Gå til innhold

Attraktive mennesker er høflige, uattraktive er innbilske ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HVORDAN kan det ha seg at kompisen min, som blir nedrent av damer, noen ganger tror at kvinner kun er ‘hyggelige’ mot ham, mens de i realiteten vil ha ham til sengs. Sjekker ham opp, sender SMS, meldinger på FB, og den pakka. Han har sagt til meg at han vil ha dame så han kan fortelle kvinner at han er opptatt, han synes det er slitsomt. Han er en veldig hyggelig kar, så det er sagt  

Dette er drømmescenarioet for mange menn, men HVORFOR er det de som får minst napp, dem som nettopp er mest innbilske? Har opplevd saksbehandlere som presiserer at de har samboer, og jeg bare: Okay? Og jeg har boblebad med bobler i og champagne ved siden av. 
 

hva skal man si? Er det bare jeg som blir fornærmet over at en hyggelig måte å være på liksom betyr flørting...? Må man være stiv som en stokk for å liksom være bra nok? 

Jeg trodde de stive stokkene var de som liksom trengte litt ‘forståelse’, det ser jo ut som at de har det så trist, også kommer den med at de har kjæreste. NÅR sa jeg egentlig ordrett til denne personen: hei, du virker kjekk, kult for deg. ... når fikk de den valideringen av meg...? Skjønner det ikke. Er engasjement = forelskelse ? 🙈🙈🙈
 

 

Anonymkode: 49efd...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

HVORDAN kan det ha seg at kompisen min, som blir nedrent av damer, noen ganger tror at kvinner kun er ‘hyggelige’ mot ham, mens de i realiteten vil ha ham til sengs. Sjekker ham opp, sender SMS, meldinger på FB, og den pakka. Han har sagt til meg at han vil ha dame så han kan fortelle kvinner at han er opptatt, han synes det er slitsomt. Han er en veldig hyggelig kar, så det er sagt  

Dette er drømmescenarioet for mange menn, men HVORFOR er det de som får minst napp, dem som nettopp er mest innbilske? Har opplevd saksbehandlere som presiserer at de har samboer, og jeg bare: Okay? Og jeg har boblebad med bobler i og champagne ved siden av. 
 

hva skal man si? Er det bare jeg som blir fornærmet over at en hyggelig måte å være på liksom betyr flørting...? Må man være stiv som en stokk for å liksom være bra nok? 

Jeg trodde de stive stokkene var de som liksom trengte litt ‘forståelse’, det ser jo ut som at de har det så trist, også kommer den med at de har kjæreste. NÅR sa jeg egentlig ordrett til denne personen: hei, du virker kjekk, kult for deg. ... når fikk de den valideringen av meg...? Skjønner det ikke. Er engasjement = forelskelse ? 🙈🙈🙈
 

 

Anonymkode: 49efd...f7d

 

Ja. Du overtolker høflighet og virker litt for ivrig og kjapp på avtrekkern. Og kompisen din har lært seg å ikke være på hugget etter flørting, som oppfattes mer trygt og genuint for jenter å flørte med han siden han ikke gjør det med alle eller jakter på noen å overbevise.  

Før man inviterer noen på date er det viktig å klargjøre at det er en date, og ikke bare å henge sammen. 

 

Anonymkode: 734c1...cfe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man er høflig eller innbilsk har ingenting med utseende å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er hyggelig mot mindre attraktive menn, så klikker det i hodet på dem. Fordi de ikke er vant til det, og tenker med en gang at 'endelig en dame som flørter med meg og vil ha meg'. Attraktive menn er vant til det, og klarer kanskje å roe seg ned litt mer. Kvinner er innbilske uansett hvordan de ser ut. 

Anonymkode: 4a8a2...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man er hyggelig mot mindre attraktive menn, så klikker det i hodet på dem. Fordi de ikke er vant til det, og tenker med en gang at 'endelig en dame som flørter med meg og vil ha meg'. Attraktive menn er vant til det, og klarer kanskje å roe seg ned litt mer. Kvinner er innbilske uansett hvordan de ser ut. 

Anonymkode: 4a8a2...81a

Jeg er ekstremt stygg og tror ikke at om ei dame smiler til meg at hun flørter eller at hun vil ha meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Aragorn ll Elessar said:

Jeg er ekstremt stygg og tror ikke at om ei dame smiler til meg at hun flørter eller at hun vil ha meg.

 

Hva legger du i "ekstremt stygg"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fiskegrateng skrev:

Hva legger du i "ekstremt stygg"?

Har du sett Joseph Merrick ?

Jeg ser enda verre ut enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aragorn ll Elessar said:

Har du sett Joseph Merrick ?

Jeg ser enda verre ut enn det.

Jeg var villig til å tro på deg, men googlet Joseph Merrick.. Du definitivt overdriver

Endret av Fiskegrateng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...