 jeg har opplevd mye rart. Så jeg er ikke redd sånt 😊

Anonymkode: f24b9...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...