Gå til innhold

Hva synes dere om de som spiser mikrobølgeovn mat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hva synes dere om de som kjøper og spise mikrobølgeovn mat?

Er dem ikke late? Hvilken næring er det i mikrobølgeovn mat? Hvilke mennesker blir det av de som spiser mikrobølgeovnmat? 🙄


Går det an å leve bare på mikrobølgeovn som fjordland risgrøt, fjordland pasta, grandiosa pizzarull, gorby, billy pizza?

Kjør debatt!

Anonymkode: 196ad...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går fint det. De bruker tiden på annet en å stresse som forvirret høne rundt grytene. 
Fjorland er ernæringsmessig helt super, det sier onkel som er overlege. Han spiser mest Fjorland til middag selv. 
Selv lager jeg mye Toro og mye kjøttretter med ris og poteter. Er en dame på 30 år. Singel. 

Anonymkode: 9b1e6...76d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de folka er ganske kule - og jeg er med i den klubben 😄

Anonymkode: 8fa13...8c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat blir ikke næringsfattig av å varmes i micro,  he he. Det du putter inne er det du får ut.

Og syns selv jeg er en ganske ok dame, takk ;) 

Anonymkode: 85fda...541

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og Grandiosa i micro, forresten. Tror det funker dårlig. (Grandiosa funker dårlig uansett da men...)

Anonymkode: 85fda...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At de hvertfall ikke er særlig opptatt av kulinariske opplevelser...

Anonymkode: dfb27...ed4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går fint det. De bruker tiden på annet en å stresse som forvirret høne rundt grytene. 
Fjorland er ernæringsmessig helt super, det sier onkel som er overlege. Han spiser mest Fjorland til middag selv. 
Selv lager jeg mye Toro og mye kjøttretter med ris og poteter. Er en dame på 30 år. Singel. 

Anonymkode: 9b1e6...76d

Det siste ordet tror jeg det ligger mye i. Jeg også er singel om enn mann. Jeg har en stressende jobb og en firbent krabat som skal på tur ut så snart jeg kommer hjem. Da orker ikke jeg å styre med grytene når jeg kommer hjem. Om jeg hadde hatt noen hjemme å komme til ville jeg selvsagt lagt mer arbeid i det. Ikke så farlig med meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

og Grandiosa i micro, forresten. Tror det funker dårlig. (Grandiosa funker dårlig uansett da men...)

Anonymkode: 85fda...541

Grandis er det jeg savner mest nå som jeg har flytta utenlands. Er ikke å få tak i her. Forbanna irriterende. 

Anonymkode: cdeda...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At de hvertfall ikke er særlig opptatt av kulinariske opplevelser...

Anonymkode: dfb27...ed4

Tull og tøys. Spiser jeg ute er det på steder med spesielt bra mat. Brukte 3500 på ett måltid en gang, med 17 retter. Minne for livet,

Anonymkode: 85fda...541

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grandis er det jeg savner mest nå som jeg har flytta utenlands. Er ikke å få tak i her. Forbanna irriterende. 

Anonymkode: cdeda...7e8

Joda, sorry. Mange liker den. Er vel bare det at jeg misliker den så sterkt. Men det er vel norges mest solgte eller noe ? (Eller myte kanskje ?)

Anonymkode: 85fda...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjordland er helt ok, men for lite grønnsaker. Hvis man tilsetter grønnsaker så kan man helt klart leve på det (som ett av flere måltider hvor de andre måltidene ikke er ferdigmat). Det tror jeg er hovedproblemet med de fleste rettene du nevner. Alt for lite grønnsaker og kanskje litt mye salt i noe av det.

Tenker at det kan bli sånn når man ikke har interesse av mat, når man har det veldig travelt eller hvis man er syk/gammel/funksjonshemmet.

Anonymkode: ba13e...27e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går det an å leve bare på mikrobølgeovn som fjordland risgrøt, fjordland pasta, grandiosa pizzarull, gorby, billy pizza?

Nå finnes det mye mer mat som kan varmes på noen minutter enn pizza og pasta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vokst opp med det. Mye som kan «stekes» og varmes i en mikro. «Vi gjør det litt enkelt i dag» 😮 

Anonymkode: 1b625...dcc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike mennesker burde piskes! Tenk å varme mat i mikrobølgeovn, da bølger man vekk næringsinnholdet!

Anonymkode: cce2f...2f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slike mennesker burde piskes! Tenk å varme mat i mikrobølgeovn, da bølger man vekk næringsinnholdet!

Anonymkode: cce2f...2f1

Kom med kilder til den påstanden 

Anonymkode: f51a6...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kom med kilder til den påstanden 

Anonymkode: f51a6...1fe

Var ikke ironien tydelig nok?

Anonymkode: cce2f...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...