Djækklåsst Skrevet 11. januar 2020 #41 Del Skrevet 11. januar 2020 The Wire er den beste, med Sopranos på en like klar andreplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #42 Del Skrevet 11. januar 2020 Parks and recreation Anonymkode: 9e450...604 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 11. januar 2020 #43 Del Skrevet 11. januar 2020 Happy valley, Top of the Lake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 11. januar 2020 #44 Del Skrevet 11. januar 2020 Altså, det er en serie jeg kan se igjen og igjen og det er Gilmore Girls ❤️ Kanskje ikke den mest originale og best lagde, men herregud som jeg koser meg! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #45 Del Skrevet 11. januar 2020 Downton Abbey. Den eneste gangen jeg har følt på noe som ligner kjærlighetssorg når den var ferdig. Liker mange andre serier også, men de fleste dras ut alt for lenge slik at jeg mister interessen til slutt. Anonymkode: bcd6f...29f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimre Skrevet 11. januar 2020 #46 Del Skrevet 11. januar 2020 Klarer ikke velge en. Le Bureau, Homeland, Peaky Blinders og Band of Brothers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 11. januar 2020 #47 Del Skrevet 11. januar 2020 Golden Girls 💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #48 Del Skrevet 11. januar 2020 Tormefuglane Mistrals datter if tomorrow comes Sex og singleliv Seinfeld Anonymkode: 3dcd8...d84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily_88 Skrevet 11. januar 2020 #49 Del Skrevet 11. januar 2020 Battleship Galactica (2004) Helt og holdent en god serie som har rette skuespillere til karakterene, som har mange plot-twist underveis, og både starten og slutten er virkelig tankevekkende og fantastisk. Jeg er ikke fan av sci-fi, men dette er en serie som er godt lager, og anbefaler alle å se den. Breaking bad kom på andreplass, men for noen skuespillere! For en karakterutvikling sesong etter sesong! Så raskt en lett og tydeligvis ledig start, bare fortsatte å spiralisere til grunnen. Alt gikk virkelig til helvete! Man synes nesten synd på Walter, men så oppdager man hva penger gjør med en og hvor fæl han var. Makeup-artistene gjorde en god jobb her for å få fram budskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #50 Del Skrevet 11. januar 2020 Penny dreadful. Ingen over, ingen ved siden av! Ligner ingen andre serier jeg har sett, og kan se serien om og om igjen 🧡 Anonymkode: 3206f...c18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nelipot Skrevet 11. januar 2020 #51 Del Skrevet 11. januar 2020 Narcos og Outlander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. januar 2020 #52 Del Skrevet 11. januar 2020 Friends Prison Break The Tudors The Blacklist Revenge Once Upon a Time Lost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #53 Del Skrevet 11. januar 2020 Chernobyl, Breaking bad, South park Anonymkode: db652...060 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Witch24 Skrevet 11. januar 2020 #54 Del Skrevet 11. januar 2020 Atypical ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dillan Skrevet 11. januar 2020 #55 Del Skrevet 11. januar 2020 Sense8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda79 Skrevet 11. januar 2020 #56 Del Skrevet 11. januar 2020 Doctor Who 😍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma Belikova Skrevet 11. januar 2020 #57 Del Skrevet 11. januar 2020 (endret) Game of Thrones Le Bureau Criminal Minds Downton Abbey Mindhunter Call the midwife Band of Brothers (og en guilty pleasure jeg har er Mot i Brøstet, men det sier jeg ikke til noen. 😉) Endret 11. januar 2020 av Emma Belikova Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pautina Skrevet 11. januar 2020 #58 Del Skrevet 11. januar 2020 Friends, Seinfeld og Frasier jepp, er gammel 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 11. januar 2020 #59 Del Skrevet 11. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hotel Cæsar, er på runde 3 nå med alle episodene. N tragedie at tv2 la den ned😩 Anonymkode: 8ac26...cda Godt å høre at jeg ikke er alene😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 11. januar 2020 #60 Del Skrevet 11. januar 2020 7 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev: Mine topp 50. Skjul innhold 1 Six Feet Under ( 2001-2005 ) 2 Game of Thrones ( 2011-2019 ) 3 Rome ( 2005-2007 ) 4 Upstairs, Downstairs ( 1971-1975 ) 5 Blackadder ( 1983-1989 ) 6 The Americans ( 2013-2018 ) 7 Orphan Black (2013–2017) 8 Avatar The Last Airbender ( 2005-2008 ) 9 3rd Rock from the Sun ( 1996-2001 ) 10 The X-Files ( 1993-2018) 11 Cheers ( 1982-1993 ) 12 Shameless ( 2011- ) 13 Monty Python's Flying Circus ( 1969-1974 ) 14 Westworld ( 2016- 15 Criminal Minds ( 2005-2020) 16 Call The Midwife ( 2012- 17 Doctor Who ( 2005-) 18 The Addams Family ( 1964-1966 ) 19 The Simpsons ( 1989- 20 The Sopranos ( 1999-2007 ) 21 Married With Children ( 1987-1997 ) 22 Parks and Recreation ( 2009-2015 ) 23 Law & Order: Special Victims Unit ( 1999- 24 Brooklyn Nine-Nine (2013-) 25 Bones ( 2005-2017 ) 26 Frasier ( 1993-2004 ) 27 The Witcher (2019-) 28 Agatha Christie's Poirot ( 1989-2013 ) 29 Futurama ( 1999-2013 ) 30 Buffy The Vampire Slayer ( 1997-2003 ) 31 Fawlty Towers (1975–1979) 32 Vikings (2013–2020 ) 33 Two Guys, a Girl and a Pizza Place (1998–2001) 34 Lost ( 2004-2010 ) 35 Dark Angel ( 2000-2002 ) 36 Spaced (1999–2001) 37 Haven ( 2010-2015 ) 38 Coupling (2000–2004) 39 Person of Interest (2011–2016) 40 Life on Mars ( 2006-2007 ) 41 Boston Legal (2004–2008) 42 The IT Crowd (2006–2013 ) 43 Downton Abbey ( 2010-2015 ) 44 ER ( 1994-2009 ) 45 Big Love (2006–2011) 46 30 Rock (2006–2013) 47 Ashes to Ashes ( 2008-2010 ) 48 Smallville ( 2001-2011 ) 49 Once Upon a Time (2011–2018) 50 Grimm (2011–2017) Liker listen din. Har du sett Outlander? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå