Gå til innhold

Ville du ønsket å vite det dersom noen hadde gjenkjent deg her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i landet bor personen hen, ts? 

Anonymkode: 72983...b83

Og hvor gammel er personen? 

Anonymkode: 5a05f...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i landet bor personen hen, ts? 

Anonymkode: 72983...b83

Oslo

Anonymkode: 6daf0...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor gammel er personen? 

Anonymkode: 5a05f...01b

I slutten av tenårene.

Anonymkode: 6daf0...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oslo

Anonymkode: 6daf0...e98

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I slutten av tenårene.

Anonymkode: 6daf0...e98

Har han/hun skrevet fornavnet sitt under nick? 

Anonymkode: 5a05f...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo være en stalker som klarer å oppdage noen du kjenner her inne 😂

Anonymkode: b3f60...1f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Trolltunge skrev:

Ja iallefall om de er åpen om det. 

Følte det ubehagelig en gang da en kommenterte anonymt noe jeg har valgt å ikke dele under nick her på KG. Noe jeg riktig nok har delt under AnonymBruker, men så kort at det ikke kunne gjenkjennes i forhold til skrivemåter og annet.

Det opplevde jeg og, men jeg tror ikke denne personen faktisk visste hvem jeg var, bare latet som. For å virke interessant, kanskje? Kan jo være det med deg og. Vedkommende bare gjettet, eller spilte interessant, eller for å få en slags oppmerksomhet.

Det fins noen sånne også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Har han/hun skrevet fornavnet sitt under nick? 

Anonymkode: 5a05f...01b

Nei, ikke hele fornavnet.

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må jo være en stalker som klarer å oppdage noen du kjenner her inne 😂

Anonymkode: b3f60...1f9

Det var faktisk en stor tilfeldighet. Jeg lette etter tips til en skoleoppgave da jeg oppdaget det.

Anonymkode: 6daf0...e98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke hele fornavnet.

Det var faktisk en stor tilfeldighet. Jeg lette etter tips til en skoleoppgave da jeg oppdaget det.

Anonymkode: 6daf0...e98

Dette er ts foressten. Annen bruker.

Anonymkode: 976d6...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke hele fornavnet.

Det var faktisk en stor tilfeldighet. Jeg lette etter tips til en skoleoppgave da jeg oppdaget det.

Anonymkode: 6daf0...e98

Hvilken type skoleoppgave? 

Anonymkode: 5a05f...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken type skoleoppgave? 

Anonymkode: 5a05f...01b

Norsk.

Anonymkode: 976d6...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange brukere her inne at det godt skal gjøres å kjenne igjen noen. Da må de ha delt bilder eller svært personlige opplysninger. Jeg tenker ofte at folk her inne minner om noen jeg kjenner, men sannsynligheten for at det faktisk er dem er lav. Det er enormt mange nordmenn som har lignende utfordringer i livet og vi er ikke så unike som vi  gjerne tror. Selv om jeg kan tenke mye og mangt vet jeg ikke sikkert om noen er den jeg tror og derfor kommer jeg aldri til å sil noen at jeg tror jeg har kjent dem igjen. Jeg ville ikke engang sagt noe hvis jeg visste det sikkert fordi vedkommende hadde delt bilder av seg selv her inne, men da av hensyn til min egen anonymitet, for jeg regner med at de som legger ut bilder har null problemer med at folk vet hvem de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, youcancallmejune skrev:

Det er så mange brukere her inne at det godt skal gjøres å kjenne igjen noen. Da må de ha delt bilder eller svært personlige opplysninger. Jeg tenker ofte at folk her inne minner om noen jeg kjenner, men sannsynligheten for at det faktisk er dem er lav. Det er enormt mange nordmenn som har lignende utfordringer i livet og vi er ikke så unike som vi  gjerne tror. Selv om jeg kan tenke mye og mangt vet jeg ikke sikkert om noen er den jeg tror og derfor kommer jeg aldri til å sil noen at jeg tror jeg har kjent dem igjen. Jeg ville ikke engang sagt noe hvis jeg visste det sikkert fordi vedkommende hadde delt bilder av seg selv her inne, men da av hensyn til min egen anonymitet, for jeg regner med at de som legger ut bilder har null problemer med at folk vet hvem de er.

Sjansen for at man gjenkjenner noen her er faktisk ikke så liten som mange tror. Tydeligvis

Anonymkode: 976d6...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sjansen for at man gjenkjenner noen her er faktisk ikke så liten som mange tror. Tydeligvis

Anonymkode: 976d6...0de

Er du sikker på at du kjenner dem igjen eller er det bare noe du tror? Hvor mange tror du ikke som har omtrent de samme utfordringene med en vanskelig kollega, svigermor eller venninner som prioriterer dem bort? Hvor mange er det ikke som for eksempel har to eller tre barn eller er single, bruker korte skjørt og jobber på kontor? Jeg tror innleggene på KG passer på like mange som horoskopene gjør. Alle har en eller annen venninne eller kollega en håndfull innlegg her kan passe på hver dag. Man må også huske på at mange skriver om en del nettopp for å ikke bli gjenkjent.

Det blir noe annet med de som poster i bildetrådene, selvfølgelig. De blir nok kjent igjen av flere enn de tror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, youcancallmejune skrev:

Er du sikker på at du kjenner dem igjen eller er det bare noe du tror? Hvor mange tror du ikke som har omtrent de samme utfordringene med en vanskelig kollega, svigermor eller venninner som prioriterer dem bort? Hvor mange er det ikke som for eksempel har to eller tre barn eller er single, bruker korte skjørt og jobber på kontor? Jeg tror innleggene på KG passer på like mange som horoskopene gjør. Alle har en eller annen venninne eller kollega en håndfull innlegg her kan passe på hver dag. Man må også huske på at mange skriver om en del nettopp for å ikke bli gjenkjent.

Det blir noe annet med de som poster i bildetrådene, selvfølgelig. De blir nok kjent igjen av flere enn de tror. 

Jeg vet at jeg kjenner henne, for det er ikke generelle ting hun har skrevet. Hun har skrevet om spesifikke ting hun har fortalt og detaljene matcher til punkt og prikke. Blant annet. Altså, det er ikke bare en ting. Hun har skrevet fornavnet sitt også, så det bare bekreftet det jeg trodde.

Anonymkode: 976d6...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei TS.

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg har også kjent igjen en person her inne, og jeg er 100% sikker på at det er h*n. Jeg gikk flere runder med meg selv like etter jeg fant det ut, om jeg skulle fortelle det til vedkommende eller ikke. Jeg syns fortsatt det er en vanskelig avgjørelse, men har foreløpig ikke sagt noe. Ikke vil jeg at denne personen skal føle seg avslørt, og jeg vil heller ikke avsløre meg selv og alt jeg har skrevet. 

Anonymkode: 3c980...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skriver så spesifikt og detaljert er man ikke redd for å bli gjenkjent, tenker jeg. Allikevel, jeg hadde ikke sagt noe 😊 Har gjenkjent to stykker som skrev detaljert om navn på søsken, navnevalg baby, hvor de bodde osv. Hu ene var min kollega. Hu delte mye personlig her inne i løpet av svangeskapet, men kunne ikke falle meg inn å røpe til henne at jeg hadde gjenkjent henne, selvom hun åpenbart ikke brøy seg om å bli gjenkjent ☺️
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ler av hva du skriver om sexlivet ditt her inne, dessverre ler ikke din sønn M like mye E B.

Anonymkode: 802f2...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god latter forlenger livet :-)

OM de virkelig kjenner meg, -vet de seff. att jeg driter i det.

a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...