AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #1 Del Skrevet 8. januar 2020 Og hva er svaret på det? Kanskje vi kan del de her så vi alle kan ferdes tryggest mulig i trafikken. Anonymkode: a2bfc...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 8. januar 2020 #2 Del Skrevet 8. januar 2020 Hvilke baklys er påbudt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #3 Del Skrevet 8. januar 2020 Bremsekraftforsterker. Hvordan den fungerer og teste den. Anonymkode: 2d3fd...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #4 Del Skrevet 8. januar 2020 1 minutt siden, loveli skrev: Hvilke baklys er påbudt? Men hva er svaret?😊 Anonymkode: a2bfc...a67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #5 Del Skrevet 8. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bremsekraftforsterker. Hvordan den fungerer og teste den. Anonymkode: 2d3fd...c11 Og hva er svaret?:) Anonymkode: a2bfc...a67 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #6 Del Skrevet 8. januar 2020 2 minutter siden, loveli skrev: Hvilke baklys er påbudt? Kjørelys?? Anonymkode: a2bfc...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #7 Del Skrevet 8. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og hva er svaret?:) Anonymkode: a2bfc...a67 Det er noe hydraulikkgreier 😂 man tester ved å holde bremsen halvveis inne når man starter bilen, og da skal man kjenne at pedalen går litt lenger inn av seg selv. Anonymkode: 2d3fd...c11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 8. januar 2020 #8 Del Skrevet 8. januar 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva er svaret?😊 Anonymkode: a2bfc...a67 Vettafaen. Jeg besto oppkjøringa, men svarte visst feil. 😛 Man har jo bremselys, blinklys, kjørelys. Noen har ryggelys? Aner ikke. Du får Google. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #9 Del Skrevet 9. januar 2020 Nødblink, tror jeg det var. Skulle vise hvordan man slo den på? Besto oppkjøringa og var så lettet, så husker ikke helt🤪 Anonymkode: 0e00d...7d6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #10 Del Skrevet 9. januar 2020 Jeg måtte vise spyling av vinduer og hvor man fyller på spylevæske 🤣 Anonymkode: 86cff...7a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #11 Del Skrevet 9. januar 2020 Dere glemmer å skrive svarene også😁 Anonymkode: a2bfc...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #12 Del Skrevet 9. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere glemmer å skrive svarene også😁 Anonymkode: a2bfc...a67 Det er fordi jeg ikke husker svaret😅 trykte på knappen og sa litt om når jeg ville satt den på. Vekdig dårlig, jeg vet. Skjemmes over å ha glemt så mye, er ikke mer enn 3 år siden😆 Anonymkode: 0e00d...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #13 Del Skrevet 9. januar 2020 Fikk spørsmål om jeg kunne sette på nødlys. Og neste spørsmål var da hvilke andre lys burde ikke stå på når man har på nødlys? Og svaret er da nærlys og fjernlys fordi da blir nødlysene med synlig om man ikke har på nær og fjernlys Anonymkode: c046f...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbehave Skrevet 9. januar 2020 #14 Del Skrevet 9. januar 2020 Fikk spørsmål om dekk og hvordan man ser om det er gode dekk. Kjørte opp på vinter, gikk og sjekket alle dekkene, så på mønsterdybde og piggene. Og fikk spørsmål om hva og hvordan bruke lydhorn. Lydhorn brukes til å advare om fare ogman bruker ved å tute med hornet på rattet. That simple. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #15 Del Skrevet 9. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fikk spørsmål om jeg kunne sette på nødlys. Og neste spørsmål var da hvilke andre lys burde ikke stå på når man har på nødlys? Og svaret er da nærlys og fjernlys fordi da blir nødlysene med synlig om man ikke har på nær og fjernlys Anonymkode: c046f...d20 Ingen lys skal stå på samtidig med nødlys. Anonymkode: a2bfc...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anzii Skrevet 9. januar 2020 #16 Del Skrevet 9. januar 2020 Jeg fikk spørsmål om hvor airbag varsellampa er, og hvordan den ser ut. Den er i dashbordet, og er en mann som sitter på en stol med en stor «ballong» foran seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 9. januar 2020 #17 Del Skrevet 9. januar 2020 Skru på nødblink, og hvor langt unna skal du sette opp varseltrekanten? (Sku på nødblink, 150 m bak bilen i ditt felt/rundt svingen slik at trafikanter må være obs) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #18 Del Skrevet 9. januar 2020 Hva er bremsevæske og hvordan kontrollerer man nivået? Hva det eksakte svaret er vet jeg ikke, for jeg bablet i ett sett om at det kommer an på bilen, eldre biler kan man sjekke selv og nyere må man kanskje på verksted med osv osv. Han stoppet meg midtveis og sa at det var greit. Anonymkode: 6bb25...cbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 9. januar 2020 #19 Del Skrevet 9. januar 2020 Hvor spylevæske skal fylles og ble bedt om å demonstrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #20 Del Skrevet 9. januar 2020 Funksjon og å sette på vindusviskerne. Anonymkode: 3dbfe...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå