Gå til innhold

Anbefaling foundation


Mariss@68

Anbefalte innlegg

Trenger ny foundation og lurer på om noen kan anbefale ett sted i Oslo sentrum (parfymeri) som er gode på å gi råd og finne en som er riktig i både farge og konsistens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nesten si litt om hvilken finish du ønsker, hvilken hud du har, hvilke utfordringer du har ifh til hud/noe du vil skjule, eventuelt kom med forslag på hva du har likt før osv 

Anonymkode: baf7e...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luminous silk foundation fra Armani. Føles ikke tørr på huden, eller legger seg i linjene. Ser naturlig ut, jeg bruker bare litt på kinnen  e hvor jeg har pigmentflekker og rundt nesevingene om jeg er litt rød. Vil at det skal se mest mulig naturlig ut samtidig som den jevner ut og føler denne gjør jobben. 

Anonymkode: ae399...b02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loreal infallible liker jeg godt. 

Jeg var tørr hud og føler ikke jeg har på meg en maske når jeg bruker denne.

Endret av elentari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv prøvd det aller meste og kjøpte alltid dyr foundation, da jeg trodde at det var best. Helt til jeg ved en tilfeldighet prøvde lorial true match sin, beste jeg har prøvd og har spart tusenvis 😉. Den ser naturlig ut, gir godt med fuktighet, da jeg alltid flasser av på nesepartiet. Nå flasser jeg ikke og huden kjennes myk ut og ikke tørr og stram.. Billig er den også, koster vel 109 kr på normal 👍

Har en venninne som er makeup artist og hun bruker også den, da hun påstår at den faktisk er noe av det beste hun har prøvd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på Kicks eller på makeupstore på Oslo S/Byporten. Usikker på om det er makeupmekka eller en makeupstore, men det er nå samme greia. De som jobber der er utrolig serviceinnstilte og vil prøve ulike foundations på deg for å finne rett til hudtype og til hudfarge.

Har du feit hud så er det ikke sikkert at du blir noe spesielt fornøyd med en anbefaling som funker for ei som har tørr hud.

Edit: Du får også prøver med deg hjem.

Endret av CabinCruiser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LANCÔME

Teint Miracle Foundation
❤️❤️❤️

Anonymkode: 87fde...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden fuktighet og farge endrer seg gjennom året er det smart å gå innom et sted der de prøver ulike på deg. Sist gikk jeg til Kicks og fann en fin en etter litt testing med en ansatt. Fikk med prøve hjem derfra slik at jeg kunne teste den noen dager før jeg kjøpte full flaske.

Endret av annebanane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...