Gå til innhold

Voksne etablerte damer som har mange profilbilder av seg selv på fb.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Voksne, etablerte damer i aldersgruppen du beskriver, har ofte hatt fb i 10-12 år. Dermed ligger det sikkert mange historiske profilbilder der. Kjenner ingen i den aldersgruppen som stadig skifter profilbilde, men de har heller ikke giddet å slette dem fra «profilbildemappen» heller.

Anonymkode: 20df0...411

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.1.2020 den 17.06, Sidabmao skrev:

Dette svaret vil mest trolig provosere deg.

På andre kjenner man seg selv.

Enig i denne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/12/2020 at 9:21 PM, AnonymBruker said:

Hohoho! :P Og du er sikker på at det er intensjonen? Du vet hva de tenker? Jeg legger ut og skifter profilbilde etter humøret, og når jeg har tatt et bilde som jeg syns er bra så skifter jeg til det. Jeg trenger likes for om bildet er bra, ikke ang utseende. Det er mine skills som fotograf og ikke som modell jeg tester. Og jeg tror nok det er flere som tenker som meg. 

Og så driter jeg i om folk syns jeg er patetisk, for jeg vet jeg har mange som heier på meg og kjenner meg for den jeg er. 

Anonymkode: edc06...f93

Dine skills som iPhone fotograf? 

Anonymkode: 20fe8...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/15/2020 at 2:22 PM, AnonymBruker said:

De skriker ikke etter likes, de får likes. Er du en ung kvinne som er sjalu på de eldre kvinnene som ser bra ut? Mistenker det, for jeg har mange som ikke liker meg, spesielt yngre kvinner. Fordi jeg ser bra ut og får mange likes på vanlige profilbilder.Og fordi menn liker meg og kommenterer. Dette irriterer tydeligvis yngre jenter/damer.

Anonymkode: ad1ca...012

😂:fnise::icon_lol: ingen som er sjalu på deg, grandma.

Anonymkode: e551c...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2020 den 1.08, AnonymBruker skrev:

Jeg  skrev feil og mente bilder på tidslinjen, ikke profilbilder🙂

Ts. 

Anonymkode: 05052...1b4

Om du mener det bør du endre overskriften i innlegget ditt. Ellers virker det bare som du bare fisker etter klikk og kommentarer selv. :idesmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet.. bare fordi du blåser ut lyset til noen andre, vil ikke det få lyset ditt til å skinne sterkere. Len deg tilbake, pust dypt og ikke bry deg så hardt om hva andre gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor bryr du deg? Håper ikke mine fb venner går rundt å irriterer seg over mine profilbilder😅 alt man skal legge seg opp i her i verden 😂

Anonymkode: 818c9...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...