Gå til innhold

Forstår hunder og katter mer enn vi tror om alt merkelig som foregår mellom på denne jord?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noe de forstår som vi mennesker ikke er istand til å oppfatte?

Anonymkode: a2ecb...488

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hunder, for eksempel, har mye bedre hørsel enn oss, så det er klart de får meg seg ting vi ikke gjør. 

Anonymkode: 33ecf...a1e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hunder, for eksempel, har mye bedre hørsel enn oss, så det er klart de får meg seg ting vi ikke gjør. 

Anonymkode: 33ecf...a1e

Om underjordiske, romvesener osv ?

Anonymkode: a2ecb...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker hunden vi hadde som barn. Den signaliserte at mamma kom hjem 2-3 kilometer før hun kom. Hun kom ikke på samme tidspunkt hver dag. Vi visste når hun signaliserte at nå kommer mamma. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies jo at katter kan se ånder/energier

Anonymkode: 11a4f...eea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.1.2020 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Hunder, for eksempel, har mye bedre hørsel enn oss, så det er klart de får meg seg ting vi ikke gjør. 

Anonymkode: 33ecf...a1e

Katter har bedre hørsel enn hunder. 

Anonymkode: 61e47...383

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter er noe dritt. Sleika av majonesen på rundstykket mitt under kveldsmaten når jeg var på do 

Anonymkode: 71f74...e61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Katter er noe dritt. Sleika av majonesen på rundstykket mitt under kveldsmaten når jeg var på do 

Anonymkode: 71f74...e61

:ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/9/2020 at 10:51 PM, AnonymBruker said:

Om underjordiske, romvesener osv ?

Anonymkode: a2ecb...488

Kanskje, hvis man setter dem til å se lenge nok på konspirasjonsvideoer på Youtube.

Anonymkode: ebffb...44f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje, hvis man setter dem til å se lenge nok på konspirasjonsvideoer på Youtube.

Anonymkode: ebffb...44f

🤣

Anonymkode: bf652...ac5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Katter er noe dritt. Sleika av majonesen på rundstykket mitt under kveldsmaten når jeg var på do 

Anonymkode: 71f74...e61

Til pass for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja :)

Anonymkode: 74aca...214

Utdyp

Anonymkode: a2ecb...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr er mer følsomme til værforandringer ser det ut til. Ene katten min blir helt tullete når det meldes om ekstremvær. 

Noen mener at dyr også kan se "ånder" eller hva man skal kalle det. Energier fra avdøde. 

Vet ikke om jeg tror på det men jeg utelukker ikke at det er mulig. På samme måte som at barn ser ting voksne ikke ser.

Kanskje dyr og barn ser ting fordi de ikke har lært at "det finnes ikke"?

Anonymkode: c60f2...fe0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da tanten min fikk kreft så klikka hunden vår, når hun var på besøk så var han helt krakilsk om han ikke fikk være helt oppi henne, enten ligge helt inntil på sofaen eller helt opp på fanget. Det endte med at hun måtte ta ham med seg hjem, han sluttet faktisk ikke før hun ble frisk etter noen måneder, da kunne han komme hjem til oss igjen og alt var vel. Han forstod at hun var alvorlig syk, og ville passe henne hele tiden. 

Anonymkode: f2d1f...318

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/17/2020 at 3:16 PM, AnonymBruker said:

Da tanten min fikk kreft så klikka hunden vår, når hun var på besøk så var han helt krakilsk om han ikke fikk være helt oppi henne, enten ligge helt inntil på sofaen eller helt opp på fanget. Det endte med at hun måtte ta ham med seg hjem, han sluttet faktisk ikke før hun ble frisk etter noen måneder, da kunne han komme hjem til oss igjen og alt var vel. Han forstod at hun var alvorlig syk, og ville passe henne hele tiden. 

Anonymkode: f2d1f...318

Hunder kan lukte seg til noen av stoffene som dannes når man har kreft, det er ikke overnaturlig. Det kan også ha vært tilfeldigheter og deres ubevisste ønske om å tolke oppførselen på en mest mulig spennende måte, slik at den fikk en selvforsterkende effekt.

Anonymkode: ebffb...44f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...