Gå til innhold

Mangel på graviditetstest? Tolker dere dette som positiv eggløsningstest(bilde)


Anonym94

Anbefalte innlegg

Vet det berre er og ta ein graviditetstest, men mangler det men har mange El tester. Tok en test idag 4 dager før mens skal dukke opp. Tyder dere dette som positiv El test? Kan jeg vere gravid eller finnes det en annen forklaring? 

Hilsen utolmodig Nyskjerrigper 

IMG_20200112_111638.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ser positiv ut i mine øyne på bildet hvertfall. Vet du at du har hatt EL tidligere i syklusen? 😊

Anonymkode: f34e1...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El-testen min var så positiv da jeg var gravid. 3-4 dager før ikm. Jeg tok også el-test fordi jeg manglet graviditetstest🤪 husker jeg gikk urolig å ventet på at den søndagsåpne butikken skulle åpne så jeg kunne kjøpe skikkelig test. 
 

lykke til! 

Anonymkode: 198f5...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde eggløsning 1 Januar🤗

Åhh spennande da håper jeg at jeg er gravid 😍vi har ikke søndagsåpent butikk her så må vente til i morgen 😂😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det?😊

Anonymkode: 198f5...2f7

Har ikke fått kjøpt test, rett og slett for at jeg ligger rett ut med influensa på både meg og barnet mitt. Og mannen nekter og kjøpe test. Men jeg tok en El test til idag og den er super positiv så er helt sikker på at jeg er gravid. I to dager har jeg kjent på kvalme av og til noko jeg sjeldent er. Skal holde dere oppdatert 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2020 den 10.58, Havfrue8 skrev:

Den ser positiv ut! Hold oss oppdatert 😄 

Tok ein clearblue nå og den viste gravid 1-2 uker 😍 men har hatt en liten blødning idag. Har ikm idag. Så er litt bekymret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym94 skrev:

Tok ein clearblue nå og den viste gravid 1-2 uker 😍 men har hatt en liten blødning idag. Har ikm idag. Så er litt bekymret

Det trenger ikke bety noe negativt. Jeg har hatt en liten blødning som startet da jeg ventet mensen i begge de to svangerskapene mine som har vart. Lykke til :) 

Anonymkode: dafc3...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det? 

Anonymkode: 198f5...2f7

5 uker på veg 😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke TS

men jeg tok en eggløsningstest idag bare for gøy, forventer mensen om ca. 4 dager og den var helt klart negativ. 

Føler alle som tar eggløsningstester får positiv test!:(( mista trua

Anonymkode: 4f3ba...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke TS

men jeg tok en eggløsningstest idag bare for gøy, forventer mensen om ca. 4 dager og den var helt klart negativ. 

Føler alle som tar eggløsningstester får positiv test!:(( mista trua

Anonymkode: 4f3ba...849

Husk at 4 dager før mensen er ikke det samme for deg, som andre.. Å tenke dpo er mer riktig. Jeg har feks lutefase på 4 dager, så 4 dager før mens er 10 dpo, altså veeeeldig tidlig å konkludere med ene eller andre, og noen har lutefase på 12 dager, og tester 4 dager før mens ville vert på 8dpo,da er det ikke sikkert egget er festet en gang. Bare en tanke, og litt oppmuntring :)

Anonymkode: 33581...df0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk at 4 dager før mensen er ikke det samme for deg, som andre.. Å tenke dpo er mer riktig. Jeg har feks lutefase på 4 dager, så 4 dager før mens er 10 dpo, altså veeeeldig tidlig å konkludere med ene eller andre, og noen har lutefase på 12 dager, og tester 4 dager før mens ville vert på 8dpo,da er det ikke sikkert egget er festet en gang. Bare en tanke, og litt oppmuntring :)

Anonymkode: 33581...df0

Okei

ifølge den premom appen jeg har lagt inn eggløsningstest bildene på er jeg 11 dpo🤗

 

Takk❤️

Anonymkode: 4f3ba...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei

ifølge den premom appen jeg har lagt inn eggløsningstest bildene på er jeg 11 dpo🤗

 

Takk❤️

Anonymkode: 4f3ba...849

Altså er det tidlig enda. Jeg fikk positiv 12dpo, negativ før det. men for mange bruker egget opp til 10 dager på å feste seg, for så å begynne å skille ut gravid hormonet. Løpet er ikke kjørt før tanta kommer😂❤️

Anonymkode: 33581...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså er det tidlig enda. Jeg fikk positiv 12dpo, negativ før det. men for mange bruker egget opp til 10 dager på å feste seg, for så å begynne å skille ut gravid hormonet. Løpet er ikke kjørt før tanta kommer😂❤️

Anonymkode: 33581...df0

Krysser fingrene🤩🤩

Anonymkode: 4f3ba...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...