Gå til innhold

Hva spiser du når du virkelig skal kose deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg skal kose meg pleier jeg å bestille stekte nudler til middag, sjokoladepudding med krem til dessert, og på kvelden blir det ymse smågodt, cola og ostepop til det jeg måtte velge ut i DVD-hyllen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på når og hvor sulten jeg er. 

Jeg er veldig glad i supper noe som min samboer ikke er. Så liker å lage det om han ikke er hjemme. Feks aspargessuppe, gulrotsuppe eller tomatsuppe. Gjerne med litt ekstra som revet ost, en skvett fløte eller rømme, gresskarkjerner, spekeskinke. 

Er også glad i enkel tapas. Ost og kjeks, spekeskinke, bacondadler, oliven. 

Hvis jeg ikke er så sulten så er det digg med noe snacks. Sørlandschips med dipp, melkesjokolade og smågodt kun basert på hva jeg liker 😂

Anonymkode: acc07...407

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasta Carbonara

Pizza i alle fasonger

Pulled pork i lefse med bbq-saus og salat 

Dessert: Brownies 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushi, pasta med fløtesaus og kylling, biff med fløtegratinerte poteter, sashimi salat. 

Anonymkode: 17a47...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg kose meg så lager jeg ikke maten selv. Er jeg hjemme alene bestiller jeg noe take-away. Det kan være alt mulig. Indisk, kinesisk, thai, pizza.

Er det jeg og samboer som skal kose oss, så går vi ut på restaurant. Favoritten vår er koreansk grillmat.

Anonymkode: 16fd9...353

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En spicy pastarett som samboeren min ikke er så glad i, eller rett å slett bare pizza og øl.😎

Så fortsetter jeg med flere øl etter maten og potetgull med dipp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er en tur på hytta alene lager jeg som regel risengrynsgrøt :) Langtids-koke-varianten, tar nesten 2 timer inkl. oppkok. Lager en stor porsjon da, så det holder til 3 middager (den er nesten bedre utspedd og oppvarmet neste dag). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg kose meg så lager jeg ikke maten selv. Er jeg hjemme alene bestiller jeg noe take-away. Det kan være alt mulig. Indisk, kinesisk, thai, pizza.

Er det jeg og samboer som skal kose oss, så går vi ut på restaurant. Favoritten vår er koreansk grillmat.

Anonymkode: 16fd9...353

Bor du i Oslo? Hva heter restauranten? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...