Gå til innhold

Botox eller noe i rynker under øynene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 32 og har litt rynker under øynene som nesten ikke synes ellers, men når jeg smiler så blir det veldig mye hud som liksom bretter seg pga de rynkene og det synes da. Har fått litt komplekser for dette og prøver å ikke smile så bredt mer, noe som er synd for jeg liker å le og smile.

Har noen her gjort noe sånt?

Anonymkode: a2b79...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Le og smil og ikke tenk på det. Det er nok bare du som ser det. 

Og nei, det var ikke det du spurte om, men lell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Le og smil og ikke tenk på det. Det er nok bare du som ser det. 

Og nei, det var ikke det du spurte om, men lell...

Tusen takk for at du sier det. Jeg har alltid vært litt usikker på meg selv, det har blitt litt bedre, og jeg prøver å tenke slik du sier, at andre tenker sikkert ikke over det og at jeg må bare kose meg. 

Uten å legge inn bildet av meg selv, så ser det ca sann ut,.bare at silje et jo vakker så det er ingen som tenker over det med henne. Ikke jeg heller før jeg oppdaget mine stygge øyne og prøvde å se om andre også har. 

6252778.jpg

Anonymkode: a2b79...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 32 og har litt rynker under øynene som nesten ikke synes ellers, men når jeg smiler så blir det veldig mye hud som liksom bretter seg pga de rynkene og det synes da. Har fått litt komplekser for dette og prøver å ikke smile så bredt mer, noe som er synd for jeg liker å le og smile.

Har noen her gjort noe sånt?

Anonymkode: a2b79...e30

Hva du enn gjør, ikke slutt å smile!!! 

Rynker er spor etter livet, ikke heng deg opp i dette, alle har rynker :)  og det er faktisk bare du som ser de, ingen andre legger merke til de. Og skulle de legge merke til de, tror du virkelig de bryr seg? Bryr du deg om andres rynker? 

Hva hadde du sagt til andre om de sa at de ville slutte å smile fordi de fikk rynker? 

Du skjønner poenget? Smil og vær glad, bekymre deg heller for andre, litt mer viktige ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan ta botox som får musklene rundt øynene til å slappe av og ikke «bli med» på smilet hvis du skjønner. Gjør det hvis det plager deg, men gå til noen som kan det ☺️

Anonymkode: 9f1ea...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Tusen takk for at du sier det. Jeg har alltid vært litt usikker på meg selv, det har blitt litt bedre, og jeg prøver å tenke slik du sier, at andre tenker sikkert ikke over det og at jeg må bare kose meg. 

Uten å legge inn bildet av meg selv, så ser det ca sann ut,.bare at silje et jo vakker så det er ingen som tenker over det med henne. Ikke jeg heller før jeg oppdaget mine stygge øyne og prøvde å se om andre også har. 

6252778.jpg

Anonymkode: a2b79...e30

Jeg ser ikke rynker rundt øynene hennes, jeg :klo: Det er vel ingen med normal mimikk som er helt glatte som marmor under 

øynene når de smiler? Selv ikke barn tror jeg :vetikke:

Anonymkode: 35aa2...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bildegooglet «smiling child» og de hadde sånne linjer de også. Har aldri lagt merke til det før, verken på barn eller voksne, så jeg synes du skal slutte å bekymre deg.

Anonymkode: 35aa2...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...