Jump to content
AnonymBruker

Kan jeg ha på buksedrakt i bryllupet mitt?

Recommended Posts

AnonymBruker

lace_bride_jumpsuit_wedding_pants_dress_

Anonymkode: 90747...f3e

Fortsetter under...

AnonymBruker

Altså disse her merkelige buksedressene med skjørt over noen driver å legger ut bilder av håper jeg virkelig ingen satser på 😂

Det finnes mange enkle kjoler eller buksedressene for den saks skyld, som ikke ser latterlige ut :)

Anonymkode: b65e1...8fa

CabinCruiser
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler jeg MÅ ha en stor og hvit og glitrende brudekjole, men egentlig kunne jeg tenke meg å ha en pen buksedrakt i steden da jeg aldri har trives i skjørt og kjoler. Bruker det så å si aldri ellers. Kjæresten trodde jeg tulla da jeg nevnte det, så jeg latet som om det ikke var seriøst ment. Hvordan hadde du som gjest i et bryllup reagert om bruden hadde buksedrakt på seg? Hadde det gjort noen forskjell om den var hvit/lys eller mørkere?

Anonymkode: 1402a...928

Det er ditt bryllup og du skal gå i dette plagget i tja...12...14...16... timer. Du må føle deg komfortable i det du bærer som klær. Er det buksedress så er det vel det. Bare pls ikke en sånn som ser ut kjeledress😂

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså disse her merkelige buksedressene med skjørt over noen driver å legger ut bilder av håper jeg virkelig ingen satser på 😂

Det finnes mange enkle kjoler eller buksedressene for den saks skyld, som ikke ser latterlige ut :)

Deg om det da, jeg synes stilen er fin. Vi er heldigvis forskjellige!

Jeg f.eks synes denne er fin også, bare i annet stoff

image.png.a9d9a427f5a5e46f3b7e60e4f6341b29.png

Anonymkode: 90747...f3e

AnonymBruker

INGEN kler buksedress, bare damer som tror det. Ødelegg for Guds skyld ikke dagen for mannen din ved å dukke opp i det mest usexy antrekket som finnes, bortsett fra onepiece. 

Anonymkode: 1dd15...40a

AnonymBruker

Ja, det synes jeg! Er veldig glad i buksedress selv. Er også veldig mange i min omgangskrets (midten av 20-årene) som bruker det. De selger blant annet buksedress til brud på House of Ollichon

Anonymkode: 28957...723

Annonse

AnonymBruker

Buksedress er blodharry og dritstygt, men du kan selvfølgelig ikle deg det hvis du vil. 

Anonymkode: 65603...f23

AnonymBruker
På 13.1.2020 den 22.12, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner virkelig ikke greia med at hvis man ikke vil ha alt veldig formelt og overdådig så må man gifte seg på rådhuset??? 

Det er da ingen ting i veien for å være litt ydmyk i kirka. Er ikke det en kristen dyd da? Jeg regner da virkelig med at presten gladelig vier folk uansett hvilke klær de har på seg. Før i tiden var det ikke så fokus på store kjoler og sånt, det er noe nymotens greier. Man kan være tradisjonell uten å ta helt av med ekstravagante klær. 

Jeg er ikke religiøs så gifter meg selvfølgelig på rådhuset og ikke i kirka, men skal ha fin kjole og stor fest med mange gjester for det...

Skjønner det ikke selv

Jeg er religiøs, aktiv kirkegåer og i menighetsrådet. Og jeg kan også bekrefte at buksedress selvfølgelig er velkomment i kirken. 

Kan komme i joggebukse om man vil. 

Anonymkode: b80af...d8a

AnonymBruker
On 1/13/2020 at 10:51 PM, AnonymBruker said:

Buksedress på bruden er sååå in akkurat nå! Gjør det..!

Anonymkode: 40de8...ae6

Og om 25 år når ts sine barn ser på bryllupsbildet, så vil de nok le av nåtidens mote sammen..

Anonymkode: e0003...4a8

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Og om 25 år når ts sine barn ser på bryllupsbildet, så vil de nok le av nåtidens mote sammen..

Anonymkode: e0003...4a8

Haha, dette. Tenker på min stakkars mor som giftet seg i rosa åttitallskjole med puffer liksom. Mote er skumle saker

Era Vulgaris
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, dette. Tenker på min stakkars mor som giftet seg i rosa åttitallskjole med puffer liksom. Mote er skumle saker

Og min mor giftet seg i svart brudekjole, som var moderne en liten periode. Moter svinger, så også brudemote. Hvis TS ønsker å gifte seg i buksedress er det helt og holdent opp til henne. 

Apocalypte
På 17.1.2020 den 12.26, AnonymBruker skrev:

Skjønner det ikke selv

Jeg er religiøs, aktiv kirkegåer og i menighetsrådet. Og jeg kan også bekrefte at buksedress selvfølgelig er velkomment i kirken. 

Kan komme i joggebukse om man vil. 

Anonymkode: b80af...d8a

Den er jeg ikke enig i. I en høytidstund som en vielse kler man seg som om det er høytid. 

MagicMamba

Jeg synes det er forfriskende når bruden kler seg i annet enn standard, hvit brudekjole.

Annonse

AnonymBruker
På 14.1.2020 den 7.47, AnonymBruker skrev:

Det finnes også mellomting mellom buksedress og overdådig cupcakekjoke. Jeg hadde en helt enkel knekort kjole med lange ermer. 

Anonymkode: fa406...24b

En cupcakekjole? Ser for meg en veldig liten, kort kjole i pastellfarger. De overdådige kalles gjerne bløtkakekjoler - store og hvite med masse "krem"....

https://www.blikfangskostumer.dk/shop/cupcake-girl-3433p.html

Anonymkode: b23fd...e45