Jump to content
AnonymBruker

Kan jeg ha på buksedrakt i bryllupet mitt?

Recommended Posts

AnonymBruker

Føler jeg MÅ ha en stor og hvit og glitrende brudekjole, men egentlig kunne jeg tenke meg å ha en pen buksedrakt i steden da jeg aldri har trives i skjørt og kjoler. Bruker det så å si aldri ellers. Kjæresten trodde jeg tulla da jeg nevnte det, så jeg latet som om det ikke var seriøst ment. Hvordan hadde du som gjest i et bryllup reagert om bruden hadde buksedrakt på seg? Hadde det gjort noen forskjell om den var hvit/lys eller mørkere?

Anonymkode: 1402a...928

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du kan ha det du vil. Jeg skal ALDRI gifte meg i en stor fluffy kjole som får meg til å se ut som en vandrende cupcake. En pen buksedrakt ser jeg ikke problemet med. 

Anonymkode: 073bc...2f6

AnonymBruker

Det er ditt bryllup, ha på deg det du vil :)

Jeg hadde blitt glad om jeg var i ditt bryllup, endelig noen som kjører sitt eget løp istedetfor å følge strømmen. 

Ønsker deg masse lykke til ❤️

Anonymkode: 3cd91...047

AnonymBruker

Det er jo bare fint! Classy! Men pass på å velge et godt snitt og fint materiale:)

Anonymkode: 14388...68f

Anzii

Fins så mange fine buksedresser der ute som også er ment til en brud❤️ Du blir nok helt nydelig!

Illuminatum
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler jeg MÅ ha en stor og hvit og glitrende brudekjole, men egentlig kunne jeg tenke meg å ha en pen buksedrakt i steden da jeg aldri har trives i skjørt og kjoler. Bruker det så å si aldri ellers. Kjæresten trodde jeg tulla da jeg nevnte det, så jeg latet som om det ikke var seriøst ment. Hvordan hadde du som gjest i et bryllup reagert om bruden hadde buksedrakt på seg? Hadde det gjort noen forskjell om den var hvit/lys eller mørkere?

Synes det hadde vært veldig rart. 

Om min kjære hadde ønsket å gifte seg i buksedrakt tror jeg at jeg hadde foretrukket en enkel vielse hos ordføreren

Annonse

Oktoberknøttet

Ditt bryllup - du bestemmer! 

Jeg gifta meg i bukse. Riktig nok på Tinghuset da. Og veldig høygravid 😂

AnonymBruker

Ja, helt klart. Jeg hadde dog satt kleskoden til noe litt mer avslappet da jeg helst vil være den "fineste" eller mest pyntet i bryllupet mitt.

b90995d10527694e45609bfd94893f9e.jpgTrend 2019: 27 Wedding Pantsuit & Jumpsuit Ideas ❤  wedding pantsuit ideas with cap slevves high neckline lace country justinalexander #weddingforward #wedding #brideTrend 2019: 27 Wedding Pantsuit & Jumpsuit Ideas ❤  wedding pantsuit ideas sweetheart strapless neckline simple ave dress #weddingforward #wedding #bride #coutureweddingdresses893d31a1707895907a5fb5cbf18795a2.jpg#Wedding #pantsuit #bride #bridal #love #justinalexander40+ Jumpsuit Wedding Dresses Ideas 3

Anonymkode: 6f118...267

AnonymBruker

Og ikke minst må den sitte helt perfekt.

Anonymkode: 6f118...267

Teatrica

Da du velge absolutt riktig buksedress, som sitter som støpt på deg og (jeg hater å si det) men du bør også ha en kropp som kler buksedress... Aller helst bør også vielsen foregå på Tinghuset, men det var noen gode forslag i bildene over her som også KAN passe i et kirkebryllup.

Muskath

Selvfølgelig kan du det! Det er du som bestemmer.

AnonymBruker
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenkte umiddelbart på dette: https://www.google.com/search?q=kjendis+bryllup+buksedress+brud&sxsrf=ACYBGNQglCxGPsKj3_69EVndKMPLyjxv1A:1578947421577&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=QPBWv3olymynBM%3A%2CagW9zUGdnC4LeM%2C_&vet=1&usg=AI4_-kQ6dvZ_Z22SC-RKIv9XEXnx_S6jSw&sa=X&ved=2ahUKEwiai7rBtYHnAhVXwsQBHaAXB6gQ9QEwAHoECAoQBQ#imgrc=QPBWv3olymynBM:   

Men du bør ikke tulle med kjæresten din om det, hvis du virkelig ønsker det.

Det blir mange nok prøvelser i et ekteskap, mtp det å tørre å ta sin egen plass i ekteskapet.

Hilsen en som har vært gift i mange år. ;) 

Anonymkode: e0003...4a8

Annonse

AnonymBruker
58 minutter siden, Teatrica said:

Da du velge absolutt riktig buksedress, som sitter som støpt på deg og (jeg hater å si det) men du bør også ha en kropp som kler buksedress... Aller helst bør også vielsen foregå på Tinghuset, men det var noen gode forslag i bildene over her som også KAN passe i et kirkebryllup.

1 hour ago, Illuminatum said:

Synes det hadde vært veldig rart. 

Om min kjære hadde ønsket å gifte seg i buksedrakt tror jeg at jeg hadde foretrukket en enkel vielse hos ordføreren

Jeg skjønner virkelig ikke greia med at hvis man ikke vil ha alt veldig formelt og overdådig så må man gifte seg på rådhuset??? 

Det er da ingen ting i veien for å være litt ydmyk i kirka. Er ikke det en kristen dyd da? Jeg regner da virkelig med at presten gladelig vier folk uansett hvilke klær de har på seg. Før i tiden var det ikke så fokus på store kjoler og sånt, det er noe nymotens greier. Man kan være tradisjonell uten å ta helt av med ekstravagante klær. 

Jeg er ikke religiøs så gifter meg selvfølgelig på rådhuset og ikke i kirka, men skal ha fin kjole og stor fest med mange gjester for det...

Anonymkode: b65e1...8fa

Teatrica
47 minutter siden, Muskath skrev:

Selvfølgelig kan du det! Det er du som bestemmer.

Det er selvfølgelig den enkelte som bestemmer, men andre kan like fullt reagere på det. Og nå spør nå TS om hun kan ha det på seg da, og da kommer andres meninger.

AnonymBruker

Ikke så lurt i tilfelle du må på do i løpet av kvelden. Alles øyne vil være på deg,  om du måtte dra av seg hele, og fikk skitt på den mens du var inne på do

Anonymkode: 7ab26...998

AnonymBruker

På en måte skjønner jeg din tilkomne som trodde du tulla. For buksedress kler ikke mange altså. Min mann skjems hver gang jeg går i buksedress og jeg gjør det mest for å plage ham 😂Jeg er lang og slank og kler mange kjoler fint, men i buksedress ser rompa min lang og rar ut og overkroppen rar ut og i det hele tatt, jeg skjønner at han ikke syntes det er fint 😂

Men det finnes mange helt enkle kjoler da, eller en topp og skjørt, som jeg heller ville sikta på. Med mindre du er en av de ytterst få som kler buksedress. 

Anonymkode: b65e1...8fa

Muskath
29 minutter siden, Teatrica said:

Det er selvfølgelig den enkelte som bestemmer, men andre kan like fullt reagere på det. Og nå spør nå TS om hun kan ha det på seg da, og da kommer andres meninger.

Ja. Du mener noe, og jeg mener noe.

Apocalypte

Det kan være fint men da bør du velge en som er lett å ta av og på for de rundt 10 dobesøkene du sikkert kommer til å ha de timene.  Ikke hundre knappe og masse fjas, en glidelås du kan dra opp og ned selv. 

AnonymBruker

Buksedress på bruden er sååå in akkurat nå! Gjør det..!

Anonymkode: 40de8...ae6