Gå til innhold

Kommer vi mennesker til å overleve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker mye på klimaet og andre farer som truer oss. Jeg tenker at om 1293840 år kan det hende at vi mennesker er forsvunnet helt fra jorden. Og at jorden er helt øde eller at det kommer andre skapninger og tar over. Hva tror dere?. Jeg tror ikke på dommedag heller. Eva i Hotel Cæsar. Også har jeg lenge lurt på hvordan vi mennesker ble til. I bibelen står det at Gud skapte jorden. Og at en dag skal Jesus komme tilbake til jorda. 

Anonymkode: 3e993...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menneskeheten kommer til å dø ut en gang. Og jorden kommer til å bli slukt av solen om 4-5 milliarder år og innen den tid har nok mennesket vært utryddet i mange hundre millioner år. Alt liv ut dør slik er det, slik har det vært, slik vil det alltid være.

 

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Gud skal ødelegge dem som ødelegger jorden» I følge bibelen vil aldri den allmektige Gud tillate at jorden blir ødelagt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorden vil forsvinne, men mennesket vil bestå. De gode vil få evig liv, mens de onde (mordere, voldsmenn, drankere, undertrykkere og ateister) skal forsvinne for godt.

Anonymkode: b44e2...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jorden vil forsvinne, men mennesket vil bestå. De gode vil få evig liv, mens de onde (mordere, voldsmenn, drankere, undertrykkere og ateister) skal forsvinne for godt.

Anonymkode: b44e2...ddb

Så en atheist er automatisk ond ?

 

Anonymkode: 17806...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 hours ago, AnonymBruker said:

Jorden vil forsvinne, men mennesket vil bestå. De gode vil få evig liv, mens de onde (mordere, voldsmenn, drankere, undertrykkere og ateister) skal forsvinne for godt.

Anonymkode: b44e2...ddb

Drankere? 

Anonymkode: e6b14...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jorden vil forsvinne, men mennesket vil bestå. De gode vil få evig liv, mens de onde (mordere, voldsmenn, drankere, undertrykkere og ateister) skal forsvinne for godt.

Anonymkode: b44e2...ddb

🙄🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 621b9...355

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2020 den 17.22, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker mye på klimaet og andre farer som truer oss. Jeg tenker at om 1293840 år kan det hende at vi mennesker er forsvunnet helt fra jorden. Og at jorden er helt øde eller at det kommer andre skapninger og tar over. Hva tror dere?. Jeg tror ikke på dommedag heller. Eva i Hotel Cæsar. Også har jeg lenge lurt på hvordan vi mennesker ble til. I bibelen står det at Gud skapte jorden. Og at en dag skal Jesus komme tilbake til jorda. 

Anonymkode: 3e993...d0e

Hva har Eva i Hotel Cæsar med dette å gjøre??? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drankere? 

Anonymkode: e6b14...606

Det er et annet ord for alkoholiker.

Anonymkode: 17806...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvor lang tid er det du da tenker på om mennesker kommer til å overleve? Om x antall millioner av år, så er jorda brent opp av sola. Så nei, menneskene kommer ikke til overleve for evig og alltid på jorda.

Men lurer du på hva som kommer til å kverke de siste menneskene på jorden? Er det klimaet, en meteor eller annet?

Anonymkode: 0c37e...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på om mennesker greier å skape nok moment i den teknologiske utviklingen til å forlate jorda en gang i fremtiden. Greier vi å utvikle romteknologi god nok til å kunne leve på plattformer i rommet, eller reise i så høye hastigheter at man forhåpentligvis kan finne en annen beboelig planet en dag, så har vi en sjanse. Greier vi ikke det er menneskeheten ferdig før eller siden. 

Anonymkode: f79ca...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på om mennesker greier å skape nok moment i den teknologiske utviklingen til å forlate jorda en gang i fremtiden. Greier vi å utvikle romteknologi god nok til å kunne leve på plattformer i rommet, eller reise i så høye hastigheter at man forhåpentligvis kan finne en annen beboelig planet en dag, så har vi en sjanse. Greier vi ikke det er menneskeheten ferdig før eller siden. 

Anonymkode: f79ca...644

Og hva i all verden har det egentlig å si at menneskeheten dør ut? Jeg kommer ikke på noen gode argumenter for at det liksom er så krise. 

Anonymkode: a3b9f...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper menneskene dør ut. Menneskene er det verste som har skjedd jordkloden. 

Anonymkode: f39cb...d5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2020 den 20.53, Rottenikken1 skrev:

«Gud skal ødelegge dem som ødelegger jorden» I følge bibelen vil aldri den allmektige Gud tillate at jorden blir ødelagt 

2 late. Ergo, Gud finnes ikke.

Anonymkode: 47913...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...