Gå til innhold

I hvilken grad kan menn trene seg opp til å holde ut lenge før de kommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 14.1.2020 den 11.44, AnonymBruker skrev:

Heller en som kommer fort enn en som holder på i evigheter. 

Hvorfor ikke bli en som kan gjøre begge deler?

Treningssak, begynn å ronke mere, 3-4 ganger om dagen, øv på å ronke til man nærmer seg orgasme, så stopper man opp, gjenta det flere ganger før han blåser det hele ut. Skal garantere du har en ny mann etter 14 dager.

Problemet er at de fleste nekter hverandre å onanere, da dør som regel sexen ut med samme kraft. Onanere mere, og dere vil få et mye bedre sexliv😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I stor grad. Det å ha mye sex vil i seg selv forsterke libido (eller egentlig vil lite/ ingen sex ta knekken på libido).

Det finnes også en del teknikker. Start-stopp- metoden var det vel noe som het: kjøre på og så stoppe rett før konduktøren blåser i fløyta. Skal visstnok venne kroppen av med å gi utløsning med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Paramount skrev:

På meg virker det som du har bestemt deg for det, allerede i ditt første svar, bare for å kunne diskutere med deg selv, og starte din opplæring. Det er intet nytt i det du forteller. Slå deg til ro med at alt ikke funker like godt for alle. 

 

Okei. Og på meg fremstod det tydelig at det du kommenterte ikke gjaldt det samme som jeg skrev om. Men det er ikke uvanlig med menn som prøver en uke også glemmer det, eller som gjør det litt innimellom men ikke nok. Som med kvinners opptrening av Pc muskel skal det gjøres tre ganger daglig i mange måneder før endring, deretter fast vedlikeholdstrening. Mange gir opp, men det fungerer for alle som trener godt nok :)Bryr man se om sitt og partners sexliv er ikke de minuttene til trening i løpet av dagen mye :) Dette er god informasjon som gagner menn og kvinner, og hvis du vet det fra før så er det nok mange andre det er nyttig for. Det er ikke bare deg med penis her i verden  😊

Anonymkode: cbe40...0eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å holde ut i lang tid ødelegger den seksuelle spenningen for min del. Blir som å se på TV etter ei stund, kan til og med nå et punkt der jeg ikke klarer å komme

Anonymkode: a31a5...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2020 den 0.23, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min har trent seg opp til å holde lenge før han kommer. Dette gjorde han tydeligvis med sine men sammen med meg er det bare et slit. Det tar en evighet før han kommer og jeg har både mistet kåtheten og begynner å bli tørr før han er halvveis. Jeg har spurt om han ikke kan" låse seg selv opp" men sier at det er umulig, men jeg har lest at menn som trener seg opp til å bli utholdende, fint kan klare å avlære seg det igjen.  Kanskje vi kan bytte partnere? 😉

Anonymkode: f48f1...978

Er han en (hann)hund? 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2020 den 18.17, AnonymBruker skrev:

Ehh, det er jo ikke sammenlignbart. Jeg klager jo ikke over at han har for liten penis eller noe sånt. Problemet er at han kommer for fort, og ikke noe fysisk ved han. 

Anonymkode: 77d2e...98b

Kanskje du bare er for deilig og han tenner for mye på han. Jeg kan holde ut 1 time med ei jeg er middels kåt på og som ikke er spessielt treng og lite flink med muskelbruk. Møter jeg derimot ei jeg tenner helt vilt på og som er trang og flink med muskelbruk, så kan jeg komme  på 2 min. Du skjønner hva jeg mener?😂 Det er individuelt fra dame til dame jeg har sex med. Du får ta det som et stort kompliment at han tenner sånn på deg😊

Anonymkode: 151d6...3ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe så kjipt som de som snakker om å kontrollere når de kommer. Det fjerner jo all spenning og spontanitet, og reduserer sex til en hvilken som helst annen aktivitet. Da får heller noen runder bli for korte, synes jeg.

Anonymkode: 6915d...438

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Von Erich

Må jo trenes til å bli mindre kåt/opphisset da og det er ikke så enkelt vel?🙈

Man må være som man er tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det også er avhengig av settingen og dagsformen. personlig så synes jeg at når det bikker 20 minutter med knulling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe så kjipt som de som snakker om å kontrollere når de kommer. Det fjerner jo all spenning og spontanitet, og reduserer sex til en hvilken som helst annen aktivitet. Da får heller noen runder bli for korte, synes jeg.

Anonymkode: 6915d...438

Men det er jo nettopp der problemet ligger - hva med meg da, liksom? Skal ikke jeg få noe nytelse? Han kommer jo hver gang, jeg har aldri kommet, og hver gang jeg kommer til et deilig punkt så kommer han. Du høres ut som en mannssjåvinist.

Anonymkode: 77d2e...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Von Erich skrev:

Må jo trenes til å bli mindre kåt/opphisset da og det er ikke så enkelt vel?🙈

Man må være som man er tenker jeg. 

Så jeg skal bare akseptere at han alltid opplever maks nytelse, mens jeg ikke gjør det? Og nei ikke kom med den at jeg må trene meg opp for jeg holder på, hver dag....

Anonymkode: 77d2e...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Men det er jo nettopp der problemet ligger - hva med meg da, liksom? Skal ikke jeg få noe nytelse? Han kommer jo hver gang, jeg har aldri kommet, og hver gang jeg kommer til et deilig punkt så kommer han. Du høres ut som en mannssjåvinist.

Anonymkode: 77d2e...98b

Du må jo øve deg på å komme fortere

Anonymkode: a31a5...d97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trikset er. Suge han rolig lenge til han nesten kommer og da snakker vi så nære at han må jobbe for å holde igjen. Ta 30 sekunder pause. Sug han sakte og rolig til han nesten kommer og ta pause igjen. Gjør det så lenge som mulig. Etter noen uker kan du ligge sånn en time uten at han kommer. Du kan la han pule deg å gjøre det samme, men jeg blir så sår av sånn dulling i lengre tider, derfor har jeg brukt munnen på mine tre partnere 

Anonymkode: 2b8ef...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Von Erich
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg skal bare akseptere at han alltid opplever maks nytelse, mens jeg ikke gjør det? Og nei ikke kom med den at jeg må trene meg opp for jeg holder på, hver dag....

Anonymkode: 77d2e...98b

Han får øve på å holde igjen så lenge så mulig. Går det ikke så går det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må jo øve deg på å komme fortere

Anonymkode: a31a5...d97

Haha. Lær deg litt om kvinnekroppen og kvinnehjernen, amatør

Anonymkode: cbe40...0eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes teknikker. Har selv benyttet disse. Min første kjæreste syntes jeg kom litt raskt til å begynne med, og vi leste om disse øvelsene. Jeg trente mye. Det tok ikke så lang tid før jeg merket effekten. Og etterhvert kunne jeg lett holde igjen. Og plutselig ble det problematisk at jeg holdt så lenge. Det å få beskjed om at man kom for raskt, er ikke kult. Som ung mann ble jeg usikker, og det påvirket sexlivet vårt det også. Sex gikk fra å være ren lidenskap til å bli noe teknisk og mekanisk. Prestasjonsjaget overtok for lidenskap. Etterhvert kom jeg meg ut av det, men jeg merker fremdeles litt til disse øvelsene. Med ny partner kan jeg komme raskt, men det handler om spenninger. Og kommer jeg over et visst punkt, kan jeg få problemer med å komme i det hele tatt. 
 

Så alt med måte. Ikke sett ham på et beinhardt treningsprogram fordi du ønsker raske resultater. Du vil komme langt med tålmodighet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det skal vel være et samspill.  Så om en av partene kan vente med å nå den høyeste toppen, eller gå ned igjen og bli med opp en gang til, er ikke det fint? Jeg mener det går an å trene på. Har prøvd selv, med litt vekslende hell riktignok. m58

Anonymkode: 4b449...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan stort sett holde på så lenge jeg vil, men i de tilfellene jeg merker at hun jobbet hardt for å komme, og jeg er farlig nært, så trekker jeg meg ut, og bruker to fingre på G-punktet til hun kommer. Etter det kan vi fortsette, og hun kommer gjerne lettere neste gang.  

Jeg har inntrykk av at dette er en fin balansegang,  for kvinner kan bli både lei, og usikre på seg selv hvis mannen bruker for lang tid. Å ha evnen til å ta en kjappis i hverdagen, og lengre kos "på bestilling" er i alle fall det jeg strever etter. 

Anonymkode: e93dd...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2020 den 11.44, AnonymBruker skrev:

Heller en som kommer fort enn en som holder på i evigheter. 

Anonymkode: d366e...55b

Det finnes en mellomting da vet du.   Når han har drukket litt, bare ørlite beruset. Da demper det ham litt, men han holder fortsatt på hardheten.  Ja, da får jeg meg noen himmelturer så jeg nesten dåner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo nettopp der problemet ligger - hva med meg da, liksom? Skal ikke jeg få noe nytelse? Han kommer jo hver gang, jeg har aldri kommet, og hver gang jeg kommer til et deilig punkt så kommer han. Du høres ut som en mannssjåvinist.

Anonymkode: 77d2e...98b

Du må la partneren din gi deg orgasme FØR samleie... Er det som er mest normalt siden veldig få kvinner får orgasme av samleie uansett. Et langt forspill med masse slikking, fingring, vibratorer og dildo, så er du fornøyd lenge før han penetrerer deg. At han skal trene på å bli mindre kåt er iallefall ikke lurt, da kan det bikke til at han forbinder sex med noe negativt. 

Anonymkode: 151d6...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...