Gå til innhold

30 år - hva er det innafor at jeg ønsker meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Fyller 30 år i slutten av februar, arrangerer stort selskap med middag, velkomstdrink og vin til maten, musikk og hele pakka, kommer rundt 50 stykker. Det eneste jeg genuint ønsker meg er at folk kommer og at de har en gøy kveld, men stort sett alle lurer på hva jeg ønsker meg av gave likevel. Siden jeg er førstekvinne ut til å fylle 30 blant mine venner er jeg usikker på hva jeg kan ønske meg uten at det blir teit. Det er mange som kommer som er i samme gjeng - de/vi pleier ofte å spleise på gave i andres feiringer - i denne kretsen lurer jeg på om jeg kan ønske meg gavekort hos et flyselskap eller hotellkjede? Jeg elsker å reise, dette vet alle. Har sagt at jeg ønsker meg blomster, en bok eller vin til de som ikke kommer fra en av de større gjengene, det er vel innafor? Blir dette med gavekort hos flyselskap for dumt? Jeg har også ønsket meg at folk tar en sang/dikt etc der det er naturlig så det ikke koster noe. Jeg vil virkelig ikke presse noen til å møtte kjøpe noe, men jeg vet at mange gjerne vil gi noe, det er jo hyggelig - men jeg vil at de skal føle seg komfortabel med mitt ønske. 

Anonymkode: c49c2...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriv at du ønsker deg at de kommer med godt humør, og at dere skal ha det hyggelig sammen :) 

Anonymkode: 3ac73...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Skriv at du ønsker deg at de kommer med godt humør, og at dere skal ha det hyggelig sammen :) 

Anonymkode: 3ac73...7c8

Ts

Det har jeg gjort og det mener jeg! :) men de spør etterpå om hvilken gave jeg ønsker meg, flere sier at de ønsker å gi meg noe. Jeg vet iaf at jeg selv synes det er litt ugreit å dra i sikkelig bursdagsfeiring til noe uten å gi en liten oppmerksomhet, eller å dra i middagsselskap uten en liten vertinnegave 

Anonymkode: c49c2...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Det har jeg gjort og det mener jeg! :) men de spør etterpå om hvilken gave jeg ønsker meg, flere sier at de ønsker å gi meg noe. Jeg vet iaf at jeg selv synes det er litt ugreit å dra i sikkelig bursdagsfeiring til noe uten å gi en liten oppmerksomhet, eller å dra i middagsselskap uten en liten vertinnegave 

Anonymkode: c49c2...0e2

Da skriver/sier du at du har alle de ting du behøver, og at det du ønsker deg som gave er at de gir den summen de selv synes er passende og så kjøper du deg et minne for den samlede summen fra alle i selskapet. Det «minnet» kan like gjerne være en opplevelse (altså en tur) som en ting.

Anonymkode: 2c6ff...389

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/12/2020 at 11:06 PM, AnonymBruker said:

Da skriver/sier du at du har alle de ting du behøver, og at det du ønsker deg som gave er at de gir den summen de selv synes er passende og så kjøper du deg et minne for den samlede summen fra alle i selskapet. Det «minnet» kan like gjerne være en opplevelse (altså en tur) som en ting.

Anonymkode: 2c6ff...389

Ts

Takk for tips! 

Anonymkode: c49c2...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gavekort på flyreise er skikkelig flaut i disse klimadager... Interrail?

Anonymkode: 66bf7...811

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gavekort på flyreise er skikkelig flaut i disse klimadager... Interrail?

Anonymkode: 66bf7...811

Du fremstår skikkelig flaut nå! 

Anonymkode: bf076...682

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du planter? Orkideer er veldig stas å få syns jeg. Har mange i vinduet nå. 

Likører eller vin er hyggelig. Nære venner gir meg gjerne for eks et bilde av oss sammen (innrammet) eller en ekslusiv drikkekakao osv.

Ellers pleier jeg og mine nærmeste venner å samle litt på LEGO også, vi er vel litt voksne barn ennå i trettiårene haha.

Anonymkode: 2c753...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gavekort på flyreise er skikkelig flaut i disse klimadager... Interrail?

Anonymkode: 66bf7...811

Men noen må fly for å komme seg til tog også...

TS: du kan jo si "ønsker meg noe som kan brukes i forbindelse med reise, enten noe smarte effekter, gavekort, eller noe sånt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort er jo gull. Eller rett og slett penger til reise. Vin. Interiør du liker. 

Anonymkode: a7bb2...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2020 den 16.23, AnonymBruker skrev:

Liker du planter? Orkideer er veldig stas å få syns jeg. Har mange i vinduet nå. 

Likører eller vin er hyggelig. Nære venner gir meg gjerne for eks et bilde av oss sammen (innrammet) eller en ekslusiv drikkekakao osv.

Ellers pleier jeg og mine nærmeste venner å samle litt på LEGO også, vi er vel litt voksne barn ennå i trettiårene haha.

Anonymkode: 2c753...fe8

Orkidé hadde ikke jeg likt å få.. så det er nok en blomst for de som liker orkideer. Jeg har ingen 😊 Grønne planter hadde jeg derimot likt veldig å få. 

Anonymkode: a7bb2...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si gavekort. Kjøp noe du samler på som kan minne deg om jubileet ditt. 
Da jeg ble 30 ønsket jeg meg gavekort på en gullsmed og det smykkesett bruker jeg ennå. 10 år etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger ikke ønske deg noe spesielt. Jeg ønsket meg ikke spesielt. Penger er alltid fint å få, så kan du kjøpe og gjøre det du vil.

Anonymkode: 071e3...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...