Gå til innhold

Erfaring med sex av samme kjønn? Fortell:)


Ozlo34

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde på en måte sex med ei på høyskolen engang. Begge var edrue. Hadde trekant med en mann og henne samme året. Vi var enige begge to om at det var deilig, men best med trekanten.. Kommer nok an på hva man liker hva det gir 

Anonymkode: 9da51...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde på en måte sex med ei på høyskolen engang. Begge var edrue. Hadde trekant med en mann og henne samme året. Vi var enige begge to om at det var deilig, men best med trekanten.. Kommer nok an på hva man liker hva det gir 

Anonymkode: 9da51...ca9

Og jeg er dame heterofil 

Anonymkode: 9da51...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lesbisk. Gift med en dame. Har kun hatt sex med damer. Historien ferdig. 

Anonymkode: b41a2...241

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex med både kvinner og menn. Er homofil, men de mennene jeg har vært med har ikke vært særlig greie. Har bare følt meg som et objekt. Selve sexen kan være fantastisk, men de klarer som regel å fucke det opp ved å bare tenke på egen tilfredsstillelse. 

Gleder meg til å ha sex med en ordentlig mann som er glad i meg. 

Anonymkode: 5800f...471

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og tenner på kvinner og menn. Men sex med kvinner synes jeg blir kjedelig. Har prøvd flere ganger men jeg ender alltid opp med savnet etter å bli penetrert av en mann. Så selvom jeg tenner på begge kjønn velger jeg menn som sexpartnere. 

Anonymkode: 10a8a...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og tenner på kvinner og menn. Men sex med kvinner synes jeg blir kjedelig. Har prøvd flere ganger men jeg ender alltid opp med savnet etter å bli penetrert av en mann. Så selvom jeg tenner på begge kjønn velger jeg menn som sexpartnere. 

Anonymkode: 10a8a...de8

Strap-on er tingen når du har sex med en kvinne 👍

Anonymkode: 7a0a2...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksperimenterte litt med ei venninne da jeg gikk på ungdomsskolen. Siden ingen av oss var voksne skal jeg ikke underholde noen med detaljer, men det var spennende og trivelig. Dog foretrekker jeg menn og holder meg til dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mona Sax skrev:

Eksperimenterte litt med ei venninne da jeg gikk på ungdomsskolen. Siden ingen av oss var voksne skal jeg ikke underholde noen med detaljer, men det var spennende og trivelig. Dog foretrekker jeg menn og holder meg til dem. :)

Jo, underholde oss! Fortell!! 👃😛

Anonymkode: 7a57c...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, underholde oss! Fortell!! 👃😛

Anonymkode: 7a57c...3d3

Tror ikke det, gitt. Da er det bare et tidsspørsmål før noen vifter med pedo-flagget. :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Har lekt litt med menn under trekant med par. Jeg tenner ikke på menn generelt, men settingen gjør at det blir sex med mannen også. Det har vært spennende der og da, men når det er over så er det over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Jeg har hatt trekant en gang. Har på en måte alltid tenkt at det er noe jeg har lyst til å prøve, og så ble det plutselig. Jeg angrer ikke på det. Men det var litt rart. Jeg ble ikke skikkelig kåt. Jeg slikka henne og hun slikka meg, så kom kjæresten hennes inn og han penetrerte meg. Jeg klina med hun, men ikke han. Jeg følte den seksuelle liboen min var litt åpen etter dette. Jeg var mottagelig for å ligge med menn som jeg ikke var tidligere. Jeg gjorde det ikke da. Men hadde sjansen vært der, tror jeg at jeg ville. 

Anonymkode: 9dee7...87d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt sex med flere kvinner, og er sammen med en nå. Min første sexerfaring var også med en jente. 

Liker sex med begge kjønn, men foretrekker kvinner 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseOslo skrev (2 timer siden):

Liker sex med begge kjønn, men foretrekker kvinner 😄 

Samme her 😊 

Anonymkode: 4586a...042

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har latt flere menn suge meg. En kompis ville prøve å suge meg som tenåring, noe vi begge likte, så han fikk fortsette. Var fantastisk, men jeg sugde aldri han. Fristet ikke. Vi var bestekompiser og vi var begge svært kåte, så han ble en reser! Så var jeg på kurs med en kollega som hadde lyst til å suge meg i fylla, han var ikke like god som kompisen min, men var greit nok. Men ble med den ene gangen. Så fikk både kompisen min og jeg forhold, han er fortsatt gift med barn og hele pakka, tenk om kona hans hadde ant hvor mange ganger jeg har sprutet i hans munn... Vi har ikke veldig mye kontakt men møtes et par ganger i året kanskje. En periode jeg var singel møtte jeg en bifil fyr, en kompis av en venninne. Han hender det at suger meg den dag i dag, jeg prøvde å suge han en gang, men det var ikke noe særlig for meg. Synes det er pirrende at en annen mann forguder min penis og svelger min sæd. At han lar meg få all nytelsen. 

Anonymkode: 98ad3...dd4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hopper i det :sjenert:

En sann historie fra den famlende, søkende, ivrige, uskyldige og utforskende ungdomstiden. Fikk en spontan, lett skamfull, umiddelbar (seksuell) dragning mot en klassekamerat siste året på ungdomskolen. Helt ut av det blå. Ingen jentemagnet på noen måte, men det var et eller annet som gjorde at sikringene gikk hos meg. Og det «et eller annet» var i hvert fall en utrolig vakker kuk. Schvær, helt perfekt skapt, med tunge baller, sterke lår og trent sprettrumpe (turn eller stuping) som bare trigget noe i meg. Aldri «bekymret» for min seksualitet, hverken da eller senere, men hjernen min lukket trådkorset på at jeg bare måtte kjenne på han (den). 

Overnattingsbesøk (vanlig på den tiden) og forsiktig tilnærming i døsende halvørske mitt på natten, den følelsen å la fingre og hånd stryke over konturene av herligheten utenpå trusa hans. Intens spenning og skrekk i sekundene for å sjekke reaksjon og spinnvill kåt glede da den kulminerte i en bevegelse som mer enn indikerte «fortsett». Kjenne den vokse under stoffet, smette fingertuppene under trusekanten (dette var før bokseren ble fast plagg), dra den ned til midt på lårene, søkende hånd tilbake der jeg fikk tak i kuken, omslutte den med hånda, kjenne varmen og at den ble knallhard i grepet mitt. Legge meg litt mer til rette for å bedre kunne fortsette å kjærtegne den. Blandet med duften av brunst, ikke helt nyvasket hud under varm dyne gjorde meg irrasjonelt kåt. Sekundene ble som minutter, har brent seg fast i hodet og huskes like glassklart nå som det gjorde for 30 år siden. Merket at han nærmet seg klimaks, i iveren strakk han seg etter mine edlere deler, hånda hans gravde seg ned i trusa mi og grep resolutt tak i reisningen som hadde banket bak stoffet ganske så lenge og tre runketak var det som skulle til og alt eksploderte der nede. I umiddelbar rødmende etterdønning, før all kåtskap var revet vekk, rakk jeg heldigvis å fullføre slik at han også kom med rykk og stønn og klissete resultat. 

Det ble med den gangen, jeg gjorde tilnærmelser en gang senere uten positiv respons. 

Sånn, delt med dere i et forsøk på en historie med innlevelse og glød :flau:

Endret av Gorgonzola
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gorgonzola skrev (På 14.1.2021 den 21.59):

Hopper i det :sjenert:

En sann historie fra den famlende, søkende, ivrige, uskyldige og utforskende ungdomstiden. Fikk en spontan, lett skamfull, umiddelbar (seksuell) dragning mot en klassekamerat siste året på ungdomskolen. Helt ut av det blå. Ingen jentemagnet på noen måte, men det var et eller annet som gjorde at sikringene gikk hos meg. Og det «et eller annet» var i hvert fall en utrolig vakker kuk. Schvær, helt perfekt skapt, med tunge baller, sterke lår og trent sprettrumpe (turn eller stuping) som bare trigget noe i meg. Aldri «bekymret» for min seksualitet, hverken da eller senere, men hjernen min lukket trådkorset på at jeg bare måtte kjenne på han (den). 

Overnattingsbesøk (vanlig på den tiden) og forsiktig tilnærming i døsende halvørske mitt på natten, den følelsen å la fingre og hånd stryke over konturene av herligheten utenpå trusa hans. Intens spenning og skrekk i sekundene for å sjekke reaksjon og spinnvill kåt glede da den kulminerte i en bevegelse som mer enn indikerte «fortsett». Kjenne den vokse under stoffet, smette fingertuppene under trusekanten (dette var før bokseren ble fast plagg), dra den ned til midt på lårene, søkende hånd tilbake der jeg fikk tak i kuken, omslutte den med hånda, kjenne varmen og at den ble knallhard i grepet mitt. Legge meg litt mer til rette for å bedre kunne fortsette å kjærtegne den. Blandet med duften av brunst, ikke helt nyvasket hud under varm dyne gjorde meg irrasjonelt kåt. Sekundene ble som minutter, har brent seg fast i hodet og huskes like glassklart nå som det gjorde for 30 år siden. Merket at han nærmet seg klimaks, i iveren strakk han seg etter mine edlere deler, hånda hans gravde seg ned i trusa mi og grep resolutt tak i reisningen som hadde banket bak stoffet ganske så lenge og tre runketak var det som skulle til og alt eksploderte der nede. I umiddelbar rødmende etterdønning, før all kåtskap var revet vekk, rakk jeg heldigvis å fullføre slik at han også kom med rykk og stønn og klissete resultat. 

Det ble med den gangen, jeg gjorde tilnærmelser en gang senere uten positiv respons. 

Sånn, delt med dere i et forsøk på en historie med innlevelse og glød :flau:

Tullprat

Anonymkode: 2152b...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tullprat

Anonymkode: 2152b...0a3

Hvorfor? Synes historien både var fin og tennende. Håper bare den er sann. Synd det ikke ble noe mer. 
Hilsen binygjerrig mann.

Anonymkode: 61100...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første sexopplevelse var med en annen jente.. sier jente og ikke kvinne da vi var unge, sånn 15 ish. Jeg ble slikket av en venn, hun ville teste det og er lesbisk den dag idag. Har også hatt trekant med en ekstra kvinne. Er helt greit, men ikke noe jeg behøver å gjøre flere ganger. Kanskje litt dårligere enn å bli slikket av en mann fordi jeg ikke blir like kåt. Men har aldri utført ting på andre kvinner

Endret av Badbunny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...