Gå til innhold

Kler ALLE langt hår?


Gjest Albbas

Anbefalte innlegg

Ikke alle kler langt hår. Ikke alle kler kort hår. Korte frisyrer på damer kan også være skikkelig kule frisyrer. Men damer må ikke bli helt snauklipte. Det er ikke pent i mine øyne. Er jo også kjempeflott at ikke alle er make. At noen tørr å skille seg litt ut. 

Jeg synes også at eldre damer (60+) ikke alltid kler så godt langt hår, og hvis de er grå i håret. Med langt mener jeg fra skuldrene og ned. 

 

 

Anonymkode: e30f4...628

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Warrior skrev:

Hvis du synes det der ser helt jævlig ut så må du få deg briller. 

«Tenk hvor pen hun kunne vært..»  Hun ER pen. Fjese og alt er pent selv om hun ikke har en viss hårfrisyre. Er det bare frisyre du ser på?😂

Hun er pen med kort hår også, for all del - men hun hadde vært MYE penere med lengre hår. Hun utnytter ikke potensialet sitt ved å ha kjerring sveis 😛  Ansikter er jo pent regardless, men frisyre gjør veldig mye for helhetsinntrykket, og stort sett alle damer ser bedre ut med lengre hår. Har aldri sett noen som ser bedre ut med kort hår enn med langt. Ikke en eneste en. Det betyr ikke at de er stygge med kort, men at de hadde sett mye bedre ut med langt. 

Anonymkode: 5d921...4fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% av kvinner kler langt hår.

10% av kvinner kler kort hår.

0.1% av kvinner ser bedre ut med kort hår enn med langt hår.

Anonymkode: ae00e...4df

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vil si at kvinner i alle aldre kler langt hår så lenge håret er stelt og det er riktig frisyre.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Image result for short hair vs long hair girls

Image result for short hair vs long hair girls

Image result for short hair vs long hair girls

Image result for short hair long hair girls before after

Related image

ALLE disse damene er finere med langt hår. De er pene med kort hår også, men langt hår er mye mer kledelig. 

Anonymkode: 5d921...4fa

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kler ikke langt  hår.

Ser kjerring ut..evt sånn bikkje med lange ører. Men skal jeg ha kort hår må det være pinnkort,eller litt lengde på toppen som må styles. Da jeg har gått hen og blitt allergisk mot ALT jeg har prøvd av hårprodukter er det umulig...

Så her går jeg med mammafrisyre 24/7. Dvs langt hår konstant i hårstrikk😁

Anonymkode: 2042f...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hatt langt  hår, det vokser ikke lengre enn til skuldrene/kragebeina.  Men har klips løshår som jeg setter på til fest  for å lage flette eller bun, syns ikke det er pent å ha ned da det ikke blander seg med mitt hår, men jeg ser jo at jeg hadde kledd kjempegodt å ha tykt  langt hår ned til puppene.  Ser mye mer feminin ut og det fremhever trekkene mine.  Men jeg kan bare drømme om det.   Blir sur på kvinner som har langt vakker  hår og klipper det i kjedelig pasjefrisyre??   Why?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun på bildet hadde vært mye penere med litt mer lengde på håret. Slik frisyre ser maskulint ut samme hvor feminin man ser ut ellers. 

 

Anonymkode: 5d921...4fa

Du er vel en av de som mener langt hår på menn er feminint også da når du mener sånn frisyre er maskulint på kvinner.. 

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er pen med kort hår også, for all del - men hun hadde vært MYE penere med lengre hår. Hun utnytter ikke potensialet sitt ved å ha kjerring sveis 😛  Ansikter er jo pent regardless, men frisyre gjør veldig mye for helhetsinntrykket, og stort sett alle damer ser bedre ut med lengre hår. Har aldri sett noen som ser bedre ut med kort hår enn med langt. Ikke en eneste en. Det betyr ikke at de er stygge med kort, men at de hadde sett mye bedre ut med langt. 

Anonymkode: 5d921...4fa

Jeg har sett kvinner som kler best langt hår og kvinners som kler best kort hår. Kommer an på kvinnnen. Like sexy begge deler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Image result for short hair vs long hair girls

Image result for short hair vs long hair girls

Image result for short hair vs long hair girls

Image result for short hair long hair girls before after

Related image

ALLE disse damene er finere med langt hår. De er pene med kort hår også, men langt hår er mye mer kledelig. 

Anonymkode: 5d921...4fa

Er enig i at flere av dem på bilde kler langt hår best, særlig Anne Hathaway. Men sett vekk fra disse, så ville jo få ha skilt seg ut hvis alle skulle hatt langt hår. Mange som har langt hår har også håret bare i en kjedelig strikk bak i nakken til hverdags. Kjedelig.

Anonymkode: e30f4...628

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Image result for short hair vs long hair girls

Image result for short hair vs long hair girls

Image result for short hair vs long hair girls

Image result for short hair long hair girls before after

Related image

ALLE disse damene er finere med langt hår. De er pene med kort hår også, men langt hår er mye mer kledelig. 

Anonymkode: 5d921...4fa

Jeg synes både Michelle Williams og Miley Cyrus kler kort hår bedre enn langt. Ikke den kjedelige frisyren Miley har på bildet, men hun er skikkelig sexy med rocka frisyre som dette:

57cd47165e8bb688df4cb1fcd02c401e--ear-pi

Anonymkode: 0f901...7f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Image result for short hair vs long hair girls

Image result for short hair vs long hair girls

Image result for short hair vs long hair girls

Image result for short hair long hair girls before after

Related image

ALLE disse damene er finere med langt hår. De er pene med kort hår også, men langt hår er mye mer kledelig. 

Anonymkode: 5d921...4fa

Michelle Williams synes jeg er minst like fin med kort. Men de andre kler langt hår klart best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

100% av kvinner kler langt hår.

10% av kvinner kler kort hår.

0.1% av kvinner ser bedre ut med kort hår enn med langt hår.

Anonymkode: ae00e...4df

Ja, om man kun tar utgangspunkt i hva som er kledelig til ansiktet. Men langt flere enn 0.1 % av kvinner har hår som ikke ser bra ut når det blir langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vurdert mitt hår ut ifra hvor godt andre liker det, eller syns at jeg kler det. Jeg liker mitt lange hår.
Det er tonnevis av identitet i hår og jeg trives med det slik som det er. Folk kan mene hva de vil.
Jeg skal leve og dø med håret og bootsene mine på fordi jeg liker meg sånn. :klem: #klemmesegselv
<<< se veldig troverdig avatarbilde    :lur: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Image result for short hair vs long hair girls

Image result for short hair vs long hair girls

Image result for short hair vs long hair girls

Image result for short hair long hair girls before after

Related image

ALLE disse damene er finere med langt hår. De er pene med kort hår også, men langt hår er mye mer kledelig. 

Anonymkode: 5d921...4fa

Jeg er uenig, jeg syns flere av dem er finere med kort hår. 

Og folk flest har jo ikke langt hår på den måten til hverdags (... Og strengt tatt ikke til fest heller). Mitt hår hadde sikkert også sett snasent ut hvis jeg hadde fått det stylet av en proff. Det har jeg jo faktisk opplevd også, da jeg giftet meg, men til og med da "kollapset" den oppsatte frisyren min før midnatt. 

Å dra frem kjendisbilder er derfor litt urettferdig. Hvor mange har sånt hår på jobben din? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kler langt hår bedre enn kort er min mening

Anonymkode: 2c851...2e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, youcancallmejune said:

Jada, langt hår er pent når det er velstelt og tykt og man kler det, men det er mange som er mye finere med kortere hår.

Her er ei jeg synes kler kortere hår veldig godt.

Bilderesultat for victoria beckhams hair 2019Bilderesultat for victoria beckhams hair 2019

Hun ser mykere og langt mer feminin ut med kortere hår.

Det er ikke dette folk sikter til når de mener kort hår....

Anonymkode: 2c851...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes både Michelle Williams og Miley Cyrus kler kort hår bedre enn langt. Ikke den kjedelige frisyren Miley har på bildet, men hun er skikkelig sexy med rocka frisyre som dette:

57cd47165e8bb688df4cb1fcd02c401e--ear-pi

Anonymkode: 0f901...7f2

Sorry, men den frisyren er hverken sexy eller rocka...

Anonymkode: 2c851...2e4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men den frisyren er hverken sexy eller rocka...

Anonymkode: 2c851...2e4

Ja, noe så jævlig😂😂

hvorfor ødlegge seg slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men den frisyren er hverken sexy eller rocka...

Anonymkode: 2c851...2e4

Jeg synes den er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...